Hulp nodig bij mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig bij mijn voedingsschema

voedingsschema van Imran.xls

Ik ben begonnen met het maken van een voedingsschema. Alles is ingevuld. Nu moet ik als het ware de producten kiezen/ invullen qua tijden om ze in te nemen. Hier kom ik niet helemaal mee uit omdat ik simpelweg niet weet hoeveel gram of aantal stuks ik zou moeten nemen.

Kan iemand mij helpen met mijn schema en ook wat alternatieven voorbeelden kan geven qua product?

Heel erg bedankt!

Heb je de stickies gelezen bij voeding?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Volgens mij lezen ze dit niet meer Aldo, ik zie toch wel nu elke dag wel een help mijn voeddingsschema topic voorbij komen.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
        Heb je de stickies gelezen bij voeding?
        Ik heb het inderdaad gelezen, maar begrijp 'm niet echt. Vandaar mijn bericht.

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
          Volgens mij lezen ze dit niet meer Aldo, ik zie toch wel nu elke dag wel een help mijn voeddingsschema topic voorbij komen.
          beachboys
          installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
            Summer is coming... (op papier dan)
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Imran1987 View Post
              Ik heb het inderdaad gelezen, maar begrijp 'm niet echt. Vandaar mijn bericht.
              Oke wat begrijp je er niet aan.

Comment

Oh wacht, je verhoudingen van koolhydraten/eiwitten/vetten moeten rond de 40/30/30 zijn. Verder zal je een balans moeten vinden tussen deze drie. Dus Havermout en volkoren brood voor je koolhydraten. Zuivel en vis voor je eiwitten en als laatste noten, pindakaas, kazen voor je vetten. Daarnaast kan je dit nog aanvullen met supplementen zoals een whey shake. Nu is het aan jou om de juiste balans te vinden.

Comment

Voordat ik het vergeet. Je moet ook de keuze maken tussen spiermassa aankomen (bulken) of je vetpercentage verlagen (cutten).

Comment

Oh wacht, je verhoudingen van koolhydraten/eiwitten/vetten moeten rond de 40/30/30 zijn. Verder zal je een balans moeten vinden tussen deze drie. Dus Havermout en volkoren brood voor je koolhydraten. Zuivel en vis voor je eiwitten en als laatste noten, pindakaas, kazen voor je vetten. Daarnaast kan je dit nog aanvullen met supplementen zoals een whey shake. Nu is het aan jou om de juiste balans te vinden.
                    Oke. Thanks. Ja, ik probeer zoveel en zo goed mogelijk op de verhoudingen te letten.

Comment

Originally posted by Imran1987 View Post
                      Oke. Thanks. Ja, ik probeer zoveel en zo goed mogelijk op de verhoudingen te letten.
                      Nou vul hem in zou ik zeggen. Laat zien dat je er tijd en energie in heb gestoken. Dan wordt de bereidheid groter om je te helpen.

Comment

Voordat ik het vergeet. Je moet ook de keuze maken tussen spiermassa aankomen (bulken) of je vetpercentage verlagen (cutten).
                        De bedoeling is om te cutten. Ik wil graag droger worden maar mijn spiermassa behouden. Ik train 4 dagen in de week het schema van Dynobet. (LB/UB schema)

Comment

Oh wacht, je verhoudingen van koolhydraten/eiwitten/vetten moeten rond de 40/30/30 zijn.
                          This donkey disagrees. Je kan het beter vanuit je vvm bekijken imo maar in een cut ga ikzelf bijv lekker op 40/44/20, het is ff passen en meten wat werkt. Ik probeer alleen te zeggen, iedereen reageert daar toch anders op. Niet dat 40/30/30 een slecht uitgangspunt is hoor maar ik hou niet zo van die std percentagen. Zeker bij personen met een vrij hoog onderhoud gaat dit scheef trekken.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                            This donkey disagrees. Je kan het beter vanuit je vvm bekijken imo maar in een cut ga ikzelf bijv lekker op 40/44/20, het is ff passen en meten wat werkt. Ik probeer alleen te zeggen, iedereen reageert daar toch anders op. Niet dat 40/30/30 een slecht uitgangspunt is hoor maar ik hou niet zo van die std percentagen. Zeker bij personen met een vrij hoog onderhoud gaat dit scheef trekken.
                            40/40/20 neem ik aan? Iedereen reageert er anders op inderdaad. Imran moet zelf bepalen wat hem het beste lijkt.

Comment

40/40/20 neem ik aan? Iedereen reageert er anders op inderdaad. Imran moet zelf bepalen wat hem het beste lijkt.
                              2,5-3 x vvm aan eiwitten en rond de 1 x bodyweight vetten, rest carbs is als std vuistregel wat handiger. Komt bij lagere onderhoudschema's ongeveer in die zone terecht hoor maar als Knulletje bijv 40/30/30 gaat nemen aan macro's met een schema van 7000 kcal dan snap je wss dat 500 gram eiwitten niet echt nodig is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X