Voedingsschematje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vertel
    Who's the Chef

Comment

elke dag vrij en alleen maar trainen ... zucht ken ik alleen maar van dromen

Comment

het is wel fijn ja dat je kan trainen wanneer je wil, maar het lijkt me sterk dat ie heel de dag kan slapen met 2 kids thuis,

vertel me je geheim, hoe doe je dat, misschien dat ik nog iets kan leren van een huisman.

of heb je de kids dan even vastgebonden
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (corina @ Mrt. 04 2005,10:34)]het is wel fijn ja dat je kan trainen wanneer je wil, maar het lijkt me sterk dat ie heel de dag kan slapen met 2 kids thuis,

vertel me je geheim, hoe doe je dat, misschien dat ik nog iets kan leren van een huisman.

Zo'n luize leven heb ik niet, ik werk 40 uur per wk. en daarnaast heb ik twee kinderen van 3 en 5 jaar zijn natuutlijk de liefste en aardigste kinderen van de WERELD. Ik mag al blij zijn als ik 7 uur per dag slaap, uistslapen komt ook wel eens voor de ene keer ik de andere keer mijn vriendin. Zij werkt ook gelukkig wel op de sportschool als fitnisbegeleider(ster) en balie medewerker daarnaast sport ze ook nog en doet ook mee met wedstrijden, en komt ook elke keer in de finale's.
          Dan sport ik ook zo'n 4 keer per week, probeer dan ook nog een wedstrijdvoorbereiding te doen en het lukt!! al met al vervelen doe we niet. Vind trouwens wel dat je meer disipline krijgt als je kinderen hebt deze kun je weer toepassen bij het sporten, mijn kinderen gaan ook regelmatig mee naar de sportschool. En mopperen doen we nooit al helemaal niet over onze kinderen.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (gettingbig @ Feb. 28 2005,12:55)]Hallo,

Ik rust echt heel erg goed, ik ga om 22 uur naar bed en kom er om 09.00 uur uit.

Ga om 09.30 uur trainen en kom om 11.30 uur weer terug. Dan ga ik op de bank liggen tot 16.00 uur en ga om 16.30 uur weer trainen. En doe daarna niets meer.

En ja dit schema is maar +- 2000 calorieen, maar dan komen me shakes er nog bij natuurlijk.

m.v.g.
            ik lees het nu pas goed!
            train je 2 keer per dag?!

@flores
            leuk om te lezen hoe het jullie vergaat met de kids.
            je vrouwtje is ook een druk baasje lees ik.
            tof dat ze ook meedoet met wedstrijden, ik zal veel van der kunnen leren.
            maar ja de vrouwen die hier komen, zijn of zo weg of hebben geen zin om een schema te posten

p.s. dan heb je echt heilige kinderen hoor, want ik mopper zat
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (corina @ Mrt. 04 2005,12:40)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (gettingbig @ Feb. 28 2005,12:55)]Hallo,

Ik rust echt heel erg goed, ik ga om 22 uur naar bed en kom er om 09.00 uur uit.

Ga om 09.30 uur trainen en kom om 11.30 uur weer terug. Dan ga ik op de bank liggen tot 16.00 uur en ga om 16.30 uur weer trainen. En doe daarna niets meer.

En ja dit schema is maar +- 2000 calorieen, maar dan komen me shakes er nog bij natuurlijk.

m.v.g.
              ik lees het nu pas goed!
              train je 2 keer per dag?!

@flores
              leuk om te lezen hoe het jullie vergaat met de kids.
              je vrouwtje is ook een druk baasje lees ik.
              tof dat ze ook meedoet met wedstrijden, ik zal veel van der kunnen leren.
              maar ja de vrouwen die hier komen, zijn of zo weg of hebben geen zin om een schema te posten  

p.s. dan heb je echt heilige kinderen hoor, want ik mopper zat    
              Ze is inderdaad een bezige bijtje. Zij gaat ook meedoen met Eemsmondcup ze heeft daar al regelmatig in de finale bb gestaan. Ze is te gespierd voor fitnis en te hard en scherp voor figure, wat overblijft is dan b.b.. Maar dat wil wel eens wisselen per wedstrijd het is altijd afwachten waar ze haar indelen.
              Ik begrijp wat je bedoeld met je kinderen, hebben wij ook wel ben af en toe ben ik op zoek naar dat volume knop en de aan en uit knop weet zeker dat het ergens moet zitten maar weet niet meer waar. Maar ach het blijven je kinderen Pap's en Mam's zijn ook niet altijd even aardig, moe b.v terwijl zij het wel zijn.

Comment

heeft de Eemsmondcup- gebeuren een site of iets dergelijks waar ik info kan verkrijgen?

Comment

@achilles
                  wil je ook meedoen in de toekomst?

