Klaar met dieeten op naar spieropbouw..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klaar met dieeten op naar spieropbouw..

Beste Bners,

Zoals ik in men voorstel rondje al aangaf ben ik bezig geweest met Cambridge 500 dieet, hierdoor ben ik 37kilo afgevallen in 3maand tijd.
    In de dieet periode ben ik al begonnen met fitnessen hiervoor hield ik een beginnersschema aan van 3dagen met veel compound oefeningen.
    Nu ik klaar ben train ik het UB/LB schema wat hier onder de sticky's staat ( heel fijn schematje )
    Nu heb ik een voedingschema gemaakt en wou deze graag even laten controleren door jullie
    Het beste leek mij om op Onderhoud te gaan eten want met cutten val ik nog meer af en lijkt me niet de bedoeling om toch beetje overtollig vel tegen te gaan.

Stats:

Leeftijd: 22
    Gewicht: 105kg
    Lengte: 1,99
    Vetpercentage: 17% volgens laatste meting bij Cambridge consult

Graag hoor ik jullie commentaar
    Attached Files

Niemand?

Comment

Ik zou heel, heel, heel voorzichtig zijn met je kcal verhogen en heel goed op je gewicht, vetpercentage en je taille letten. Als je normaal gaat eten gaat er sowieso een aantal kg bijkomen weer aan vocht en glycogeen maar ik ben bang dat je metabolisme goed naar de tyfus is. Zou dus heel langzaam verhogen en kijken wat het doet. Ik vrees met grote vrezen. Het is ook heel lastig het verschil tussen 15% en 20% zelf waar te nemen als je het niet goed bij houdt.

Wat betreft schema, niet veel mis mee. Kan altijd wel idealer of beter links of rechts maar als je dit lekker vindt, niks meer aan doen. De rijst bij je avondeten alleen: 200 gram... zou ongekookt wegen om het aantal kcal te bepalen. Een 200 gram rijst ongekookt is een shitload rijst, knappe jongen als je daat nog 250 gram kip bij eet en 200 gram groenten.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Kcal zijn tijdens het dieet rustig omhoog ( 6weken van 500 naar 2500 ) gegaan ik zit nu op 2500kcal per dag en ga vanaf volgende week over op dit schema.

Wat betreft de rijst dit is gekookt want 200gram ongekookt zou inderdaad een shitload zijn..
        Maar ik zou het dus ongekookt moeten wegen volgens het schema?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X