Twijfel over voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Twijfel over voedingsschema

Dag allen,

Ik zit momenteel in de cut en heb een voedingsschema opgesteld waarmee ik mijn doel van 7% lichaamvet wil behalen.

Mijn stats momenteel:
    82.4kg
    spiermassa 42.4
    11% lichaamsvet
    Basale stofwisselingssnelheid 1954kcal.
    Ik train nu +-2 jaar en momenteel 3 keer kracht en 2x hardlopen in de week.
    Verder heb ik een kantoorbaan dus beweeg overdag weinig

Aan jullie de vraag of mijn voedingsschema aansluit bij het behalen van mijn doel. Ben erg benieuwd naar jullie mening! Het schema heb ik als bijlage toegevoegd.
    Alvast bedankt.Voedingsschema Peso.png
    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Ik zie je schema niet goed, maar de producten die erin staan interesseren mij toch niet veel want dat maakt niet veel uit. Als je naar 7% wilt dan zul je dus minder moeten eten dan je verbrandt. Ik raad je aan om max 20% onder je behoefte te eten en bij voorkeur op onderhoud eten op trainingsdagen. Eiwitten 2,5/3x vetvrijemassa, vetten 1 gram per kg lichaamsgewicht, de rest koolhydraten. Als je minder kcal eet op een dag haal die kcal dan van de koolhydraten af. Eet tevens je kcal zoveel mogelijk nadat je je krachttraining hebt gehad. Deze worden dan beter benut voor spieropbouw ipv vetopslag.

Comment

Het lijkt me dat 2000 kcal te weinig is voor iemand die vijf keer per week traint (3 x KT plus 2 x cardio). Weet je zeker dat je dat correct hebt bepaald?
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

2000 kcal is de basale stofwisselingssnelheid. Dagelijks verbruik ligt denk ik op 2800 kcal. Dit schrijvend realiseer ik me dan ook dat ik 300 kcal te laag zit in mijn schema
        Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by peso View Post
          2000 kcal is de basale stofwisselingssnelheid. Dagelijks verbruik ligt denk ik op 2800 kcal. Dit schrijvend realiseer ik me dan ook dat ik 300 kcal te laag zit in mijn schema
          Je schema komt uit op 1967 kcal. Je komt dus meer dan slechts 300 kcal tekort.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X