verpakkingsinfo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verpakkingsinfo

nu zit ik met de volgende vraag in mijn hoofd, bij bijv yoghurt staat, per 100gr 3.3gr protiene,zoveel vet,karbs, etcetc en bij andere producten ook, nu neem je even bijv 2 a 3 gram protiene per kg lichaamsgewicht,ik weeg 62kg dus zou ik 150 gram gemiddeld per dag moeten eten aan protiene, nouja ik had pas dus nootjes gekocht omdat daar per 100 gr 20% protiene inzat volgens verpakking,dus zou 20gr protiene zijn, maar dit klopt niet ofzo? hoe weet ik nou dat ik genoeg protiene binnenkrijg of niet ? ik werdt namelijk belachelijk gemaakt omdat ik de vraag stelde of die nootjes goed waren voor je protiene...

Hoezo klopt dat niet? Meestal staat het gewoon goed op de verpakking vermeld hoor
    Ernstig noh!

Comment

nouja dat waren andere protienes uit die nootjes dan ofzo volgens hun,kwamen met het argument er is nog nooit iemand met droge nootjes groot geworden door de protiene die erin zit

Comment

Nee het is ook niet de bedoeling dat je alleen maar 500 gram nootjes per dag eet om aan je proteine te komen. Maar volgens mij zijn de eiwitten die erin zitten gewoon prima hoor
        Ernstig noh!

Comment

de proteine uit nootjes hebben geen compleet aminoprofiel vandaar dat ze je uitlachte..
          je zal egt wel vlees moette eten als je je proteine wilt binnekrijgen en groter wilt worden. de eiwitten die je uit je vlees, kip, vis haalt zijn effectiever.

Comment

Originally posted by BigMike View Post
            de proteine uit nootjes hebben geen compleet aminoprofiel vandaar dat ze je uitlachte..
            je zal egt wel vlees moette eten als je je proteine wilt binnekrijgen en groter wilt worden. de eiwitten die je uit je vlees, kip, vis haalt zijn effectiever.
            en dit kwam ook omdat hij dacht/denkt dat eiwitten zorgen voor spiermassa (ongeacht van je totale kcal).
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

eet kwark en drink melk

nootjes eet je voor de vetter

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                en dit kwam ook omdat hij dacht/denkt dat eiwitten zorgen voor spiermassa (ongeacht van je totale kcal).
                Wat bedoel je?
                ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

www.voedingswaarde.nl staat ook alles op mbt voeding en eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X