Originally posted by Eeldesports
View Post
Hoe lekker junk jij?
Collapse
X
-
-
Originally posted by gain is pain View PoststeviaBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostVoor mij is het meer een ver gaande maar leuke hobby. Sorry dat niet iedereen zich om elke cal gek maakt
Je hoeft tegen mij geen srry te zeggen hoor, ik geef je toch geen.commentaar ofzo, het is gewoon dat hoe serieuzer je ermee omgaat hoe minder troep je eet.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJe hoeft tegen mij geen srry te zeggen hoor, ik geef je toch geen.commentaar ofzo, het is gewoon dat hoe serieuzer je ermee omgaat hoe minder troep je eet.
Anyway ik vatte je post een beetje verkeerd op. Als een raar sarcasme ofzo haha
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHeb ik ook altijd. Pas wel op, die goedkope zijn *met* Stevia extract. Niet zuiver dus. Maar het is niet voor alles geschikt, tis wel een beetje bitter, maar voor in kwark / koffie / thee, prima spulleke!
O, nu ben ik vast weer te serieus bezig.......damn!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDie van Avanz zijn het beste, niet bitter, heel zuiver.
O, nu ben ik vast weer te serieus bezig.......damn!Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostSerieus bezig zijn en jezelf te serieus nemen zijn twee hele andere dingen. Het feit dat je zelf kennelijk vindt dat de schoen naadloos past zegt wat dat betreft voldoende.
Nee, ik vind dat jij je nogal aanmeet dat je dat blijkbaar voor anderen kunt bepalen.
Ik weet van mezelf dat ik serieus bezig ben én ik neem mezelf uitermate serieus hierin en het kan me geen flikker schelen wat anderen (zoals jij) daarvan denken."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostNee, ik vind dat jij je nogal aanmeet dat je dat blijkbaar voor anderen kunt bepalen.
Ik weet van mezelf dat ik serieus bezig ben Ă©n ik neem mezelf uitermate serieus hierin en het kan me geen flikker schelen wat anderen (zoals jij) daarvan denken.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
van het weekend serieus gezondigd.
vrijdag paar pintjes gedronken.
zaterdag lekker steppegras met biefstuk en pererroomsaus gegeten (onder lichte aandrang van de vriendin).
voel me altijd wel schuldig als k zoiets gegeten heb.
Maarja vrijdag nog eens vetmeting late doen, was op 3maanden tijd van vetpercentage 14.40 naar 9.70 gegaan bij hetzelfde gewicht. (en dat met regelmatig te cheaten ). Anders was het wss nog beter geweest, maarja was al blij met de vooruitgang.
Comment
-
Originally posted by Geert T View Postvan het weekend serieus gezondigd.
vrijdag paar pintjes gedronken.
zaterdag lekker steppegras met biefstuk en pererroomsaus gegeten (onder lichte aandrang van de vriendin).
voel me altijd wel schuldig als k zoiets gegeten heb.
Maarja vrijdag nog eens vetmeting late doen, was op 3maanden tijd van vetpercentage 14.40 naar 9.70 gegaan bij hetzelfde gewicht. (en dat met regelmatig te cheaten ). Anders was het wss nog beter geweest, maarja was al blij met de vooruitgang.
Ik vind veel belangrijker dat me totale inname klopt, vervolgens dat me eiwitten kloppen en verder neem ik het niet zo heeel erg nauw, wanneer ik echt voor een wedstrijd zou gaan is het andere koek maar tot dan toe gewoon normaal doen.
Maar geen zakken chips etc. ik vind dat niet normaal, ik heb al de grootste moeite om me kids tegen die troewp te beschermen, want hun vriendjes lopen met zakken m&ms over straat, ik vind dat niet normaal, mijn kids krijgen een banaan.
en te serieus of niet, ik ben liever gezond dan ongezond, ik heb nooit van 25% terug hoeven cutten, ik ben altijd op gewicht gebleven, heb altijd een goede fysiek en conditie gehad, tja dan maar serieus.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment