Brood: Wit, bruin, meergranen of volkoren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brood: Wit, bruin, meergranen of volkoren?

Al een tijdje zit ik hier mee: wat voor brood is het beste om te eten? Wit, bruin (tarwe?), meergranen, volkoren of donker? Heb er een beetje naar zitten googelen, maar vind het allemaal vaag. Ik heb begrepen dat "hoe donkerder, hoe beter" niet waar hoeft te zijn.

Alvast bedankt!

meergranen/ volkoren brood
    U mirin' brah?

Comment

IIFYM. If it fits your macros. Ligt er maar net aan wat je nodig hebt volgens je voedingsbehoefte

2009 geregistreerd en nu pas je eerste bericht? Ben jij een account van kontridder?
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
        IIFYM. If it fits your macros. Ligt er maar net aan wat je nodig hebt volgens je voedingsbehoefte

2009 geregistreerd en nu pas je eerste bericht? Ben jij een account van kontridder?
        wat heeft iedereen toch met die kontridder ofzo? zit wel een vervelende kereltje betaboy ofz die iedereen op te naaien zit in ander topic
        U mirin' brah?

Comment

Ff IP checkje doen en pak Timoo ook gelijk even mee....

Comment

Ah Boulogn!!! Is goed en lekker
            Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
              Ah Boulogn!!! Is goed en lekker
              En die worden in de winkel vers afgebakken dus echt god te doen

Comment

Volkorenbrood. Heeft een lage(re) Glycemische Index dan andere soorten brood. Dit zorgt ervoor dat je bloedsuikerspiegel minder schommelt.

Comment

gewoon volkoren eten, IIFYM zit wel een kern van waarheid in als je naar calorien kijkt, echter bied volkoren nog wel meer voordelen dan alleen maar calorien toevoegen aan je dieet.

Comment

Volkorenbrood.

Of , net als ik, alleen nog maar bruine rijst en havermout eten, helemáál lage GI. Je kan het met van alles combineren en het is nog lekker ook. Maar "IIFYM" geloof ik persoonlijk niet zo in, dat kun je "af en toe" natuurlijk wel toepassen, dat maakt weinig uit in de regel houdt je natuurlijk een lage GI aan.
                    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Bedankt voor alle reacties! Volkorenbrood is dus het beste om te eten.

Verder weet ik niet wie kontridder is...

Ik ben inderdaad sinds 2009 lid en heb nu pas een eerste bericht. Dit komt omdat ik in 2009 al graag wilde beginnen met bodybuilding, maar er geen tijd voor had. Daarnaast vond ik dat ik nog iets te jong was. Heb me toen geregistreerd om wat kennis op te doen (Stickies gelezen etc.), maar het is nooit echt serieus geworden en ben toen ook niet gaan fitnessen. Nu ben ik er erg mee bezig, ga ik vier dagen per week naar de sportschool, en let ik erg op mijn voeding. Hoe het met brood zat was me nog niet erg duidelijk, vandaar de vraag.

In ieder geval bedankt en nog meer reacties en toelichtingen zijn erg welkom. Ben ook sowieso benieuwd wat iedereen hier (aan brood) eet.

Comment

ik eet rijst

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                          Ff IP checkje doen en pak Timoo ook gelijk even mee....

al klaar? kun je meteen ff bevestigen dat ik die gast niet ben.
                          U mirin' brah?

Comment

Originally posted by ym1990 View Post
                            Bedankt voor alle reacties! Volkorenbrood is dus het beste om te eten.

Verder weet ik niet wie kontridder is...

Ik ben inderdaad sinds 2009 lid en heb nu pas een eerste bericht. Dit komt omdat ik in 2009 al graag wilde beginnen met bodybuilding, maar er geen tijd voor had. Daarnaast vond ik dat ik nog iets te jong was. Heb me toen geregistreerd om wat kennis op te doen (Stickies gelezen etc.), maar het is nooit echt serieus geworden en ben toen ook niet gaan fitnessen. Nu ben ik er erg mee bezig, ga ik vier dagen per week naar de sportschool, en let ik erg op mijn voeding. Hoe het met brood zat was me nog niet erg duidelijk, vandaar de vraag.

In ieder geval bedankt en nog meer reacties en toelichtingen zijn erg welkom. Ben ook sowieso benieuwd wat iedereen hier (aan brood) eet.

beter laat dan nooit hé

Comment

Saucijzenbroodjes jonguh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X