Alcohol en fitness.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lezen jullie uberhaupt wel het artikel ? -.- , ik vind al die discipline reacties e.d heel mooi hoor.
    Maar de schrijver van het artikel vertelt dat hij zelf ook wel eens een drankje doet, en kijk naar zijn fysiek.
    grotendeels dus onzin over dat een goed fysiek niet haalbaar is als je af en toe alcohol nuttigt.
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Heel apart altijd hoe Pesc kan oordelen. Als t over drank gaat dan moeten we voeding niet zo serieus nemen, maar als een nieuwkomer het zegt, dan krijgt hij de wind van voren. Bijzonder.
      Originally posted by Robbert95 View Post
      lezen jullie uberhaupt wel het artikel
      Ik niet. Hoe goed zijn fysiek ook is, het zegt niet dat hij het maximale uit zichzelf haalt. Je weet ook niet hoe lang hij erover gedaan heeft, en op wat voor manier.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Edit: nevermind
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

@pesc, excuus ik las paar keer per week en schoot verkeerd. Neemt niet weg dat je al vaker hebt gezegd dat jij bijna toe bent aan onderhoud omdat je lichaam goed is.

@robbert, ik heb et gelezen maar heb er vraagtekens bij, ook zie ik nergens een foto van zijn fysiek, wel een foto van een dude met een glas wijn.

Comment

@ patriciaaaa dat is niet hem, dat is 1 van zijn clienten . Martin Berkhan (die het artikel schreef) is bijna 100kg met 5,5 % BF
            ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by quibus View Post

@robbert, ik heb et gelezen maar heb er vraagtekens bij, ook zie ik nergens een foto van zijn fysiek, wel een foto van een dude met een glas wijn.
              rechts bovenin zie je zijn foto .

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Heel apart altijd hoe Pesc kan oordelen. Als t over drank gaat dan moeten we voeding niet zo serieus nemen, maar als een nieuwkomer het zegt, dan krijgt hij de wind van voren. Bijzonder.
                Je zou het héél slecht doen als advocate lieverd. We hebben het over een matige alcoholinname en de effecten daarvan. Er staat nergens dat je je voeding niet serieus moet nemen.

Ik neem mezelf gewoon niet zo serieus, of om het anders te zeggen, ik kan het in perspectief plaatsen en miep niet zoveel over hoe serieus ik ben en hoe die-hard het allemaal is. Toch sport ik stiekem al zowat mijn hele leven op semi-prof niveau. Een voedingschema waar je je aan houdt en trainen. Poeh poeh, het is wat hoor, wat een drama...
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

edit.

Comment

[QUOTE=Robbert95;1051361]-

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Je zou het héél slecht doen als advocate lieverd. We hebben het over een matige alcoholinname en de effecten daarvan. Er staat nergens dat je je voeding niet serieus moet nemen.

Ik neem mezelf gewoon niet zo serieus, of om het anders te zeggen, ik kan het in perspectief plaatsen en miep niet zoveel over hoe serieus ik ben en hoe die-hard het allemaal is. Toch sport ik stiekem al zowat mijn hele leven op semi-prof niveau. Een voedingschema waar je je aan houdt en trainen. Poeh poeh, het is wat hoor, wat een drama...
                      Het probleem hier is het volgende:
                      KAN alcohol een nadelig effect hebben.

Let op de kan, dit impliceert dat niet iedereen er het effect van zal zien en sommigen meer dan anderen.

Het lijkt me logisch om te zeggen "Ja, dat kan".

Het lijkt me dat degenen die echt puur 100% ervoor gaan, ofwel weten wat het effect ervan is op hun lichaam of het zekere voor het onzekere nemen. (en dit is enkel met betrekking tot alcohol, je hebt ook nog andere factoren natuurlijk).
                      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        @pesc, excuus ik las paar keer per week en schoot verkeerd. Neemt niet weg dat je al vaker hebt gezegd dat jij bijna toe bent aan onderhoud omdat je lichaam goed is.
                        Oh dat duurt nog wel een jaartje wss hoor. Maar dat klopt. Maar is meer een kwestie van smaak. Ik wil gewoon niet groot worden, vind het niet zo mooi en onpraktisch met mijn andere activiteiten.

Dat wil niet zeggen dat ik niet heel serieus kan zijn met dingen, ik schreeuw het alleen niet om het hardst, ben er wat luchtiger over naar buiten. Vind ik prettiger.
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

eindeloze bla bla bla

stel je zelf de vraag hoe belangrijk vind je het

bv

zuip je je vrijdag helemaal naar de klote om zaterdag niet te kunnen trainen en er zondag nog met knik knieen van bed afte komen

drink je vrijdag met mate om zaterdag nog wel wat te kunnen trainen maar dan 80 %

of zo

of drink niet slaap goed en ga lekker 100% trainen
                          i'll be never strong enough

Comment

@pesc, ok maar dat zorgt dan voor verwarring, het ene doen en het ander zeggen.

@robbert, is hij verder clean?

Comment

hij heeft toegegeven ooit ephedrine gebruikt te hebben , verder is ie voedingsdeskundige en personal trainer dus grote kans .

Comment

jaja jongens, elke donderdag, vrijdag en zaterdag zuipeennnnn hole hole hole holeeee.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X