Hoe lekker junk jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Eeldesports View Post
    vandaag een klein stukje appeltaart ( zonder suiker maar met dextrose? ) gemaakt door mijn broertje.

Voor de rest eet ik heel soms een kleine mars/snicker.

Wordt lastig om aan het voedingsschema te houden tijdens de feestdagen
    Voortaan dan maar dextrose in me thee doen, want wil geen suiker meer in me lijv
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

stevia
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by kojak View Post
        Voortaan dan maar dextrose in me thee doen, want wil geen suiker meer in me lijv
        Zitten wel hormonen in hé.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          stevia
          Heb ik ook altijd. Pas wel op, die goedkope zijn *met* Stevia extract. Niet zuiver dus. Maar het is niet voor alles geschikt, tis wel een beetje bitter, maar voor in kwark / koffie / thee, prima spulleke!
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Voor mij is het meer een ver gaande maar leuke hobby. Sorry dat niet iedereen zich om elke cal gek maakt

Je hoeft tegen mij geen srry te zeggen hoor, ik geef je toch geen.commentaar ofzo, het is gewoon dat hoe serieuzer je ermee omgaat hoe minder troep je eet.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Je hoeft tegen mij geen srry te zeggen hoor, ik geef je toch geen.commentaar ofzo, het is gewoon dat hoe serieuzer je ermee omgaat hoe minder troep je eet.
              True, maarja ik ben 16 bijv en op school ofzo is het niet altijd te doen. Maar ok ik snap je. Ik wilde deze week dus UD gaan doen. Gedaan en 0,0 junk aangeraakt alles volgens schema. Maar dan zie je klasgenoten etc allemaal aan de frisdrank en meuk en dan is het echt rete moeilijk imo. Helaasdie hele week voor niks want ben zo ziek als een hond sinds vrijdag avond..

Anyway ik vatte je post een beetje verkeerd op. Als een raar sarcasme ofzo haha

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Heb ik ook altijd. Pas wel op, die goedkope zijn *met* Stevia extract. Niet zuiver dus. Maar het is niet voor alles geschikt, tis wel een beetje bitter, maar voor in kwark / koffie / thee, prima spulleke!
                Die van Avanz zijn het beste, niet bitter, heel zuiver.
                O, nu ben ik vast weer te serieus bezig.......damn!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Die van Avanz zijn het beste, niet bitter, heel zuiver.
                  O, nu ben ik vast weer te serieus bezig.......damn!
                  Serieus bezig zijn en jezelf te serieus nemen zijn twee hele andere dingen. Het feit dat je zelf kennelijk vindt dat de schoen naadloos past zegt wat dat betreft voldoende.

Comment

Gezond en verantwoord eten is serieus?Klopt en ik ben liever serieus dan iemand die zegt "ach je leeft maar 1 keer"??....daarom juist, wees er ook zo zuinig mogelijk op die keer dat je mag leven.
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Serieus bezig zijn en jezelf te serieus nemen zijn twee hele andere dingen. Het feit dat je zelf kennelijk vindt dat de schoen naadloos past zegt wat dat betreft voldoende.

Nee, ik vind dat jij je nogal aanmeet dat je dat blijkbaar voor anderen kunt bepalen.
                      Ik weet van mezelf dat ik serieus bezig ben Ă©n ik neem mezelf uitermate serieus hierin en het kan me geen flikker schelen wat anderen (zoals jij) daarvan denken.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik koop 1 grote reep chocola met nootjes als ik op zaterdag me boodschappen doe. Rest van de week hou ik me redelijk aan me eetschema. Al sla ik soms wat maaltijden over wegens tijdgebrek/werk drukte.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Nee, ik vind dat jij je nogal aanmeet dat je dat blijkbaar voor anderen kunt bepalen.
                          Ik weet van mezelf dat ik serieus bezig ben Ă©n ik neem mezelf uitermate serieus hierin en het kan me geen flikker schelen wat anderen (zoals jij) daarvan denken.
                          I rest my case, your honor

Comment

Jezelf 'te serieus nemen' is ook weer echt zon lekkere dooddoener waar je alles onder kan schuiven
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

van het weekend serieus gezondigd.

vrijdag paar pintjes gedronken.
                              zaterdag lekker steppegras met biefstuk en pererroomsaus gegeten (onder lichte aandrang van de vriendin).

voel me altijd wel schuldig als k zoiets gegeten heb.

Maarja vrijdag nog eens vetmeting late doen, was op 3maanden tijd van vetpercentage 14.40 naar 9.70 gegaan bij hetzelfde gewicht. (en dat met regelmatig te cheaten ). Anders was het wss nog beter geweest, maarja was al blij met de vooruitgang.

Comment

Originally posted by Geert T View Post
                                van het weekend serieus gezondigd.

vrijdag paar pintjes gedronken.
                                zaterdag lekker steppegras met biefstuk en pererroomsaus gegeten (onder lichte aandrang van de vriendin).

voel me altijd wel schuldig als k zoiets gegeten heb.

Maarja vrijdag nog eens vetmeting late doen, was op 3maanden tijd van vetpercentage 14.40 naar 9.70 gegaan bij hetzelfde gewicht. (en dat met regelmatig te cheaten ). Anders was het wss nog beter geweest, maarja was al blij met de vooruitgang.
                                Van die pintjes kan ik me indenken, maar biefstuk is niks mis mee maat, en die saus, ach als je niet je biefstuk erin doopt valt het ok wel mee toch.
                                Ik vind veel belangrijker dat me totale inname klopt, vervolgens dat me eiwitten kloppen en verder neem ik het niet zo heeel erg nauw, wanneer ik echt voor een wedstrijd zou gaan is het andere koek maar tot dan toe gewoon normaal doen.
                                Maar geen zakken chips etc. ik vind dat niet normaal, ik heb al de grootste moeite om me kids tegen die troewp te beschermen, want hun vriendjes lopen met zakken m&ms over straat, ik vind dat niet normaal, mijn kids krijgen een banaan.

en te serieus of niet, ik ben liever gezond dan ongezond, ik heb nooit van 25% terug hoeven cutten, ik ben altijd op gewicht gebleven, heb altijd een goede fysiek en conditie gehad, tja dan maar serieus.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X