@flores
                  die volumeknop daar ben ik ook nog steeds naar op zoek
                  hoe lang doet ze aan bb?
                  wil ze niet mijn personal trainer worden, via de mail!
                  dan kan ik misschien volgend jaar ook mee doen!!!

indd is er een site waar jullie op staan, en van de eemsmondcup!

Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

@gettingbig
                    Ik denk dat je een grote fout maakt om met een vetpercentage van 20% een bulkkuur te doen met in je achterhoofd dat je daarna toch kunt afvallen.Als jij die 12-13% wilt halen zal het op deze manier nog lang duren.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (corina @ Mrt. 04 2005,10:34)]het is wel fijn ja dat je kan trainen wanneer je wil, maar het lijkt me sterk dat ie heel de dag kan slapen met 2 kids thuis,

Hallo,

Nee heb de kinderen niet vast geboden helaas. Al zou je dat wel eens willen doen. Ik heb namelijk ook nog een vriendin die voor de kleinste zorgt. En de oudste van 4 gaat als naar school, dus daar heb ik alleen rond 15.00 uur last van hahhah. Nee hoor die komt uit school en dan gaat ze meestal op haar kamer spelen.

En die kleine van 1 die komt lekker vroeg zijn bed uit en gaat rond 12.00 uur of 13.00 uur weer naar bed.

Dus een rustig leven
                      !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (SFYNX @ Mrt. 05 2005,12:54)]@gettingbig
                        Ik denk dat je een grote fout maakt om met een vetpercentage van 20% een bulkkuur te doen met in je achterhoofd dat je daarna toch kunt afvallen.Als jij die 12-13% wilt halen zal het op deze manier nog lang duren.
                        Nee nee zo bedoel ik het niet, ik heb nu eindelijk 18% vet en train nu nog een beetje sneller voor de vet verbranding. Ik heb woensdag me eerste spuit gezet omdat ik toch op de 18% vet zit. En ga nu gewoon ontiegelijk hard trainen. Ik train 2 x per dag, ik doe b.v. maandag ochtend borst met mijn vader die is sterker om het overte nemen als ik het niet meer red. En s'avons met mijn broertje biceps en triceps. Die zit nog in zijn begin met trainen. Dus die kan ik lekker aftrainen die heeft een vet% van 8...

Dus ik zie wel wat me vet% is na die kuur en hoe we er dan uitzien. Het gaat mij niet om de % van me vet. Maar hoe ik eruit zie in de spiegel(s).

Hou jullie op de hoogte in ''kuren en resulaten''

Grt Dennis

Comment

wil je me dan uitlegggen hoe precies je trainingsschema eruit ziet. ik ben namelijk geen voorstander van 2x per dag trainen. wat je groeit namelijk niet ind e gym maar lekker thuis op d ebank hoor. je kan wel 2x pe rdag trainen als je dan 1x kracht doet en 1x cardio maar 2x kracht ben ik geen voorstander van overtraining krijg je namelijk toch wel snel op deze manier grts

Comment

Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (punani @ Mrt. 07 2005,10:17)]wil je me dan uitlegggen hoe precies je trainingsschema eruit ziet. ik ben namelijk geen voorstander van 2x per dag trainen. wat je groeit namelijk niet ind e gym maar lekker thuis op d ebank hoor. je kan wel 2x pe rdag trainen als je dan 1x kracht doet en 1x cardio maar 2x kracht ben ik geen voorstander van overtraining krijg je namelijk toch wel snel op deze manier grts
                              He kerel,

Ik train 2 x per dag 4 dagen per week.

Maandag ochtend,
                              Borst
                              Triceps

Maandag avond,
                              Rug

Dinsdag ochtend,
                              Biceps
                              Schouders

Dinsdag avond,
                              Benen
                              Kuiten

Woensdag rustdag

En donderdag weer het zelfde als maandag en vrijdag het zelfde als vrijdag. En train in het weekend helemaal niet.

Ik slaap genoeg op een dag. Ik weet het dat je daar groot van word. Daarom doe ik ook niets op een dag.

Ik ben pas een maand bezig met 2 keer per dag trainen. Omdat me broertje ook traind en die vroeg aan mij om hem mee te helpen. Die is zo mager als een spijker en die wil graag mooi droog en gespierd te worden. Dus vandaar dat ik me trainingsschema uitgebreid heb naar 2 x per dag.

Grt

Comment

ik persoonlijk vind het schema ####. zonde man je doet een massa kuur en je geeft je spieren geen rust om te groeien op deze manier. je doet dan maandag avond rug en dan dinsdag biceps om maar voorbeeld te nemen. denk dat je met rug toch echt ook grotedeels je biceps gebruikt(voel maar als je rug traint) dan kan je volgende ochtend echt nog n iet biceps doen. verander je schema maar snel voordat die kuur je niet gaat brengen wat je hoopt/verwacht.
                                Train gewoon elke spiergroep 1x in de week. Op deze manier zullen het aantal kg wel erg tegenvallen ben ik bang grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X