Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil massa opbouwen, ik ben bezig een trainingsschema van 5x per week in elkaar te zetten.
Op het moment werk ik in een magazijn maar dit schema is bedoelt voor wanneer m'n school weer begint.
Het is een eentonig dieet waarmee je snel tekorten oploopt. Verschillende voedingsmiddelen hebben niet alleen verschillende macro nutrienten (eiwitten, koolhydraten en vetten), maar ook micro nutrienten (mineralen, vitamines, polyfenolen etc). Door op een eentonige manier aan de macro nutrienten te komen, kunnen er tekorten onstaan op micro niveau (vitamines, mineralen, bepaalde specifieke vetzuren).
Er kan een hoop aan worden verbeterd (betere balans in vetzuren, eiwitten uit meer verschillende bronnen halen, Maaltijd timing etc). Qua kcal zet je laag in. Dat is niet erg, je kan altijd nog verder opschroeven mits je merkt dat je niet echt aankomt.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Het is een eentonig dieet waarmee je snel tekorten oploopt. Verschillende voedingsmiddelen hebben niet alleen verschillende macro nutrienten (eiwitten, koolhydraten en vetten), maar ook micro nutrienten (mineralen, vitamines, polyfenolen etc). Door op een eentonige manier aan de macro nutrienten te komen, kunnen er tekorten onstaan op micro niveau (vitamines, mineralen, bepaalde specifieke vetzuren).
Er kan een hoop aan worden verbeterd (betere balans in vetzuren, eiwitten uit meer verschillende bronnen halen, Maaltijd timing etc). Qua kcal zet je laag in. Dat is niet erg, je kan altijd nog verder opschroeven mits je merkt dat je niet echt aankomt.
En hoe kom ik erachter hoe ik op de goede macro nutrienten zit? Het is wel de bedoeling dat ik er multivitamine bij neem, en wat zijn betere tijden voor het schema lijkt je?
Ik zal het anders stellen:
Maak een schema waar een breder bereik aan voedingsmiddelen in verwerkt is.
Als je dit gedaan hebt, kijk ik (of anderen) ernaar en geven je verdere verbeter tips.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik zal het anders stellen:
Maak een schema waar een breder bereik aan voedingsmiddelen in verwerkt is.
Als je dit gedaan hebt, kijk ik (of anderen) ernaar en geven je verdere verbeter tips.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment