Hulp nodig! Is dit een correct voedingschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig! Is dit een correct voedingschema?

Hallo,

Ik ben 18 jaar oud en wil gaan trainen , maar ik heb wat hulp nodig bij mijn voedingsschema. Heb er een gemaakt, maar weet niet zeker of deze correct is en wil graag wat tips of verbeteringen.

Ik weeg 65 kilo en ben 1,68 groot. Wil de draad oppakken met cardio en aerobe.

in het bestand staat het voedingsschema wat ik zojuist gemaakt heb. Ik kom een beetje in de knoop met het aantal koolhydraten en kcal.

alvast bedankt!

Groet
    Attached Files

Ziet er goed uit. Heb je ook het excel bestand wat hier in een sticky te vinden is bekeken? die rekent de voedingswaarden precies voor je uit!
    tip: smorgens zou ik geen kwark doen maar alleen een shake voor eiwit en brinta voor complexe khd die zijn smorgens het belangrijkst. Zou ook een vervanger zoeken voor je vruchtenkwark, zit teveel suiker in. let erop dat je complexe khd binnen krijgt. die vind je in volkorenbrood, brinta, havermout etc...
    Wat is trouwens je doel?

Comment

Nee, ben net nieuw hier dus heb niet het excel bestand wat in een sticky te vinden is..
      Oke bedankt voor je tips! Mijn doel is om gespierder te worden , beter te eten en mijn conditie te verbeteren..

Comment

Lees de stickies maar eens, daar staat superveel goede informatie in! succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X