Hoe lekker junk jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het gaat niet perse om het junken. Maar als ik dan ergens bijvoorbeeld een topic lees over een dik meisje/vrouw en dan hoor je leden zeggen oh kan ze niet gewoon normaal eten/gezond leven balbalal. En dan zie je mensen tijdens hun ''junk'' bergen suikers wegwerken. Dus de meeste moeten zich zeker niet profileren alsof ze zo gezond bezig zijn omdat ze sporten.

Als jij geniet van een beetje snoep enzo dan is dat je goed recht maar denk ook aan je langere termijn leven. Je wilt langer blijven leven en een gezond lichaam hebben. Zo serieus met de sport vind ik je niet als je eet wanneer je iets wilt eten. Deze sport draait deels ook op discipline en die heb je dan gewoon niet.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Het gaat niet perse om het junken. Maar als ik dan ergens bijvoorbeeld een topic lees over een dik meisje/vrouw en dan hoor je leden zeggen oh kan ze niet gewoon normaal eten/gezond leven balbalal. En dan zie je mensen tijdens hun ''junk'' bergen suikers wegwerken. Dus de meeste moeten zich zeker niet profileren alsof ze zo gezond bezig zijn omdat ze sporten.

Als jij geniet van een beetje snoep enzo dan is dat je goed recht maar denk ook aan je langere termijn leven. Je wilt langer blijven leven en een gezond lichaam hebben. Zo serieus met de sport vind ik je niet als je eet wanneer je iets wilt eten. Deze sport draait deels ook op discipline en die heb je dan gewoon niet.
      Amen. Soms kijk ik ook wel op bodybuilding.com zijn forum en daar doet bijna iedereen aan IIFYM (if it fit your macro's), als er dan 1keer het woord complex carbs genoemd word kan je 1000x de term IIFYM en a carb is carb verwachten.

Comment

waarom jezelf zo laten 'lijden' als je alles wat lekkerder kan maken?
        kijk chocolade is wat anders, maar neem gebakken rijst oid of gehakt.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Tal, iemand die sport Ă©n ĂĽberhaubt enigzins met zijn eten bezig is kun je op de hele bevolking beschouwen als gezond. Ik denk dat je beeld van wat "normaal" is voor de gemiddelde Nederlander. En zoals je het noteerd haalt aan die criteria 75% van de bevolking wss de 40 niet . Je hebt wel gelijk hoor dat zeker maar blijf een dieet, gezondheid, sport en de correlatie daartussen wel in het juiste persectief zien imo.

Originally posted by optiflex View Post
          Amen. Soms kijk ik ook wel op bodybuilding.com zijn forum en daar doet bijna iedereen aan IIFYM (if it fit your macro's), als er dan 1keer het woord complex carbs genoemd word kan je 1000x de term IIFYM en a carb is carb verwachten.
          Ik merk ook geen verschil als ik het probeer, maar ik hou toch gewoon vast aan de gezondere producten. Deels uit logica en deels omdat ik merk dat ik het mentaal beter trek. Daarnaast weet ik nu wat ik binnenkrijg, als ik 1001 producten door de week heen gebruik zie ik door de bomen het bos niet meer
          Last edited by pescatore; 13-12-2012, 12:48.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Tal, iemand die sport Ă©n ĂĽberhaubt enigzins met zijn eten bezig is kun je op de hele bevolking beschouwen als gezond.
            Ja. Alle Sonja Bakker aanhangers die de halve dag teren op een eierkoek of sultana, zijn gezond.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Ja. Alle Sonja Bakker aanhangers die de halve dag teren op een eierkoek of sultana, zijn gezond.
              Selectief en uit context quoten is niet heel relevant natuurlijk
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  waarom jezelf zo laten 'lijden' als je alles wat lekkerder kan maken?
                  kijk chocolade is wat anders, maar neem gebakken rijst oid of gehakt.
                  +1.... maar iemand zei dat altijd al tegen me, snap niet waarom jij je eten niet lekkerder maakt.... gohhhh ook hier dus laat achter gekomen dat dit geen moer uitmaakt bij me en je gaat denk straks wat lekkerder de prep in.
                  “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Tja ik zou ook graag geloven dat ik net zo goed patat ipv rijst kon eten, op dbb wordt alles iit ze context getrokken, gasten met megakuren kunnen idd eten wat ze willen, maar je wordt echt geen mister o met patat en melk.
                    Op dbb zeggen ze in de ene zin maakt niks uit joh, dan komt er iemand die leeft op shakes en roepen ze allemaal dat je eiwitten uit diverse bronnen moet halen.
                    Hiwr is het napraat gehalte hoog, maar daar helemaal.
                    Gasten trainen 6 maanden en weten van alles uit eigen ervaring lol, het duurde bij mij alleen al 6 maanden om me exacte onderhoud uit te vogellen.

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                      gezond niet, maar zullen wel het langste leven,

laatst ergens een stukje over gelezen, dat als je heel oud wilt worden,
                      moet je eigenlijk extreem weinig eten,

zoals iedereen hier wel zal weten gaat je lichaam dan denken dat er hongersnood is en gaat het lichaam in "spaarstand", hierdoor zal de stofwisseling vertragen, waardoor je "minder snel oud word"

Comment

• Is een hele groepering in amerika die dat doet, gasten worden idd ouder, maar liggen de h er le dag futloos in een hangmat, naja dan maar geen 100 worden.

Comment

• Originally posted by Geert T View Post

zoals iedereen hier wel zal weten gaat je lichaam dan denken dat er hongersnood is en gaat het lichaam in "spaarstand", hierdoor zal de stofwisseling vertragen, waardoor je "minder snel oud word"
                          Als je lichaam Ă©cht in de spaarstand is, stoot het ook alle 'overige' taken af. Haargroei, sterke nagels, huid die in een hoog tempo ouder wordt, weerstand die minder sterk is, processen in veel cellen gaan een stuk trager en het herstelvermogen is slechter.... wat is daar gezond aan?

Ik geloof best dat die mensen ouder worden dan de gemiddelde vette Amerikaan, maar waar leg je de lat om te bepalen dat dit 'beter' is? Beter dan wat? Voorkomen van welvaartziektes kan op meerdere manieren.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by Geert T View Post

Dat komt geloof ik door de extra aanmaak van Gh, maar op lange termijn lijkt me een groot tekort aan allerlei voedingsstoffen, vitaminen en mineralen je echt geen langere tijd op aarde op te leveren, sorry.
                            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post

Het bovenste deel : AMEN !!

Onderste stuk : Ben serieus met de sport bezig, denk aan mn voeding en rust... maar ben geen pro en leef ook niet als een pro :P

Als ik zin heb aan chips dan neem ik dat, is ook alleen maar goed voor me want kan eten wat ik wil en wanneer ik wil
                              Heb wel respect hoor voor de jongens die compleet op hun voeding zitten... alleen ga dan niet doen alsof je zo super bezig bent en dat je alleen op die manier groeit

Comment

• @ hooligan

Dat is indd een stukje keuzevrijheid die je hebt. Zolang jij je daarbij goed voelt dan moet je dat zeker blijven doen. Het grappige is dan ook dat als je iets mag eten dat je het eigenlijk helemaal niet wilt eten.

Tijdens wedstijdvoorbereiding snakte ik naar alles. Ik werkte ook nog is in pizzeria, dus alle mogelijk combi pizza en pasta's zag je ineens voorbij komen. Nu na mijn wedstrijdvoorbereiding wil ik dat niet eens meer eten en wil ik gewoon liever groentes en rijst eten. Dus dat is eigenlijk heel raar en dat heb je van kinds af aan. Hoe vaak zei je moeder dat je iets niet mocht doen en je het wel ging doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X