Vragen over eten op onderhoud om droger te worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over eten op onderhoud om droger te worden

Beste mensen,

Zoals jullie kunnen zien zit in ik in de cut, foto links is van 3 mAnden geleden en rechts van vandaag. Ik ben blij met mijn gewicht dat is 70kg. Zou misschien nog wel kilootje lichter willen.

Maar mijn VP=15.5 en had gelezen dat je op onderhoud kunt eten om spieren te kweken en daardoor te dalen in VP.

Dus mijn vraag is moet ik blijven cutten of kan ik nu op onderhoud eten en mijn huidige schema aanhouden met de cardio.
    Attached Files

Ik dacht altijd dat je een ventje van 16 was hahaha.

Go build some muscle man.
    En je cut is ook niet heel geweldig gelukt overigens.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Ik dacht altijd dat je een ventje van 16 was hahaha.

Go build some muscle man.
      En je cut is ook niet heel geweldig gelukt overigens.
      Ahah 22 man!

Maar is 3 maanden geleden rechts. Dus je vind ik zou droger moeten wezen? Wauw dat is een uppercut man.

Maar als ik dus spieren ga kweken dan is dat in dit geval beter dan cutten

Comment

Ja man zeker weten. Komt er meer vorm in.

Je deed falstyrs 4 daagse schema toch?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dacht in eerste instantie dat de linker je foto van nu was. Snap ook niet waarom je wou cutten sluit me volledig bij Nocerino aan dat je, je moet concentreren op spieropbouw.

Comment

Ik zou gwn heel weinig boven onderhoud eten, iets van 100-300 kcals. Als je het ingewikkeld wilt maken kan je ook iets van carbcycelen doen. Maar met de hoeveelheid massa die je nu hebt kan je beter niet gaan cutten, Je zal ook zien dat het met meer massa makkelijker is om later weer te cutten.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Ja man zeker weten. Komt er meer vorm in.

Je deed falstyrs 4 daagse schema toch?
              Sorry ik bedoelde links is van 3 maanden geleden.

Maar idd ik doe de schema van Falstyr sinds 2 weken. Bevalt me onwijs.
              En heb sinds gisteren geprobeerd met compound supersets. Zwaar! Ahah

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
                Ik zou gwn heel weinig boven onderhoud eten, iets van 100-300 kcals. Als je het ingewikkeld wilt maken kan je ook iets van carbcycelen doen. Maar met de hoeveelheid massa die je nu hebt kan je beter niet gaan cutten, Je zal ook zien dat het met meer massa makkelijker is om later weer te cutten.
                Ok voor de duidelijkheid foto recht is van vandaag.
                Dus hoe ik nu ben gwn net boven mijn onderhoud eten om gespierder te worden.
                Moet ik de 3 dagen door blijven cardio'en of zal ik alleen pompen en 1 dag cardio doen.

Wat is carbcycelen?

Comment

Originally posted by Donnnnny View Post
                  Dacht in eerste instantie dat de linker je foto van nu was.
                  Ik ook
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Oshell View Post
                    Ok voor de duidelijkheid foto recht is van vandaag.
                    Dus hoe ik nu ben gwn net boven mijn onderhoud eten om gespierder te worden.
                    Moet ik de 3 dagen door blijven cardio'en of zal ik alleen pompen en 1 dag cardio doen.

Wat is carbcycelen?
                    Je kan best cardio doen naast je krachttraining maar dan moet je wel rekening houden met hoeveel kcals je verbrandt. Carbcycelen houdt in dat je op dagen wanneer je traint meer Kholydraten eet en op dagen dat je niet traint minder eet. Hierdoor verlies je vet op rustdagen terwijl je ook spiermassa bouwt op traindagen om het simpel te houden, ik zou gewoon ff googelen of de zoekfunctie gebruiken om er meer over te weten t komen.

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
                      Je kan best cardio doen naast je krachttraining maar dan moet je wel rekening houden met hoeveel kcals je verbrandt. Carbcycelen houdt in dat je op dagen wanneer je traint meer Kholydraten eet en op dagen dat je niet traint minder eet. Hierdoor verlies je vet op rustdagen terwijl je ook spiermassa bouwt op traindagen om het simpel te houden, ik zou gewoon ff googelen of de zoekfunctie gebruiken om er meer over te weten t komen.
                      Ok op die manier dus. Bedankt mate!

Ga ff research doen en vanaf volgende week op onderhoud eten en fitnessen. Cardio ga ik 2 dagen doen maandag en vrijdag voor mijn ontbijt.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Ik ook
                        Nee rechts. Je ziet goed verschil voor 3 maanden?

Comment

Originally posted by Oshell View Post
                          Nee rechts. Je ziet goed verschil voor 3 maanden?
                          Als dat zo is, dan werkt t licht echt in je nadeel. Verschil is zo groot, ik kan daar niet doorheen prikken...
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Er valt niks te zien. Ga gewoon lekker boven onderhoud eten en goed trainen. Krijg je spiermassa en dan valt er pas wat over te zeggen. Peace
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik zie geen verschil en de verlichting is ook niet gelijk. Is je vp of gewicht ook verandert?
                              dan de vraag waarom zou je cutten? Je hebt amper massa. Als je meer definitie wilt is massa bouwen de betere keuze.
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X