IF fasting 15 uren ipv 16u??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je bent afgevallen.
    Maar dat was je met een normaal en goed dieet ook zeker gelukt.
    Ik zie echt niet in wat er dan nu zo spectaculair is?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Thanxs jongens en dame ik ben hier wel een beetje klaar op dit forum suc6

Comment

Originally posted by Danny the many View Post
        Thanxs jongens en dame ik ben hier wel een beetje klaar op dit forum suc6
        Doei.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Heb je vlot voor elkaar deze keer Beau.....

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Doei.

ja de groetje he

Comment

Ok wat een spam allemaal zeg In ieder geval is er nooit gezegt wat beter is. Als het werkt is het in mijn ogen goed.. In ieder geval ik pas gewoon men window aan en ga het zelfs kleiner maken denk ik.. Is makkelijker met de uren en zo kan ik ook fasted trainen. Ander vraagje , ze raden aan om bcaa te nemen voor het fasted trainen, whey poeder is 110 kcal per scoop maar zit ook bcaa in. Ik heb momenteel alleen whey in huis , kan ik dit gewoon gebruiken of dan best niks nemen voor het fasted trainen?

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Je bent afgevallen.
                Maar dat was je met een normaal en goed dieet ook zeker gelukt.
                Ik zie echt niet in wat er dan nu zo spectaculair is?

?? snap niet wat je bedoeld ik ben ook met een regulier dieet bezig
                maar ben net een dikke week met IF bezig
                kijken wat het doet
                ik zeg ook helemaal niet dat het spectaculair is allemaal snap het daarom ook niet meer helemaal

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                  Nou sorry hoor maar heb ff gekeken naar de link die je gaf, en ja je bent afgevallen maar of ik dat nou zo spraakmakend moet vinden ??

Vanaf 139 kg kan iedereen ( zelf zonder schema) makkelijk heel wat kilo's afvallen ! Ik bedoel dit niet om je de grond in te trappen maar ben benieuwd hoe je dr ind e zomer bij staat als je klaar bent met de cut !
                  ik sugereer helemaal niet dat het spectaculair is
                  ik heb dit met een gewoon dieet voor elkaar gekregen
                  ben pas een dikke week met IF bezig
                  we zien wel hoe ik er bij sta van de zomer
                  maar om nou te zeggen dat je dit zonder schema ff makkelijk kan doen komt wel lullig over
                  ik ben al 7 maanden bezig met een 1000 kcal onder onderhoud dieet en train 3 a 4 keer pw en heb al maanden geen drank en junk aangeraakt
                  als jij een betere manier weet dan hoor ik dat graag

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    Mss moet je een poging wagen ts te helpen/iets uit te leggen in plaats van hem herhaaldelijk mede te delen hoe goed je wel niet bent

hmm weet ff niet waar dit op slaat

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Kan nou niet onder de indruk raken van je progressie?Dit is gemakkelijk te behalen en dat je op de "normale" dieet manier verder had geweest en met het juiste trainingsprogramma meer spiermassa had gekweekt, nu ben je alleen wat vet kwijt?
                      Je begeleider zou ik nou ook niet echt onder de indruk raken, hij heeft geen enkele kennis op bb of fitness gebied, ik zeg dit omdat dit imo een bb/fitness forum is en ik aanneem dat je spiermassa wil aanzetten?
                      ik heb dit dus met een normaal dieet gedaan
                      ben benieuwd hoe jij het dan aan zou pakken
                      aan inzet en motivatie heb ik geen gebrek
                      al 7 maanden 1000kcal onder onderhoud en 3 a 4 keer trainen plus cardio pw
                      geen drank geen junk niks
                      als jij met mij een beter resultaat zou kunnen halen dan wil ik graag weten hoe dan

Comment

Als dit voor jou werkt is het toch goed.. Ieder lichaam is anders en regeert anders. Gewoon doorknallen en thanks voor je kijk erop
                        Heb net fasted getraint en ging beter dan verwacht dus op naar de volgende

Comment

ik sugereer helemaal niet dat het spectaculair is
                          ik heb dit met een gewoon dieet voor elkaar gekregen
                          ben pas een dikke week met IF bezig
                          we zien wel hoe ik er bij sta van de zomer
                          maar om nou te zeggen dat je dit zonder schema ff makkelijk kan doen komt wel lullig over
                          ik ben al 7 maanden bezig met een 1000 kcal onder onderhoud dieet en train 3 a 4 keer pw en heb al maanden geen drank en junk aangeraakt
                          als jij een betere manier weet dan hoor ik dat graag
                          ik val je absoluut niet aan dat wil ik sws ff duidelijk maken!

