Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

goedenavond,

omdat ik hier een mooie excel programma zag staan om een voedingsschema te maken dacht ik laat ik dat ook eens doen (met wat aanpassingen aan mij oude dieet) om er eventueel comentaar en kritiek op te krijgen zodat ik alles piepfijn in orde kan maken.
    Het avondeten is maar een indicatie (vriendin kookt)

Alvast bedankt
    Attached Files

Niemand tips, kritiek, op of aanmerkingen?

Comment

Wat voor training doe je met die activiteitsfactor van 1.9? Je werkt in de bouw als metselaar en traint 2 x per dag zwaar voor een triathlon?

Er zit erg weinig echte voeding in je schema. Snap die gainers nooit voor dit soort grootte van Kcal. Ik zou het anders aan pakken persoonlijk en zorgen voor een groter, uitgebreider ontbijt. En voor wat meer complete maaltijden. Bijv rijst met kip en olijfolie. Vergt wel wat meer planning.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Complete maaltijden gaat helaas niet tijdens het werk.
        Ik heb maar 1 pauze en dat is tussen 12:00 en 13:00 vandaar dat ik een weightgainer deel over de dag.
        Ik ben automonteur en loop de hele dag te sjouwen en lopen met redelijk zware spullen.
        Heb heel lang op 3500 kcal gezeten zonder enkele gains.
        Vandaar dat ik nu over de 4000 zit.

Comment

Ik zal mijn ontbijt inderdaad uitbreiden, merk dat dit veel te weinig is.

Comment

Originally posted by BBboydV View Post
            Complete maaltijden gaat helaas niet tijdens het werk.
            Ik heb maar 1 pauze en dat is tussen 12:00 en 13:00 vandaar dat ik een weightgainer deel over de dag.
            Ja, dus? Je kan het toch van thuis meenemen. Even in de magnetron, klaar of zelfs koud als dat niet gaat, went erg snel. Die weight gainers, ik vind het persoonlijk zo'n onzin. Maar jij moet het eten natuurlijk, ik zou het persoonlijk wel weten... Een min of meer effectieve carte-blanche om de hele dag rlx te eten van bepaalde lekkere producten of een gainer.

Talaleldinges doet dat ook las ik laatst. Hij heeft schijt, denkt aan z'n doelen. Mss zou je bij hem ff moeten informeren voor wat lunch-inspiratie

Het zou natuurlijk kunnen dat je op 3500 niet groeit maar het kan ook aan training/rust verhouding liggen, je dieetverleden (wat at je hiervoor, waren je macro's wel in orde?), de training zelf, of je wel of niet genoeg slaap krijgt etc etc.
            Last edited by pescatore; 08-10-2012, 12:12.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Juist, zoals je ziet tussen de middag eet ik wel gewoon een maaltijd.
              Maar ik zal eens gaan kijken voor goede tussendoortjes.
              Aan mijn trainingen en rust zal het niet liggen.
              Train namelijk altijd tot het uiterste maar iedere keer op een andere manier met andere oefeningen zoals ik dat altijd al gedaan heb en waar ik voorheen ook 20kg op gegroeid ben.
              Dus waarom zou ik daar dan niet op door kunnen groeien?
              Kracht blijft overigens wel stijgen.
              Maar ik zal zeker iets met je tips gaan doen.
              btw De verhoudingen waren voorheen ongeveer het zelfs

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X