Ok na een jaar kracht training en het niet behalen van het gewenste resultaat heb ik na een 6 weken rust weer de moed gevonden om opnieuw mijn doel te halen.
Ik heb dus jullie voeding schema + beschrijving goed bestudeert.
Nu heb ik het volgende probleem:
Toen ik vol kracht trainingen deed deed ik 2x per dag een whey protine milkshake.
Maar inplaats van afvallen en spieren bouwen werd ik steeds dikker en dikker, met als resultaat geen leuke opmerkingen en dus het uiteindelijk pauzeren/stoppen.
Nu dus de moed gevonden en weer begonnen met trainen vandaag, het schema ingevuld.
Echter komt er uit het schema dat ik heel erg beneden maats eet, maar toch word ik niet dunner en ook zeker niet lichter.
Ik zal proberen het schema hier te posten.
De hoeveelheden suiker zijn de kopjes koffie met suiker.
Maar de grote vraag is, ik eet te weinig maar kom wel aan.
wat kan ik hieraan doen?
Ik heb dus jullie voeding schema + beschrijving goed bestudeert.
Nu heb ik het volgende probleem:
Toen ik vol kracht trainingen deed deed ik 2x per dag een whey protine milkshake.
Maar inplaats van afvallen en spieren bouwen werd ik steeds dikker en dikker, met als resultaat geen leuke opmerkingen en dus het uiteindelijk pauzeren/stoppen.
Nu dus de moed gevonden en weer begonnen met trainen vandaag, het schema ingevuld.
Echter komt er uit het schema dat ik heel erg beneden maats eet, maar toch word ik niet dunner en ook zeker niet lichter.
Ik zal proberen het schema hier te posten.
De hoeveelheden suiker zijn de kopjes koffie met suiker.
Maar de grote vraag is, ik eet te weinig maar kom wel aan.
wat kan ik hieraan doen?
Comment