Controle Bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Controle Bulkschema

Ik ga binnenkort aan de bulk en heb hiervoor een schema gemaakt. ik houd de kev verhouding aan van 40/35/25 ongeveer. Hebben jullie nog tips of opmerkingen of dingen dat eraan verbeterd kunnen worden?
    Attached Files

Ik probeer voor een clean bulk te gaan trouwens

Comment

Je target op regel 10,11,12 komen niet overeen met regel 98.

Keukenstroop eruit halen, iets minder kh zou geen kwaad kunnen.
      Zonder de kh uit de stroop ben je al iets beter op weg

Je kan misschien ook wat brood weglaten, brood opzich is geen probleem natuurlijk.
      Maar 6 maaltijden oprij brood, kun je misschien iets anders nemen voor wat variatie.
      keep the focus going!

Comment

Je eet inderdaad veel brood. Dat is lekker gemakkelijk maar misschien is wat variatie beter. Wissel een van je brood/kipfilet maaltijden om met een maaltijd van eieren en je eet al een stukje gevarieerder. Eieren zijn ook lekker makkelijk om te bereiden
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Je eet inderdaad veel brood. Dat is lekker gemakkelijk maar misschien is wat variatie beter. Wissel een van je brood/kipfilet maaltijden om met een maaltijd van eieren en je eet al een stukje gevarieerder. Eieren zijn ook lekker makkelijk om te bereiden
          ok wat gevarieerd ben ik mee eens. Maar dan kom ik bij regel 98 van het excel bestand niet aan de gewenste target. zit er namelijk ver boven bij me eiwitten en vetten. terwijl me kev percentage toch op 40/32/28 zit op dit moment. Is dat erg of zal het moeten worden aangepast?

Comment

Dus je schema zegt dat je target zo'n 3068 kcal is (regel 9) maar je komt uit op een dagtotaal van 3929 kcal (regel 96). Dat klopt dus echt niet en je dient je schema aan te passen. Als je dit schema gaat volgen kom je binnen de kortste keren kilo's vet aan. En ben je zeer zeker niet aan het cleanbulken.
            Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
              Dus je schema zegt dat je target zo'n 3068 kcal is (regel 9) maar je komt uit op een dagtotaal van 3929 kcal (regel 96). Dat klopt dus echt niet en je dient je schema aan te passen. Als je dit schema gaat volgen kom je binnen de kortste keren kilo's vet aan. En ben je zeer zeker niet aan het cleanbulken.
              Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
              heb wat dingen aangepast en kom nu hierop uit.
              Target is:
              Koolhydraten 40% 1821 kcal 455 gram
              Eiwitten 35% 634 kcal 158 gram
              Vetten 25% 614 kcal 63 gram

en ik heb nu:
              Koolhydraten 47% 1690 kcal 422 gram
              Eiwitten 30% 1076 kcal 269 gram
              Vetten 25% 800 kcal 89 gram

ik kom niet goed uit met de kcal eiwitten....

Comment

De vetten zijn tot nu toe 23% en niet 25%. typfout

Comment

Zou een kev van 50/30/20 ook een goede verdeling zijn?

Comment

Ik heb de hele avond zitten prutsen, maar krijg niet de waarden die ik graag zou willen. 50/30/20 of 45/35/20. zit nu op 56/22/22
                    Last edited by mischa1991; 01-11-2012, 19:58.

Comment

Originally posted by mischa1991 View Post
                      Ik heb de hele avond zitten prutsen, maar krijg niet de waarden die ik graag zou willen. 50/30/20 of 45/35/20. zit nu op 56/22/22
                      "moving target, difficult to hit"
                      Als je steeds je target gaat bijstellen en veranderen zal je nooit een schema vinden wat correct is. Maak een keuze en blijf er vervolgens van af.

Ik vind het opmerkelijk dat je ruim 100 gram eiwitten teveel hebt en niet een manier weet te vinden om dat te verminderen. Kijk nou eerst eens naar je schema en halveer de hoeveelheid van alles wat veel eiwitten heeft. Of begin met het schrappen van alle supplementen en kijk dan verder.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik heb nu een redelijke goede verdeling van de kev en ben tevreden met 52/27/21. Nu vroeg ik me af hoeveel kcal je mag afwijzen van je target. ik zit met me eiwitten 170kcal erboven, koolhydraten zit ik 248kcal eronder en vet 14kcal erboven. Is dit acceptabel?

Comment

heb me perfecte kev voor elkaar gekregen 50/30/20

maar heb bij me kcal van me eiwitten nog steeds 307 te veel en bij mij koolhydraten 281 te weinig vergeleken met me target. nogmaals, is dit een te groot verschil?

Comment

Dan vervang je eiwit voor kh... Allebij 4kcal he

Comment

Weet al wat het probleem was, waardoor ik me target niet haalde. De formules in het excel bestand stonden niet goed pfff! maar in ieder geval bedankt voor de hulp!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X