Originally posted by Iron Mind
View Post
koolhydraten na training
Collapse
X
-
Originally posted by Cidious View PostPas als je gaat finetunen in je fysiek en echt in de procentjes gaat kijken naar bodyfat en vocht omdat je bijvoorbeeld wedstrijd prep hebt worden veel van die dingen belangrijker.. Maar wie doen er hier nou wedstrijden.. das nog geen hand vol..Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
-
Originally posted by pescatore View PostDude, enig idee wat voor belachelijke strontbron dit is?
Ik hanteer in ieder geval na de training meteen wat dextrose. Bij thuiskomst brinta+ whey.
Voor mij werkt deze combinatie goed in ieder geval.
Er zijn ook studies gedaan naar dextrose tijdens de training tot die uiteindelijk meer spiermassa overhielden.
Maar iedereen moet doen wat voor hem het beste werktinstalling muscles....please wait
Comment
-
ik neem altijd een snickers direct naar het trainen.
ik neem altijd een snickers direct naar het trainen!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View Postinstalling muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View PostIs ook eerste wat ik tegen kwam Genoeg andere bronnen hoor
Ik hanteer in ieder geval na de training meteen wat dextrose. Bij thuiskomst brinta+ whey.
Voor mij werkt deze combinatie goed in ieder geval.
Er zijn ook studies gedaan naar dextrose tijdens de training tot die uiteindelijk meer spiermassa overhielden.
Maar iedereen moet doen wat voor hem het beste werkt
Ik zou trouwens niet zomaar wat gaan roepen dat er "wat onderzoeken"zijn etc om je punt te maken, daar heeft niemand wat aan. Bedoel het niet onvriendelijk hoor, maar soms moet je een standpunt los kunnen laten.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment