Voedsel op festivals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aha. Ieder het zijne qua smaak
    Ik zou dan in jouw geval makreel in blik meenemen.
    Purist
    Verzuren zonder kuren
    ...ilse weet alles...

Comment

neem gewoon wat kaviaar mee!
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

knakworsten zouden dan eigenlijk niet mijn keuze zijn.. meer vet dan eiwitten.. koop een paar gerookte kipfilets op de markt.. elke dag 1 kost je 2,50 per stuk ongeveer.. 300 gram ofzo. elke dag 1.. zijn vaccuum verpakt.. gewoon buiten koeling te bewaren.
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Lekker rosbiefjes eten hihihi
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik heb dit jaar ook weer wat festivalletjes op de planning van gemiddeld 2-3 dagen. Mij interesseert het persoonlijk geen fuck wat ik naar binnen werk daar, ik krijg mn dagelijkse behoefte aan cals alleen al van de drankjes binnen . Alleen op de derde dag ga ik t echt merken als ik alleen maar junk heb gegeten, zieke scheten en voel me opgeblazen.

Wat ik vorig jaar mee nam was havermout, whey, en walnoot olie. maak dan 2 shakes per dag van 500-1000 cals per stuk afhankelijk van de situatie. Maar je kunt ook van het terrein af om gewoon in de stad (als dat in de buurt ligt..) te eten?

Comment

Ik zit ook nog te kijken hoe ik dit ga fixen met mijn decibel weekend.

Het zal wel eiwit in blik worden + sterke drank. Minimaal carbs en vet vanwege de shitload aan alcohol denk.
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by D0RDT View Post
                Paar zakjes Beef Jerky erbij?
                Dat dus en muesli, eiwit repen, tonijn (en ander ingeblikte vis) eieren, whey, oats, pindakaas, bananen en ander fruit, brood, nootjes, mct of olijfolie en voor de eerst dag kan je gewoon bakjes rijst met kip, salades, wraps etc maken.

en geniet er ook gewoon een van, beetje cheaten moet kunnen!
                Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

Comment

fruit raad ik dus sws al af, want dat bederft binnen no-time.
                  rijst is ook zo droog als stront na een tijdje, de repen daarentegen zijn wel een goede, net zoals nootjes en whey en oats. Met water is dan het beste aangezien de melk ook zal bederven. jij hebt ook vitamine tabs en marinol tabletten toch? ook die zou ik zeker niet vergeten alhoewel je veel vetten binnen zal krijgen maar niet de goede. Die cake van hierboven is ook een leuke toevoeging.

Die knakworsten heb ik zelf ook altijd, dan vragen ze hoe wil je die opwarmen... Hoeft niet ze zijn uit blik al lekker haha

Ik wil wel even weten hoe het was straks he!

Comment

Heb wel zin in een lekkere rookworst of knakworstjes nu. Kan geur al bijna ruiken
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                      Augustus heb je ook nog eens snel bromvliegen (die dan weer eitjes leggen die maden worden), en die komen echt af op de geur van vlees.
                      Maden zijn wel een verse eiwitbron.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ik kan nu een filmpje van bear grylls posten maar dat doe ik maar niet xd

Comment

Gus, Ik ga zelf ook bijna 2 weken op festival
                          Mijn oplossing is gewoon een bbq mee en dan alleen maar vlees, bbq is wel makkelijk daarvoor omdat alle vet er gewoon vanaf drupt (als je vlees op is gewoon even een uurtje ofzo naar een dorp/stad en weer een hoop halen
                          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Maden zijn wel een verse eiwitbron.
                            +1 voor wederom een enorm informatieve en behulpzame tip! Hoe doet die inferno het toch altijd. Bijna al zn posts zijn solide en vol nuttige info. (For real! No sarcasm!)
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                              Gus, Ik ga zelf ook bijna 2 weken op festival
                              Mijn oplossing is gewoon een bbq mee en dan alleen maar vlees, bbq is wel makkelijk daarvoor omdat alle vet er gewoon vanaf drupt (als je vlees op is gewoon even een uurtje ofzo naar een dorp/stad en weer een hoop halen
                              Vlees kan ik niet meenemen helaas. Kan het nergens koel houden. Van het terrein af kan ook niet want ik heb geen vervoer

Originally posted by airmax View Post
                              Dat dus en muesli, eiwit repen, tonijn (en ander ingeblikte vis) eieren, whey, oats, pindakaas, bananen en ander fruit, brood, nootjes, mct of olijfolie en voor de eerst dag kan je gewoon bakjes rijst met kip, salades, wraps etc maken.

en geniet er ook gewoon een van, beetje cheaten moet kunnen!
                              cheaten uiteraard. eiwit repen is een goede, had daar nog niet aan gedacht.

Originally posted by NickP View Post
                              fruit raad ik dus sws al af, want dat bederft binnen no-time.
                              rijst is ook zo droog als stront na een tijdje, de repen daarentegen zijn wel een goede, net zoals nootjes en whey en oats. Met water is dan het beste aangezien de melk ook zal bederven. jij hebt ook vitamine tabs en marinol tabletten toch? ook die zou ik zeker niet vergeten alhoewel je veel vetten binnen zal krijgen maar niet de goede. Die cake van hierboven is ook een leuke toevoeging.

Die knakworsten heb ik zelf ook altijd, dan vragen ze hoe wil je die opwarmen... Hoeft niet ze zijn uit blik al lekker haha

Ik wil wel even weten hoe het was straks he!
                              Die knak is inderdaad ook lekker om koud op te eten. Vitaminepillen kan ik wel een paar meenemen ja. Lowlands is pas in augustus dus ik moet nog een tijdje wachten
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Geen idee of iemand het al heeft gezegd maar beef jerky misschien?
                                Redelijke voedigswaarde: Beef Jerky van Beef Jerky - XXL Nutrition
                                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X