2300kcal voedingsschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Teddek View Post
    Wat valt er af te vallen dan? straks ben je een skinnyboy met een 6pack.
    Volgens mij heb ik nog wel een weg te gaan naar de sixpack? Zie schermafbeelding van hoe het nu is. Maar ik zie dat jij al lang lid bent en vast veel meer ervaring en kennis hebt dan ik dus bij deze: ik leer graag van je hoe ik het behalen van een sixpack het beste kan bereiken volgens jou? Op onderhoud eten of echt cutten?

Comment

heeft het wel zin om kwark met whey te mixe? is niet niet teveel eiwit om op te neme in 1 keer? of heb ik het nou verkeerd

Comment

Ja inderdaad, volgens mij kan je beter die laatste whey bij een andere maaltijd plaatsen/tussendoor. Want je eindigt al met kwark.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Bulk2BeBoss View Post
          heeft het wel zin om kwark met whey te mixe? is niet niet teveel eiwit om op te neme in 1 keer? of heb ik het nou verkeerd
          Dat is een goeie, weet het ook niet zeker! Volgens mij heeft het wel zin omdat de whey eiwitten sneller worden opgenomen dan de eiwitten in kwark? De eiwitten in kwark dienen voor de voeding van de spieren in de nacht. Of heb ik het nou verkeerd..

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
            Ja inderdaad, volgens mij kan je beter die laatste whey bij een andere maaltijd plaatsen/tussendoor. Want je eindigt al met kwark.
            Hmm oke! Ik dacht dat er een verschil zat in die eiwitten maar dan kan ik de whey misschien beter verdelen over maaltijd 4 en 5? Of geheel naar maaltijd 4 verplaatsen?

Comment

Originally posted by Juan-h View Post
              Volgens mij heb ik nog wel een weg te gaan naar de sixpack? Zie schermafbeelding van hoe het nu is. Maar ik zie dat jij al lang lid bent en vast veel meer ervaring en kennis hebt dan ik dus bij deze: ik leer graag van je hoe ik het behalen van een sixpack het beste kan bereiken volgens jou? Op onderhoud eten of echt cutten?
              Als je nog geen buikspieren ziet sta je niet op 8,5% en zoizo boven de 12%
              Dit houdin dat je voeding schema ook niet correct is afgestemd op jou behoefte.

Hoe is je vp gemeten?
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Als je nog geen buikspieren ziet sta je niet op 8,5% en zoizo boven de 12%
                Dit houdin dat je voeding schema ook niet correct is afgestemd op jou behoefte.

Hoe is je vp gemeten?
                Je ziet de contouren wel maar een sixpack is het nog niet. Heb het laten meten in de sportschool, met onderstaande stats:

Taille 82cm
                Nek 45cm
                Lengte 188cm
                Gewicht 78,6 kg.

Comment

Dan zit er toch wat vet op je buik of je hebt totaal geen massa.
                  Is je vp gemeten dmv nek taille berekening?

En heb je misschien en duidelijkere of grotere foto.
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dan zit er toch wat vet op je buik of je hebt totaal geen massa.
                    Is je vp gemeten dmv nek taille berekening?

En heb je misschien en duidelijkere of grotere foto.
                    Ja klopt aan de hand van die gegevens tesamen met lengte en gewicht. ik denk dat ik massa mis, ik zie nu in het opgestelde schema hoe "veel" ik moet eten. Dit is vergeleken met wat ik altijd heb gegeten veel voor mijn doen!

Comment

Je kunt beter wat casein door je kwark doen, ik neem aan dat je het voor de smaak doet?

Slome (casein) en snelle (whey) gaat niet echt lekker samen, tevens zou ik ook niet elke dag tonijn eten zitten teveel zware metalen in

Tevens verhoog je kcal ga gewoon lekker op onderhoudt zitten, ik blijf 75g noten teveel vinden voor het slapen

Veel suc6
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Wat hierboven word gezegd tonijn zitten zware metalen in
                        Fish Intake and Mercury | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by jobr View Post
                          Je kunt beter wat casein door je kwark doen, ik neem aan dat je het voor de smaak doet?

Slome (casein) en snelle (whey) gaat niet echt lekker samen, tevens zou ik ook niet elke dag tonijn eten zitten teveel zware metalen in

Tevens verhoog je kcal ga gewoon lekker op onderhoudt zitten, ik blijf 75g noten teveel vinden voor het slapen

Veel suc6
                          Ja klopt, maar kan het ook seperaat innemen eventueel, weet alleen niet hoeveel tijd hier dan tussen zou moeten zitten?

Bedankt! Ik zal de tonijn uit blik afwisselen met koolvis of makreel. Denk je dat ik de noten beter kan verdelen over maaltijd 2 en 5 of zelfs helemaal verplaatsen naar maaltijd 2?

Comment

Ja klopt, maar kan het ook seperaat innemen eventueel, weet alleen niet hoeveel tijd hier dan tussen zou moeten zitten?

Bedankt! Ik zal de tonijn uit blik afwisselen met koolvis of makreel. Denk je dat ik de noten beter kan verdelen over maaltijd 2 en 5 of zelfs helemaal verplaatsen naar maaltijd 2?
                            Ik zou ze nog gewoon samen nemen (casein+kwark) je kan ook 's ochtends nog 30g noten nemen

En nee... de vetten in noten zijn goed voor het verlengen van de eiwitopname 's nachts, gewoon een handje naast je kwark nemen.

Comment

Originally posted by jobr View Post
                              Ik zou ze nog gewoon samen nemen (casein+kwark) je kan ook 's ochtends nog 30g noten nemen

En nee... de vetten in noten zijn goed voor het verlengen van de eiwitopname 's nachts, gewoon een handje naast je kwark nemen.
                              Ik ga de noten verdelen tussen maaltijd 2 en maaltijd 5 en de whey vervangen voor casein

Comment

Ik ga de noten verdelen tussen maaltijd 2 en maaltijd 5 en de whey vervangen voor casein
                                Goed bezig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X