ik kreeg een beetje het idee dat jij vreselijk zweert bij je trainer en wat hij opgeeft... zoals robbie ookal aangaf is dit een dieet trainer en geen bb!

ik zie het zo : in de bb wereld kum je er je voordeel mee behalen als je van een te hoog gewicht naar een sportief fysiek wilt.. dus dat jij uit je afvallen ook spiermassa kunt halen!
                          het zou toch zonde zijn als je straks op 85 kg staat en dan moet gaan beginnen met fysiek opbouwen terwijl je nu ook terug kan cutten naar bv 95 kg met een goed fysiek!

gewichten heb ik zelf ff verzonnen weet nl. niet wat je streven is?

p.s. nogmaals, geen aanval! heb er echt wel respect voor wat je doet, alleen de manier waarop zie ik niet als ideaal! !

maargoed we spammen iemand zn topic mooi vol

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                            ik val je absoluut niet aan dat wil ik sws ff duidelijk maken!

ik kreeg een beetje het idee dat jij vreselijk zweert bij je trainer en wat hij opgeeft... zoals robbie ookal aangaf is dit een dieet trainer en geen bb!

ik zie het zo : in de bb wereld kum je er je voordeel mee behalen als je van een te hoog gewicht naar een sportief fysiek wilt.. dus dat jij uit je afvallen ook spiermassa kunt halen!
                            het zou toch zonde zijn als je straks op 85 kg staat en dan moet gaan beginnen met fysiek opbouwen terwijl je nu ook terug kan cutten naar bv 95 kg met een goed fysiek!

gewichten heb ik zelf ff verzonnen weet nl. niet wat je streven is?

p.s. nogmaals, geen aanval! heb er echt wel respect voor wat je doet, alleen de manier waarop zie ik niet als ideaal! !

maargoed we spammen iemand zn topic mooi vol

hey thanx man voor je heldere uitleg.
                            tuurlijk wil ik graag wat opbouwen (spiermassa) daar gaat het allemaal om
                            maar omdat ik door de bomen het bos niet meer zag heb ik een training en voedingschema laten maken (verder geen coaching ofzo hoor).
                            ik wil graag gelijk de goeie dingen doen.
                            maar misschien eet ik ook wel wat te weinig op het moment.
                            begin nu ook wel wat te twijfelen of ik wel goed bezig ben
                            ik weet ook dat BBuilders het meeste verstand van voeding hebben vandaar dat ik ook ben gaan trainen.

Comment

hey thanx man voor je heldere uitleg.
                              tuurlijk wil ik graag wat opbouwen (spiermassa) daar gaat het allemaal om
                              maar omdat ik door de bomen het bos niet meer zag heb ik een training en voedingschema laten maken (verder geen coaching ofzo hoor).
                              ik wil graag gelijk de goeie dingen doen.
                              maar misschien eet ik ook wel wat te weinig op het moment.
                              begin nu ook wel wat te twijfelen of ik wel goed bezig ben
                              ik weet ook dat BBuilders het meeste verstand van voeding hebben vandaar dat ik ook ben gaan trainen.
                              Die kerel waar je die schema's van hebt is toch een krachtsporter? Ik weet verder natuurlijk niet of ie er wat van kan hoor
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Even inhaken op Robbie. De constatering dat mensen betere resultaten boeken dan wanneer ze zelf aankloten is een, daar echter de conclusie aan verbinden dat IF dus niet werkt is pure onzin. Pas als je atleten traint met en zonder IF, dan nog een cross over doet, en een statistische analyse, dan gaan we het hebben over of IF nu beter werkt of niet. Tot die tijd kun je de conclusie die je nu trekt niet trekken.

De studie met de werkers zou ik graag inzien, dus als je die hebt, graag.

@ TS
                                IF is geen nieuwe manier van dieeten. Het is een manier (een van de vele) om je voeding te timen, en in een dieet bijvoorbeeld je honger beter onder controle te krijgen. De verhoogde stofwisseling in de fasting state zul je niet merken in de resultaten denk ik. Doe waar je je goed bij voelt, of dat nu IF is of niet, maar vaar niet blind op de meute hier die meent dat de bb-waarheden in steen geschreven staan.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X