Ik ga binnenkort aan de bulk en heb hiervoor een schema gemaakt. ik houd de kev verhouding aan van 40/35/25 ongeveer. Hebben jullie nog tips of opmerkingen of dingen dat eraan verbeterd kunnen worden?
Controle Bulkschema
Collapse
X
-
Je target op regel 10,11,12 komen niet overeen met regel 98.
Keukenstroop eruit halen, iets minder kh zou geen kwaad kunnen.
Zonder de kh uit de stroop ben je al iets beter op weg
Je kan misschien ook wat brood weglaten, brood opzich is geen probleem natuurlijk.
Maar 6 maaltijden oprij brood, kun je misschien iets anders nemen voor wat variatie.keep the focus going!
Comment
-
Je eet inderdaad veel brood. Dat is lekker gemakkelijk maar misschien is wat variatie beter. Wissel een van je brood/kipfilet maaltijden om met een maaltijd van eieren en je eet al een stukje gevarieerder. Eieren zijn ook lekker makkelijk om te bereidenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostJe eet inderdaad veel brood. Dat is lekker gemakkelijk maar misschien is wat variatie beter. Wissel een van je brood/kipfilet maaltijden om met een maaltijd van eieren en je eet al een stukje gevarieerder. Eieren zijn ook lekker makkelijk om te bereiden
Comment
-
Dus je schema zegt dat je target zo'n 3068 kcal is (regel 9) maar je komt uit op een dagtotaal van 3929 kcal (regel 96). Dat klopt dus echt niet en je dient je schema aan te passen. Als je dit schema gaat volgen kom je binnen de kortste keren kilo's vet aan. En ben je zeer zeker niet aan het cleanbulken.
Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.htmlVergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDus je schema zegt dat je target zo'n 3068 kcal is (regel 9) maar je komt uit op een dagtotaal van 3929 kcal (regel 96). Dat klopt dus echt niet en je dient je schema aan te passen. Als je dit schema gaat volgen kom je binnen de kortste keren kilo's vet aan. En ben je zeer zeker niet aan het cleanbulken.
Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
Target is:
Koolhydraten 40% 1821 kcal 455 gram
Eiwitten 35% 634 kcal 158 gram
Vetten 25% 614 kcal 63 gram
en ik heb nu:
Koolhydraten 47% 1690 kcal 422 gram
Eiwitten 30% 1076 kcal 269 gram
Vetten 25% 800 kcal 89 gram
ik kom niet goed uit met de kcal eiwitten....
Comment
-
Ik heb de hele avond zitten prutsen, maar krijg niet de waarden die ik graag zou willen. 50/30/20 of 45/35/20. zit nu op 56/22/22Last edited by mischa1991; 01-11-2012, 19:58.
Comment
-
Originally posted by mischa1991 View PostIk heb de hele avond zitten prutsen, maar krijg niet de waarden die ik graag zou willen. 50/30/20 of 45/35/20. zit nu op 56/22/22
Als je steeds je target gaat bijstellen en veranderen zal je nooit een schema vinden wat correct is. Maak een keuze en blijf er vervolgens van af.
Ik vind het opmerkelijk dat je ruim 100 gram eiwitten teveel hebt en niet een manier weet te vinden om dat te verminderen. Kijk nou eerst eens naar je schema en halveer de hoeveelheid van alles wat veel eiwitten heeft. Of begin met het schrappen van alle supplementen en kijk dan verder.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment