Originally posted by superstel
View Post
Droogtrainen + hardlopen
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
het advies van axel gevolgd en het voedingsschema excelsheet ingevult die ik toch met jullie wil delen.
de uitkomst is dat ik 73gram eiwitten te weinig in neem. 1 eiwitshake (ochtend) van 12,5gram en 1 eiwitshake van 18gram (na de training) meegerekend.
110 gram kcal tekort en vet iets tehoog 36gram.
dat op een normale trainings dag... damn.. daar moet aan gewerkt worden.
thanks axel
voor en tegenstanders jullie ok bedankt
groetjes,
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostBekend en bewezen is dit niet en dat komt omdat het nonsens is. En dan zit je ook nog eens te bedelen om een schema voor supplementen. Ben jij een troll?
kan je vertellen waarom dat nonsens is? dan is het voor mij ook wat duidelijker want de meningen zijn hierover wat verdeeld.
wat is een troll?ik denk dat ik dat als een belediging moet opvatten?
dat zou ik erg jammer vinden.
ik wacht op je duidelijkheid en goed onderbouwd antwoord.
groetjes,
Comment
-
Originally posted by superstel View Posthet advies van axel gevolgd en het voedingsschema excelsheet ingevult die ik toch met jullie wil delen.
de uitkomst is dat ik 73gram eiwitten te weinig in neem. 1 eiwitshake (ochtend) van 12,5gram en 1 eiwitshake van 18gram (na de training) meegerekend.
110 gram kcal tekort en vet iets tehoog 36gram.
dat op een normale trainings dag... damn.. daar moet aan gewerkt worden.
thanks axel
voor en tegenstanders jullie ok bedankt
groetjes,BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by superstel View Postinferno,
kan je vertellen waarom dat nonsens is? dan is het voor mij ook wat duidelijker want de meningen zijn hierover wat verdeeld.
wat is een troll?ik denk dat ik dat als een belediging moet opvatten?
dat zou ik erg jammer vinden.
ik wacht op je duidelijkheid en goed onderbouwd antwoord.
groetjes,
Ik kom bijna in de verleiding om te vragen waarom je als man 1,5 jaar stopt met trainen na de geboorte van een kind.
Bijna zei ik toch!
Comment
-
-
Waarom zou inferno enige moeite moeten doen om jou te bewijzen dat jij het verkeerd beweerd.
Zoek zelf gewoon even iets om jouw mening te staven (roddelblaadjes voor vrouwen worden niet als goede bron gezien).On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View PostWaarom zou inferno enige moeite moeten doen om jou te bewijzen dat jij het verkeerd beweerd.
Zoek zelf gewoon even iets om jouw mening te staven (roddelblaadjes voor vrouwen worden niet als goede bron gezien).
wel grappig dat jij voor hem opkomt, kan hiji het zelf niet of probeer je een wit voetje te halen bij inferno?
trouwens ik heb je andere reacties wel gelezen maar niet op gereageerd omdat je er niet echt veel boeiends had neergezet.Last edited by superstel; 05-11-2012, 18:10.
Comment
-
Dit is een leuk topic, ik train altijd droog ik haat zweten, doe daarom hooguit 5-8 reps, dieet doet het werk en gewichttraining is voor massaopbouw en behoud, is echt niet moeilijk, dacht dat dat juist bewezen was, maar goed kan het ook mis hebben"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostDit is een leuk topic, ik train altijd droog ik haat zweten, doe daarom hooguit 5-8 reps, dieet doet het werk en gewichttraining is voor massaopbouw en behoud, is echt niet moeilijk, dacht dat dat juist bewezen was, maar goed kan het ook mis hebben
hey robbie,
bedankt voor je leuke reactie.
het voedingsschema excel sheet kan ik alles uithalen wat ik nodig heb.
gewoon de dingen invullen en klaar.
waarom voelen me spieren dan zoveel beter aan met 15 herhalingen per set?
Comment
-
Originally posted by superstel View Posthey robbie,
bedankt voor je leuke reactie.
het voedingsschema excel sheet kan ik alles uithalen wat ik nodig heb.
gewoon de dingen invullen en klaar.
waarom voelen me spieren dan zoveel beter aan met 15 herhalingen per set?lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-