Advies/kritiek Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Net weer gewogen. En weer goed nieuws
    10 Januari begonnen met het werken aan mn gewicht. Toen woog ik 55.8KG

Nu, zo'n 2 weken later weeg ik 59,5KG.
    Waar ik wel erg van baal, is dat ik nog geen ene keer heb kunnen trainen.
    Ik heb een zwaar geïrriteerde spier in mn nek, waardoor goed kracht zetten zo goed als onmogelijk is.

Comment

Nog niet 1x wezen trainen?
      Waaruit denk je nu dat jouw gewicht stijging bestaat? Spier?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Nog niet 1x wezen trainen?
        Waaruit denk je nu dat jouw gewicht stijging bestaat? Spier?
        Nee, uiteraard niet. Maar ik weet ook niet of ik dat heel erg vind. Ik had slechts een vetpercentage van 7.2%. Dat percentage is 'mooi' als ik 70 kilo weeg, niet als je slechts 55KG weegt (2 weken geleden.)

Ik ga vanaf maandag beginnen met trainen. Heb gister ook weer voor het eerst gewerkt en dat ging pijnloos.

Comment

Kun je door die geirriteerde spier helemaal niets meer trainen dan? Kan natuurlijk niet weten hoe je je voelt maar, maak het jezelf niet te gemakkelijk hè. Want als je ondertussen terwijl je niet traint wel als een varken blijft eten vliegen de verkeerde kilo's eraan, zie dat er maar weer af te krijgen.

Houd dus je energiebalans een beetje in de gaten, is maar een tipje.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Jawel, benen en buik lukt gelukkig wel. Dat is ook wat ik zo weer ga trainen. En je hebt ook gelijk, ik moet dan ook wel gaan trainen, ik ben alleen bang dat ik nog verder van huis ben als ik de spier nog verder belast en hierdoor nóg langer niet kan trainen. Twee weken is al rot, maar als dat bij wijze van 2 maanden wordt heb ik toch een groot probleem.
            Bedankt voor de reactie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X