Hi iedereen,
Ik ben een nieuw lid en ik wil nu ook voor de eerste keer gaan droogtrainen :O
Ik heb een heel aantal sticky's doorgelezen en zoveel mogelijk info verzameld om daarna toch de stap te nemen om op mijn sportschool samen met een medewerker een voedingsschema op te zetten. Heel graag hoor ik hier jullie mening over omdat ik deze eerste keer ongetwijfeld fouten gemaakt zal hebben en ik doe het graag goed. Je lichaam is een tempel toch?
Mijn gegevens:
vrouw, 21 jaar
163 cm, 68 kg
caloriebehoefte in rust: ong 1500
vetpercentage: 28%
voedingsschema:
7:30> 2 hele eieren, 30 gr ongezouten noten, 200 gr groene groenten
9:30> 4 rijstwafels, 100 gr mager beleg
11:00> 1/2 komkommer, 100 gr cherrytomaten
13:00> 70 gr kip/tonijn, 250 gr salade, 1 avocado
15:00> 4 rijstwafels, 100 gr mager beleg
17:30> 100 gr mager vlees/vis, 70 gr gekookte zilvervliesrijst, 250 gr groente
21:30> 4 ei/eiwitten, 100 gr gerookte zalm
Ik kwam zelf uit (variatie daargelaten want het schema is soms een beetje algemeen) op ongeveer 2300 kcal per dag
waarvan 161 gr eiwitten, 110 gr koolhydraten en 124 gr vet>>>>let op! ongeveer
de trainer op de sportschool heeft dit schema in principe samengesteld maar op basis van wat ik heb gelezen vond ik de calorieën en het vet een beetje hoog. Dus ik wilde eigenlijk de avocado schrappen. Is dat een idee? en wat zijn verder gedachten over dit schema?
Alvast heel erg bedankt!
ps. Ik kan eventueel ook nog mijn trainingsschema posten. Maar het wordt in ieder geval 3 dagen trainen, 1 dag rust, 3 dagen trainen per week Vooral krachttraining natuurlijk
Ik ben een nieuw lid en ik wil nu ook voor de eerste keer gaan droogtrainen :O
Ik heb een heel aantal sticky's doorgelezen en zoveel mogelijk info verzameld om daarna toch de stap te nemen om op mijn sportschool samen met een medewerker een voedingsschema op te zetten. Heel graag hoor ik hier jullie mening over omdat ik deze eerste keer ongetwijfeld fouten gemaakt zal hebben en ik doe het graag goed. Je lichaam is een tempel toch?
Mijn gegevens:
vrouw, 21 jaar
163 cm, 68 kg
caloriebehoefte in rust: ong 1500
vetpercentage: 28%
voedingsschema:
7:30> 2 hele eieren, 30 gr ongezouten noten, 200 gr groene groenten
9:30> 4 rijstwafels, 100 gr mager beleg
11:00> 1/2 komkommer, 100 gr cherrytomaten
13:00> 70 gr kip/tonijn, 250 gr salade, 1 avocado
15:00> 4 rijstwafels, 100 gr mager beleg
17:30> 100 gr mager vlees/vis, 70 gr gekookte zilvervliesrijst, 250 gr groente
21:30> 4 ei/eiwitten, 100 gr gerookte zalm
Ik kwam zelf uit (variatie daargelaten want het schema is soms een beetje algemeen) op ongeveer 2300 kcal per dag
waarvan 161 gr eiwitten, 110 gr koolhydraten en 124 gr vet>>>>let op! ongeveer
de trainer op de sportschool heeft dit schema in principe samengesteld maar op basis van wat ik heb gelezen vond ik de calorieën en het vet een beetje hoog. Dus ik wilde eigenlijk de avocado schrappen. Is dat een idee? en wat zijn verder gedachten over dit schema?
Alvast heel erg bedankt!
ps. Ik kan eventueel ook nog mijn trainingsschema posten. Maar het wordt in ieder geval 3 dagen trainen, 1 dag rust, 3 dagen trainen per week Vooral krachttraining natuurlijk
Comment