brinta bereiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Trouwens als ik biceps heb gedaan?Kan ik me reet na het schijten beter schoondeppen met vochtig toiletpapier of kan ik gewoon vegen, wil niet dat het me herstel van me bicep in de weg zit?
    Je moet dan met je kont in de wasbak hangen, zoals bij zon Frans toilet. Daarom moet je ook nooit benen en biceps op 1 dag doen
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Vn daar dat die fransen zulke grote bicep hebben...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        En als ik bijv benen heb gedaan, dat telkens zakken op de pot(zijn toch weer halve squats) zit dat ook mijn herstel niet in de weg, en dat misschien liggend schijten beter is?
        Pijnboompit, pijnboompit.............

Comment

De key ligt hem puur in de hypertrophie van de kringspier brah, met een kleine buttwink iets boven parrelel op de pot hangen zorgt voor voldoende doorbloeding van de benen waardoor herstel juist wordt geoptimaliseerd. Bijkomstigheid is dat de eiwitprop dmv super macro- Ă©n (jawel!) micro-synthese sneller wordt geglycogeneerd rondom je rectum. Een en ander resulteert in een ontlasting dat letterlijk geen sporen achterlaat, zodat het veeg- danwel depprincipe er geheel niet meer toedoet.

Comment

Originally posted by Fossah View Post
            De key ligt hem puur in de hypertrophie van de kringspier brah, met een kleine buttwink iets boven parrelel op de pot hangen zorgt voor voldoende doorbloeding van de benen waardoor herstel juist wordt geoptimaliseerd. Bijkomstigheid is dat de eiwitprop dmv super macro- Ă©n (jawel!) micro-synthese sneller wordt geglycogeneerd rondom je rectum. Een en ander resulteert in een ontlasting dat letterlijk geen sporen achterlaat, zodat het veeg- danwel depprincipe er geheel niet meer toedoet.
            tl;dr
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

eet havermout..

en verwarm havemout of brinta niet.. gaat de GI waarde van omhoog..

peace out acht star

Comment

Originally posted by synen View Post
                eet havermout..

peace out acht star
                Mag ik er wel water bij doen? Of moet ik het droog eten?

Comment

Originally posted by synen View Post
                  eet havermout..

peace out acht star
                  dude pls....

Originally posted by optiflex View Post
                  Mag ik er wel water bij doen? Of moet ik het droog eten?
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X