Intermittent fasting!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Intermittent fasting!

Vandaag bij RTL nieuws informatie over het vastendieet voor de mensen die er interesse in hebben.
    Echt veel vertellen ze r niet over maar geeft wel een beetje de hype aan. Ik heb het zelf ook 2 maanden geprobeerd maar ik werd er niet vrolijk van (honger verdween pas na veel koffie)
    The expert in anything was once a beginner..

Wat een commerciĆ«le onzin zeg, zag het net ook.. €1 euro voor elke idioot die erin trapt en ik kan een heel mooi huis kopen.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Me moeder kwam er ook laatst mee... Maar dan 3 dagen vasten ofzo dat zou gezond zjin volgens de radio..

Comment

Ik hoorde 5 dagen eten wat je wil en dan 2 dagen op 500 calorieen, 2 dames gingen het 1 maand uitproberen hahaha! Het kan werken hoor maar niet zoals ze uitleggen op het nieuws!

Comment

Intermittent fasting is geen joke hoor en werk bij veel erg goed. 3 dagen vasten daar is tegen slaat nergens op.
          Mind is everything.

Comment

Heb zelf ook IF gedaan hielp goed met het cutten. Geen honger gevoel etc..

Comment

Vond dat er echt ronduit belachelijke dingen in werden gezegd.

*Proteine shakes helpen zeker om af te vallen!

Om er maar een te noemen. Weer een topverslag dit. Ging ook niet over intermittend fasting. Ging gewoon over een mokkel wat weer een manier heeft gezien om ergens op in te cashen.

De hele week eten wat je wil en dan 2 dagen in 't weekend 5a600 kcal eten.

Ik zou ook een boek moeten schrijven.
              Broomstick_bodybuilding op insta
              F#CK heavy weights

Comment

NOU ik ken een vrouw en die kent een jonge en die zijn zus die dronk alleen maar proteine shakes en die is wel 30 kg afgevallen !! van 60 naar 30 kg... Zonder enige sport dus !

Not srs

Comment

Originally posted by resike View Post
                  Intermittent fasting is geen joke hoor en werk bij veel erg goed. 3 dagen vasten daar is tegen slaat nergens op.
                  Ik geloof zeker dat het voor veel mensen wl werkt en vind ook de theorie erachter goed onderbouwd maar laat ik het er maar op houden dat ik er moeite mee heb om af te wijken van mijn huidige eetroutine

Het verhaal daarintegen wat ze op het nieuws vertellen gaat helemaal nergens over! Idd een nieuwe Sonja Bakker!

Comment

Ik zorg er gwn voor dat k 14 a 16 uur niks eet na mijn laatste avondmaal, drink dan ook alleen maar water aan de lopende band, daarna eet ik 2boterhammen met groente erbij en rond 16:00 uur smiddags mag k me volproppen tot uiterlijk 22:00 savonds. Bevalt me prima gaat langzaam maar tot nog toe weinig vetjes...
                    Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
                    Titel/Record: Master Bumper 2013...

Comment

Mijn ervaringen dan: Ik vind IF meer dan super en ik ervaar eindeloos veel voordelen:

- Veel rustiger darmstelsel omdat je je darmen niet meer constant prikkelt.
                      - Veel scherper van geest. Op mijn werk presteer ik echt veel beter. Ik merk nu pas hoeveel energie een flink ontbijt kost.
                      - Eindeloos veel gemakkelijker om een kcaltekort te bewerkstelligen. Ik kan op een dag echt kiezen wat ik eet .(doorgaans ergens tussen de 2500 en 3300) zonder dat ik het verschil echt merk.
                      - IF leent zich veel beter voor af en toe wat snacken door bovenstaande.
                      - In het weekend een lege maag trainen voelt goed.
                      - Ik word er merkbaar droger van.

Alles bij elkaar laat het mij veel beter voelen en ben ik ook een stuk minder bezig met eten. En niet te vergeten, 's ochtends ben je een stuk sneller klaar!

Comment

(ijzer) ' - Veel scherper van geest. Op mijn werk presteer ik echt veel beter. Ik merk nu pas hoeveel energie een flink ontbijt kost. '

Vooral dit gedeelte valt mij ook op inderdaad, al was ik nooit echt een ster in ontbijten... Volgens mij zijn we als mens ook niet in staat om zovaak te eten op een dag en dan ook nog eens verwachtten dat dit niet gepaard gaat met eventueele problemen.
                        Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
                        Titel/Record: Master Bumper 2013...

Comment

All About Intermittent Fasting | FREE Book From Dr. John Berardi
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X