Vragen over eten op onderhoud om droger te worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Ik ook
    Originally posted by Teddek View Post
    Ik zie geen verschil en de verlichting is ook niet gelijk. Is je vp of gewicht ook verandert?
    dan de vraag waarom zou je cutten? Je hebt amper massa. Als je meer definitie wilt is massa bouwen de betere keuze.
    Ik woog 97 kg van de zomer, nu 70kg. Mijn VP=15.5 en cut deed ik om af te vallen en droger te worden.

Maar ik wil nu op gewicht blijven, maar mijn VP omlaag gooien naar 10 ongeveer.
    En heb gelezen op dit forum dat ik nu op onderhoud moet eten zodat ik spieren kweek en daardoor mijn VP daalt.

Nu jullie de foto zien, vinden jullie dat ik dat moet doen?

Word nu verteld dat ik moet spieren kweken. Maar dan zou ik moeten bulken toch? En als je bulkt gaat je VP weer omhoog

Comment

denk dat de mensen niet snappen waarom je aan het cutten bent. je loopt toch niet bepaald met een dikke pens rond?
      lijkt me dat je prioriteit bij het winnen van spiermassa moet liggen, dus boven onderhoud gaan zitten en trainen

Comment

Originally posted by brouwers View Post
        denk dat de mensen niet snappen waarom je aan het cutten bent. je loopt toch niet bepaald met een dikke pens rond?
        lijkt me dat je prioriteit bij het winnen van spiermassa moet liggen, dus boven onderhoud gaan zitten en trainen
        Ik dacht dat je cut deed om altijd VP en KG te verlagen.

Maar bedankt ga vanavond volgende week op onderhoud zitten en ben research doen naar carbcycelen.

Comment

Op de linker foto zie je nog vet bij de rand van de boxer, rechts lijkt het minder te zijn. Maar ik zou ook gaan voor spier massa winst. Als je niet heel veel boven onderhoud eet zal het met vet aanzet ook wel meevallen. Succes!
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Op de linker foto zie je nog vet bij de rand van de boxer, rechts lijkt het minder te zijn. Maar ik zou ook gaan voor spier massa winst. Als je niet heel veel boven onderhoud eet zal het met vet aanzet ook wel meevallen. Succes!
            Top man! Ik zal gaan eten op onderhoud en kijk hoe bevalt daarna net erboven zitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X