vertel
Voedingsschematje
Collapse
X
-
het is wel fijn ja dat je kan trainen wanneer je wil, maar het lijkt me sterk dat ie heel de dag kan slapen met 2 kids thuis,
vertel me je geheim, hoe doe je dat, misschien dat ik nog iets kan leren van een huisman.
of heb je de kids dan even vastgebondenSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Mrt. 04 2005,10:34)]het is wel fijn ja dat je kan trainen wanneer je wil, maar het lijkt me sterk dat ie heel de dag kan slapen met 2 kids thuis,
vertel me je geheim, hoe doe je dat, misschien dat ik nog iets kan leren van een huisman.
of heb je de kids dan even vastgebonden Â
Dan sport ik ook zo'n 4 keer per week, probeer dan ook nog een wedstrijdvoorbereiding te doen en het lukt!! al met al vervelen doe we niet. Vind trouwens wel dat je meer disipline krijgt als je kinderen hebt deze kun je weer toepassen bij het sporten, mijn kinderen gaan ook regelmatig mee naar de sportschool. En mopperen doen we nooit al helemaal niet over onze kinderen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (gettingbig @ Feb. 28 2005,12:55)]Hallo,
Ik rust echt heel erg goed, ik ga om 22 uur naar bed en kom er om 09.00 uur uit.
Ga om 09.30 uur trainen en kom om 11.30 uur weer terug. Dan ga ik op de bank liggen tot 16.00 uur en ga om 16.30 uur weer trainen. En doe daarna niets meer.
En ja dit schema is maar +- 2000 calorieen, maar dan komen me shakes er nog bij natuurlijk.
m.v.g.
train je 2 keer per dag?!
@flores
leuk om te lezen hoe het jullie vergaat met de kids.
je vrouwtje is ook een druk baasje lees ik.
tof dat ze ook meedoet met wedstrijden, ik zal veel van der kunnen leren.
maar ja de vrouwen die hier komen, zijn of zo weg of hebben geen zin om een schema te posten
p.s. dan heb je echt heilige kinderen hoor, want ik mopper zatSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Mrt. 04 2005,12:40)]Originally posted by [bCitaat[/b] (gettingbig @ Feb. 28 2005,12:55)]Hallo,
Ik rust echt heel erg goed, ik ga om 22 uur naar bed en kom er om 09.00 uur uit.
Ga om 09.30 uur trainen en kom om 11.30 uur weer terug. Dan ga ik op de bank liggen tot 16.00 uur en ga om 16.30 uur weer trainen. En doe daarna niets meer.
En ja dit schema is maar +- 2000 calorieen, maar dan komen me shakes er nog bij natuurlijk.
m.v.g.
train je 2 keer per dag?!
@flores
leuk om te lezen hoe het jullie vergaat met de kids.
je vrouwtje is ook een druk baasje lees ik.
tof dat ze ook meedoet met wedstrijden, ik zal veel van der kunnen leren.
maar ja de vrouwen die hier komen, zijn of zo weg of hebben geen zin om een schema te posten Â
p.s. dan heb je echt heilige kinderen hoor, want ik mopper zat  Â
Ik begrijp wat je bedoeld met je kinderen, hebben wij ook wel ben af en toe ben ik op zoek naar dat volume knop en de aan en uit knop weet zeker dat het ergens moet zitten maar weet niet meer waar. Maar ach het blijven je kinderen Pap's en Mam's zijn ook niet altijd even aardig, moe b.v terwijl zij het wel zijn.
Comment
-
@achilles
wil je ook meedoen in de toekomst?
@flores
die volumeknop daar ben ik ook nog steeds naar op zoek
hoe lang doet ze aan bb?
wil ze niet mijn personal trainer worden, via de mail!
dan kan ik misschien volgend jaar ook mee doen!!!
indd is er een site waar jullie op staan, en van de eemsmondcup!
Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Mrt. 04 2005,10:34)]het is wel fijn ja dat je kan trainen wanneer je wil, maar het lijkt me sterk dat ie heel de dag kan slapen met 2 kids thuis,
of heb je de kids dan even vastgebonden
Nee heb de kinderen niet vast geboden helaas. Al zou je dat wel eens willen doen. Ik heb namelijk ook nog een vriendin die voor de kleinste zorgt. En de oudste van 4 gaat als naar school, dus daar heb ik alleen rond 15.00 uur last van hahhah. Nee hoor die komt uit school en dan gaat ze meestal op haar kamer spelen.
En die kleine van 1 die komt lekker vroeg zijn bed uit en gaat rond 12.00 uur of 13.00 uur weer naar bed.
Dus een rustig leven!Use my shit and feel the power!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (SFYNX @ Mrt. 05 2005,12:54)]@gettingbig
Ik denk dat je een grote fout maakt om met een vetpercentage van 20% een bulkkuur te doen met in je achterhoofd dat je daarna toch kunt afvallen.Als jij die 12-13% wilt halen zal het op deze manier nog lang duren.
Dus ik zie wel wat me vet% is na die kuur en hoe we er dan uitzien. Het gaat mij niet om de % van me vet. Maar hoe ik eruit zie in de spiegel(s).
Hou jullie op de hoogte in ''kuren en resulaten''
Grt Dennis!Use my shit and feel the power!
Comment
-
wil je me dan uitlegggen hoe precies je trainingsschema eruit ziet. ik ben namelijk geen voorstander van 2x per dag trainen. wat je groeit namelijk niet ind e gym maar lekker thuis op d ebank hoor. je kan wel 2x pe rdag trainen als je dan 1x kracht doet en 1x cardio maar 2x kracht ben ik geen voorstander van overtraining krijg je namelijk toch wel snel op deze manier grts
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (punani @ Mrt. 07 2005,10:17)]wil je me dan uitlegggen hoe precies je trainingsschema eruit ziet. ik ben namelijk geen voorstander van 2x per dag trainen. wat je groeit namelijk niet ind e gym maar lekker thuis op d ebank hoor. je kan wel 2x pe rdag trainen als je dan 1x kracht doet en 1x cardio maar 2x kracht ben ik geen voorstander van overtraining krijg je namelijk toch wel snel op deze manier grts
Ik train 2 x per dag 4 dagen per week.
Maandag ochtend,
Borst
Triceps
Maandag avond,
Rug
Dinsdag ochtend,
Biceps
Schouders
Dinsdag avond,
Benen
Kuiten
Woensdag rustdag
En donderdag weer het zelfde als maandag en vrijdag het zelfde als vrijdag. En train in het weekend helemaal niet.
Ik slaap genoeg op een dag. Ik weet het dat je daar groot van word. Daarom doe ik ook niets op een dag.
Ik ben pas een maand bezig met 2 keer per dag trainen. Omdat me broertje ook traind en die vroeg aan mij om hem mee te helpen. Die is zo mager als een spijker en die wil graag mooi droog en gespierd te worden. Dus vandaar dat ik me trainingsschema uitgebreid heb naar 2 x per dag.
Grt
!Use my shit and feel the power!
Comment
-
ik persoonlijk vind het schema ####. zonde man je doet een massa kuur en je geeft je spieren geen rust om te groeien op deze manier. je doet dan maandag avond rug en dan dinsdag biceps om maar voorbeeld te nemen. denk dat je met rug toch echt ook grotedeels je biceps gebruikt(voel maar als je rug traint) dan kan je volgende ochtend echt nog n iet biceps doen. verander je schema maar snel voordat die kuur je niet gaat brengen wat je hoopt/verwacht.
Train gewoon elke spiergroep 1x in de week. Op deze manier zullen het aantal kg wel erg tegenvallen ben ik bang grts
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment