Vriend helpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vriend helpen

Hallo krachtpatsers.

Een vriend van mij begint morgen met serieus trainen. We zijn samen begonnen met trainen in Maart vorig jaar maar hij heeft qua voeding en inzet al die tijd wat aangemodderd. Hij heeft het boek 'Op de cover van Men's Health in 100 dagen' van PT Guy van der Reijden gelezen en wilt nu serieus gaan trainen. Massa is zijn doel en hij wilt ook hardlopen voor conditie.

Gelukkig heb ik hem overgehaald om niet volgens dat boek te leven maar om Dynobets schema te volgen en op onderhoud te eten. Nu heb ik even snel een eetschema voor hem gemaakt. Kunnen jullie mij helpen met verbeteringen?

Naast dit schema neemt hij de volgende supplementen: groene thee, multivitamine, probioticum, omega 3-6-9, vitamine d3, vitamine 2, vitamine b, no-boster, vitamine c, bcaa's en creatine (hij had voordat ik het wist voor ongeveer 200e aan dat soort dingen besteld lol)
    Attached Files
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

epic bump is epic!
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Wel onzin supplementen als je het mij vraagt, waarom niet gewoon multivit,creatine en whey ? Omega3-9 haal je uiteindelijk toch wel uit vis. Ik zou die die boterhammen met kipfilet naar maaltijd 2 verplaasen anders wordt het een beetje veel voor zo vroeg in de ochtend. En waarom eigenlijk magere melk ipv halfvolle of volle ? Sorry maar die vriend van je kan ik niet serieus nemen als hij een massaschema wil volgen in combinatie met hardlopen voor conditie en op onderhoud wil eten.

Comment

Originally posted by Tails View Post
          Wel onzin supplementen als je het mij vraagt, waarom niet gewoon multivit,creatine en whey ? Omega3-9 haal je uiteindelijk toch wel uit vis. Ik zou die die boterhammen met kipfilet naar maaltijd 2 verplaasen anders wordt het een beetje veel voor zo vroeg in de ochtend. En waarom eigenlijk magere melk ipv halfvolle of volle ? Sorry maar die vriend van je kan ik niet serieus nemen als hij een massaschema wil volgen in combinatie met hardlopen voor conditie en op onderhoud wil eten.
          Die brinta wordt met de shake gemixt. Magere melk omdat hij anders te veel vet binnen krijgt. Hardlopen is max 30 minuten, dus gewoon als cardio er bij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X