Bulking on a budget

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vers brood.... zo'n zin in nu
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Ja, ben een beetje back to reality gegaan. Ben zo een figuur die meteen al zijn geld verkwist en uiteindelijk niet weet waaraan. Nu bijvoorbeeld week geleden betaald gekregen, huppa al meer dan 500 euro weg. Waarnaartoe? Idk. Dus ga nu op ubercheapy bulk diet. 500 gram havermout>20 sneetjes brood>1,8kg rijst. Eet sowieso 600gr rijst p dag, gekookt.
      dit klopt niet... 4 snede brood = ± 100gr rijst. dus bij 20 snede brood zit je op 500gr rijst (wel ongekookt gewogen ofc)

andere goedkope kh bronnen zijn gedroogde fruitsoorten (bijv rozijnen), pasta (cheapy huismerken) of idd gewoon brood of oats

Comment

Originally posted by kwarkkrawk View Post
        dit klopt niet... 4 snede brood = ± 100gr rijst. dus bij 20 snede brood zit je op 500gr rijst (wel ongekookt gewogen ofc)
        Brood p sneetje (+-33 gram) = 84kcal K15 E2,3 V1,2
        x20 = 1680kcal K300 E46 V24
        Rijst, gekookt p 100gram = 96 kcal k20 E2,5 V0,4
        x18 = 1728kcal K360 E45 V7,2

Scheelt wel 100kcal
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Goeie tips hier.

Even een misschien aparte vraag en offtopic ook wel.

Maar als je nou zo een megakilo zak rijst koopt. Geen idee waar ik dat neer moet zetten, in m'n keukenkast past niet en om nou zoveel kilo rijst in glazen potten te bewaren in m'n keuken vind ik ook weer zo.
          Kan ik dat ergens bewaren in lege whey potten? Of is dat niet echt bevordelijk voor de houdbaarheid..
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

Ik gooi altijd een shitload van de zak in een emmer die in de voorraadkast staat. Blijft meestal nog aardig wat over. Bind de zak af en gooi em ernaast hahahaha. Maar bij mn pa staat die zak altijd open en scheppen we het gewoon daarvandaan.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

hahaha nice! Maar hoef me dus geen zorgen te maken over houdbaarheid begrijp ik ?
              F#CK heavy weights

Comment

zolang je het droog bewaart niet lijkt me. Enige waarom ik nooit zo'n grote zak haal is omdat ik het handig vind dat die van de AH enzo al voorgekookt is zodat het nog maar 8 min hoeft te koken.
                Ernstig noh!

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                  hahaha nice! Maar hoef me dus geen zorgen te maken over houdbaarheid begrijp ik ?
                  Mmm, ik zit net ff te denken. Wil wel zeggen dat het niet zo is, maar zo een pak rijst gaat bij ons thuis waarschijnlijk wat sneller op dan bijv. bij iemand anders. We eten gewoon elke dag rijst zoals bijv. iemand anders elke dag aardappelen eet. Maar heb nog nooit gehoord dat het fout is gegaan, en die zak staat er al een paar maanden hahahaha. Zal je toch ff moeten googlen.

Comment

Originally posted by bvds View Post
                    zolang je het droog bewaart niet lijkt me. Enige waarom ik nooit zo'n grote zak haal is omdat ik het handig vind dat die van de AH enzo al voorgekookt is zodat het nog maar 8 min hoeft te koken.
                    Ja ik wil gaan proberen in bulk te koken, dus dat ik alles voor 4 a 5 dagen in een keer kan portioneren. Het is inderdaad wel handig dat het maar 8 minuten hoeft te koken maar ik sta nu 2 3x per dag in de keuken souschef uit te hangen, en dat begint me een beetje teveel van het goede te worden mbt tot oa de afwas die daarbij komt kijken. Dus het lijkt me als ik alles in een keer kook niet zo erg om wat langer te moeten wachtten op rijst dat goed is .
                    En daarnaast is 't ook leuk meegenomen dat je toch al gauw een euro per kilo rijst bespaart.

Originally posted by Nocerino View Post
                    Mmm, ik zit net ff te denken. Wil wel zeggen dat het niet zo is, maar zo een pak rijst gaat bij ons thuis waarschijnlijk wat sneller op dan bijv. bij iemand anders. We eten gewoon elke dag rijst zoals bijv. iemand anders elke dag aardappelen eet. Maar heb nog nooit gehoord dat het fout is gegaan, en die zak staat er al een paar maanden hahahaha. Zal je toch ff moeten googlen.
                    Ga ik wel ff doen dan . Rijst bewaren in whey potten. Eens kijken wat ik vind
                    F#CK heavy weights

Comment

Ik moet toch zeggen dat mensen originele ideeen hebben voor een lege whey pot

* Als ik een lege pot whey heb giet ik de whey van mijn nieuwe pot in mijn oude pot, zo hergebruik ik hem en scheelt dat dus weer één pot!

* je kan er bv een vlot mee bouwen ofzo

* Ik bewaar ze in mijn kamer. Als ik dan dringend moet poepen, maar ik heb geen zin om naar beneden te gaan, poep ik in 1 van die potten.

* Ik verkracht de potten

* Ik maak er derde wereld drumstel(s) van.

F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                        Ik moet toch zeggen dat mensen originele ideeen hebben voor een lege whey pot

* Als ik een lege pot whey heb giet ik de whey van mijn nieuwe pot in mijn oude pot, zo hergebruik ik hem en scheelt dat dus weer één pot!

* je kan er bv een vlot mee bouwen ofzo

* Ik bewaar ze in mijn kamer. Als ik dan dringend moet poepen, maar ik heb geen zin om naar beneden te gaan, poep ik in 1 van die potten.

* Ik verkracht de potten

* Ik maak er derde wereld drumstel(s) van.

nog net geen wietplantjes
                        installing muscles....please wait

Comment

Stel je voor, wietplanten in een whey pot. Die plant moet dan wel massive gains maken!
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Pff, realiseer me sinds ik hier in Spanje zit pas hoe goedkoop ik thuis eigenlijk wel niet kon eten.

Eieren-> eigen kip
                            Rijst kost geen drol
                            Kwark koop ik in duitsland, kost 50 a 60 cent per halve kilo
                            Havermout is iets van 40 cent ofzo voor n halve kilo?
                            Walnoten van eigen oogst

Alleen kip koop ik vaak de wat duurdere heb het niet zo op die 5euro per kilo pakken eigenlijk...

Verder dus voor een paar eurotjes per dag
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik heb serieus ook meer whey potten en emmers in mijn kamer staan dan de gemiddelde supps winkel. de fok moet ik met al die potten?

Comment

Weggooien misschien?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X