Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tja ik ga meestal naar festivals die maar 1 dag duren en daar mag je dus zelf geen eten/drinken mee naar binnen nemen. Ik zoek gewoon het meest gezonde tentje op en bestel daar wat te eten. Laatste keer bij World of Pleasure hadden ze bruine pistoletjes vol met sla en kip tandori Hnnggggg
Maarja soms plan ik die dag dan ook gewoon in als cheat en dan kan het me niet zoveel schelen. Ligt er ook aan of ik de bob ben, wat 9 van de 10 keer het geval is. Die 1e keer dat ik dan helemaal los ga kan het me ook geen moer schelen en drink/vreet ik alles wat los en vast zit.
juist tijdens het bobben meer reden om vol te vreten, je mist alle kcal van bier die je normaal binnenkrijgt, in verhouding daartoe kun je best wel wat extra kcal met voeding binnenkrijgen!
persoonlijk zit ik trouwens vaak onder wat ik nodig heb op festivals denk ik, eet meestal die 3k kcal niet.
Ik heb liever meelwormen, die zijn prima te eten Zijn net druiven met een ander smaakje: die knappen ook uit elkaar als je erop bijt
Heh bah
Je hebt al een tijdje sushi kraampjes op festivals.
Echter zou ik me echt niet druk maken om een keer (in jouw geval 5 dagen dan) buiten je boekje om te gaan.
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Tja ik ga meestal naar festivals die maar 1 dag duren en daar mag je dus zelf geen eten/drinken mee naar binnen nemen. Ik zoek gewoon het meest gezonde tentje op en bestel daar wat te eten. Laatste keer bij World of Pleasure hadden ze bruine pistoletjes vol met sla en kip tandori Hnnggggg
Maarja soms plan ik die dag dan ook gewoon in als cheat en dan kan het me niet zoveel schelen. Ligt er ook aan of ik de bob ben, wat 9 van de 10 keer het geval is. Die 1e keer dat ik dan helemaal los ga kan het me ook geen moer schelen en drink/vreet ik alles wat los en vast zit.
zag vorig jaar een kerel van 2 breed 8 broodjes hamburger naar binnen werken lol
je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt eet?
Zijn zeker lekker!
Ze smaken naar geroosterde zonnepitten.
Had ze bij de sligro gekocht samen met sprinkhanen,maar dat was niet mijn ding....vleugeltjes zitten er nog aan
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment