Hoi allen.
Ik volg al enige maanden een bepaald voedingsschema met als doel droger te worden. Even kort mijn stats:
1,93cm 97kg 28jr bf: weet ik helaas niet precies.
Ik train al ruim 5 jaar en wil voor de 1e keer in mijn leven eens me buikspieren goed kunnen zien maar ik krijg dat laatste speklaagje maar niet weg.
Ik gebruik Falstyrs fitness schema UB/LB en train 4 a 5 keer per week.
Het probleem is nu ook dat ik me de gehele dag slap voel, en ondanks al mijn shakes en timing van maaltijden en mijn absolute no-junkfood-beleid zie ik geen resultaat meer. Ik blijf al 3 maanden hangen op de 97kg, ik lijk langzamerhand wel een heeeeeel klein beetje droger te worden maar omdat ik ook massa aanzet (heb meer dan een halve cm bicepomtrek gewonnen in die 3 maanden).
Mijn doel: Droger worden, onder / rond de 10% bf komen en massa behouden.
Als bijlage heb ik mijn gewijzigde voedingsschema geplaatst maar ik heb geen idee hoe ik nog meer koolhydraten erbij ga proppen en waar. Volgens de calculaties mis ik er nog ruim 60gr.
Mijn 'oude' schema die ik tot op heden nog volg (waar ik me slap bij voel) is als volgt:
ochtend: 55gr brinta + 1schep whey + water + visolie en vitamine
tussendoor: 500gr kwark met walnoten
middaglunch: gemengde sla / rucola, 100 gram zalm, 2 eieren (witten)
tussendoor: 2 crackers pindakaas en een kiwi
avondeten: meestal roerbak met zo'n 100 / 150 gram kip 100gr rijst en groenten
post workout: whey shake en creatine
voor slapen: 400 gram kwark
Ik voel me zo slap bij dit schema, ik begrijp wel waarom want ik zit 800cal onder me behoefte, super slecht eigenlijk
Ik zou heel graag tips ontvangen van jullie zodat ik weer met frisse moed ertegenaan kan.
Voedingsschema in Excel Michael nutrition plan Excel.xls
Ik volg al enige maanden een bepaald voedingsschema met als doel droger te worden. Even kort mijn stats:
1,93cm 97kg 28jr bf: weet ik helaas niet precies.
Ik train al ruim 5 jaar en wil voor de 1e keer in mijn leven eens me buikspieren goed kunnen zien maar ik krijg dat laatste speklaagje maar niet weg.
Ik gebruik Falstyrs fitness schema UB/LB en train 4 a 5 keer per week.
Het probleem is nu ook dat ik me de gehele dag slap voel, en ondanks al mijn shakes en timing van maaltijden en mijn absolute no-junkfood-beleid zie ik geen resultaat meer. Ik blijf al 3 maanden hangen op de 97kg, ik lijk langzamerhand wel een heeeeeel klein beetje droger te worden maar omdat ik ook massa aanzet (heb meer dan een halve cm bicepomtrek gewonnen in die 3 maanden).
Mijn doel: Droger worden, onder / rond de 10% bf komen en massa behouden.
Als bijlage heb ik mijn gewijzigde voedingsschema geplaatst maar ik heb geen idee hoe ik nog meer koolhydraten erbij ga proppen en waar. Volgens de calculaties mis ik er nog ruim 60gr.
Mijn 'oude' schema die ik tot op heden nog volg (waar ik me slap bij voel) is als volgt:
ochtend: 55gr brinta + 1schep whey + water + visolie en vitamine
tussendoor: 500gr kwark met walnoten
middaglunch: gemengde sla / rucola, 100 gram zalm, 2 eieren (witten)
tussendoor: 2 crackers pindakaas en een kiwi
avondeten: meestal roerbak met zo'n 100 / 150 gram kip 100gr rijst en groenten
post workout: whey shake en creatine
voor slapen: 400 gram kwark
Ik voel me zo slap bij dit schema, ik begrijp wel waarom want ik zit 800cal onder me behoefte, super slecht eigenlijk
Ik zou heel graag tips ontvangen van jullie zodat ik weer met frisse moed ertegenaan kan.
Voedingsschema in Excel Michael nutrition plan Excel.xls
Comment