Grotere spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grotere spieren

Ik heb echt het hele forum al afgezocht.. maar vind nie echt meteen antwoorden op mijn vragen..

Ken iemand me misschien de belangrijkste tips geven qua voeding ( wanneer wat eten ..), trainen enzo om grotere spieren te krijgen??

Alsjeblieft ! Jah ik begin te smeken  hahah

Ikzelf ben 1.78, ben 74 kilo en 19 jaar als dat belangrijk is om te weten !

kijk niemand hier kan u een schema geven, je mag nog zoveel smeken als je wil. Wij weten niet wat jij lust en wat jij niet lust, en wanneer kan je eten en wanneer niet. Het is beter dat jij even opschrijft hier wat je dagelijks eet en dan zullen de mensen hier op en aanmerkingen geven wat goed is en wat niet .

Grtz
    stil growing

Comment

BIj deze even verplaatst

Grtz
      stil growing

Comment

Als je het hele forum had afgezocht had je wel antwoorden gevonden hoor...

Volg gewoon een tijdje op dit forum en andere forums de onderwerpen die langskomen, daar leer je vanzelf een hoop van. Lees ook alle sticky's eens door, daar wordt je ook een hoop wijzer van.

Je zult zelf een voedingsschema en trainingsschema moeten opstellen. Wij kunnen wel helpen met het aanpassen ervan.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ahh ok dat is wel cool..

Maar ik bedoel meer van wanneer mag ik eiwitten eten.. wanneer koolhydraten ens0w.. want waar wat inzit weet ik wel enzo hehe..

trouwens sorry dat ik verkeerd had gepost hehe

Comment

moet je even in mijn topic kijken bij algemeen, daar gaat het ook over.
            anders moeten ze alles dubbel gaan zeggen.

Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

6 maaltijden per dag verspreiden..ong om de 2/3 uur 1 maaltijd en dan lekker je eiwitjes en koolydraadjes nemen.

1 snelle tip dat je toch wel lust: Bruin volkoren Brood nemen.

Greetz

Comment

met kip
                Who's the Chef

Comment

ok tnx !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...