Vitamines en micronutriënten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maar7en8 View Post
    valt vies tegen.

plantaardige bronnen van omega 3 worden vrijwel niet opgenomen door het lichaam.
    visolie is een veel betere optie.
    bovendien krijgen mensen over het algemeen veel te weinig omega 3 binnen en te veel omega 6.
    ideaal zou een verhouding van 1:4 zijn terwijl een normaal dieet 1:30 licht.
    vrijwel iedereen zou er goed aan doen omega 3 te slikken al eet je elke dag tonijn.

er zijn voedingsdeskundige die 10 omega 3 caps per dag aanbevelen.
    wat mij betreft wat overdreven.
    Zit meer in de miligrammen. Als je crap-ass capsules hebt kan 10 caps best kloppen. Omega 6 is normaal geen probleem met een uitgebalanceerd dieet. Omega 3 moet je idd meestal supplementeren
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Q en ik sponsoren je wel als je wedstrijden gaat draaien. Moet je wel en Q & Pesc shirt dragen met onze übervrolijke hoofden erop
      Haha, deal hoor. Wil je jouw hoofd aan de voorkant en Q aan de achterkant van me wedstrijd slip?
      "Straight outta gym"

Comment

Ik doe het shirt wel, Q de slip

Comment

Nou gaat de goeie kant op, ik ben sponser nice, en met een mooie gouden slip is niks mis haha.

Al zou ik je kunnen helpen naar een hoger nivo door wat vitamines of whey voor je te kopen doe ik dat meteen iron mind.
          Heb hier nog een bijna onaangetaste perfect protein berryblast smaak staan van benf moet je die hebben moet je alleen even verzenkosten betalen.

Comment

Dus 2-4g extra omega 3 per dag bijnemen kan nooit kwaad?

Comment

Dus Omega 3 it is! Morgen even kijken of ze die ook bij kruidvat hebben. Heeft anders iemand een link voor een potje met redelijke prijs/kwali verhouding?
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

WPB had er een in zijn log staan die er prima uitzag

Comment

Natrol omega 3 lijkt me goed? 1g Omega 3 per capsule.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    WPB had er een in zijn log staan die er prima uitzag
                    Je bedoelt Iron Mind! Dat was Marinol of niet? zal even kijken

Comment

Ik ben het kwijt. In het ene topic staat dat het onzinnig is om iets te gaan supplementeren als je het ook uit je voeding kan halen, en hier wordt juist hetgeen als supplement genomen wat je prima uit voeding kan halen? Sterker, veel merken visolie (en vis) zijn in opspraak door de hoeveelheid kwik, iets wat je niet bij alle voedingsbronnen hebt?

En tjah vitamine D uit voeding halen, calcium als je geen zuivel neemt, bepaalde b vitaminen als je geen brood neemt, wordt een stuk lastiger. Niet dat ze allemaal even nuttig zijn hoor, maar gewoon om een voorbeeld te geven. Logica? Ik zie hem niet, sorry.
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Omega 3 wel uit voeding? Ik lees net dat veel mensen daar juist een tekort aan hebben omdat het niet in genoeg voeding zit. Tegenwoordig is veel voeding in opspraak. Vis zit vol met kwik, Kip met antbiotica en groenten/fruit vol met pesticiden.

Vitamine D moet lukken qua voeding en zonlicht, calcium krijg ik genoeg binnen met melk en vitamine B ook wel. Ik neem namelijk 4 sneetjes brood per dag (behalve op low carb)

Comment

Tjah ik neem een vitamine pil en ga binnenkort beginnen met 3g visolie per dag, dat lijkt mij wel voldoende qua extra supps. Verder gebruik ik whey en creatine ga ik gebruiken. Meer is totaal niet nodig voor mijn niveau, gezondheid momenteel..

Wat eenieder wil gaan kopen/gebruiken moet iedereen zelf weten.

Het is nog te betalen en het zal vast wel helpen naar mijn mening. Teveel onderzoeken die voor/tegen spreken dat ik mijn eigen conclusie er maar aanhang. Het kan in ieder geval geen kwaad omega 3.
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            ik haal de 10 per dag wel hoor, ik eet eigenlijk alleen nog maar gesuplementeerde vetten.
                            kokosolie,mct,omega3
                            hmm...
                            vet maakt eten lekkerder.
                            ik zit er niet op te wachten alleen nog sups te nemen voor mijn vetten
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik ben ook geen supplementenvreter. Maar whey creatine visolie en vitamine zijn wel handig. Waarschijnlijk blijft het daar ook bij. Van aminozuren en BCAA heb ik geen verstand, als ik daar meer over weet zal ik me daar over buigen. Het moet wel betaalbaar blijven natuurlijk

Comment

Originally posted by Gus View Post
                                Omega 3 wel uit voeding? Ik lees net dat veel mensen daar juist een tekort aan hebben omdat het niet in genoeg voeding zit. Tegenwoordig is veel voeding in opspraak. Vis zit vol met kwik, Kip met antbiotica en groenten/fruit vol met pesticiden.

Vitamine D moet lukken qua voeding en zonlicht, calcium krijg ik genoeg binnen met melk en vitamine B ook wel. Ik neem namelijk 4 sneetjes brood per dag (behalve op low carb)
                                vit. B zit niet alleen in brood hoor.
                                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X