Nieuw lid, nieuw schema! firsttimer dus alle advies welkom :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha 'we' zijn ook maar gewone mensen ...

Maar af en toe is het testosterone gehalte wel erg hoog in de sportschool met al die alpha males
    En iedereen houdt wel van een complimentje nietwaar
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Dat je geaccepteerd wordt heeft mede met je geslacht te maken. Fitnessdudes vinden het fantastisch dat een meisje zich in "hun domein" begeeft... En het streelt natuurlijk waanzinnig onze ego's als we onze spierballetjes daar een beetje bij laten zien, en wat flexen van tijd tot tijd ...
      Last edited by Pascal Jongejan; 20-08-2013, 19:15.
      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
        Dat je geaccepteerd wordt heeft mede met je geslacht te maken. Fitnessdudes vinden het fantastisch dat een meisje zich in "hun domein" begeeft... En het streelt natuurlijk waanzinnig onze ego's als we onze spierballetjes daar een beetje bij laten zien, en wat flexen van tijd tot tijd ...
        Heeuyyy wat moet je dan.... konjooowww

haha just kidding ....

#pascal... wil je dat ik je spierballetjes streel dan? ..(not srs)
        Make it happen, shock everyone!

Comment

ahaaaaa vandaar! hahaha
          Train zelf bij Golds Gym en daar hebben ze de hele 'kelder' toegewezen aan bodybuilding zeg maar. Dus old school apparaten, grote spiegels en losse gewichten enzo. Als je daar als vrouw binnenloopt (wat je niet gauw doet, ik noem het meestal de mannengrot) voel je je de eerste 5 min wel een beetje een kermisattractie inderdaad, maar nogmaals als ik er wel moet wezen zijn ze allemaal op hun best behaviour. Dus geen onvertogen woord van mij

Comment

Golds Gym Nieuwegein? Omg jaloers... Je zit in elk geval op de goede plek dus

Comment

That's the one.... mijn homebase nu ik zo sportverslaafd ben

Comment

Originally posted by Tasjaah View Post
                ahaaaaa vandaar! hahaha
                Train zelf bij Golds Gym en daar hebben ze de hele 'kelder' toegewezen aan bodybuilding zeg maar. Dus old school apparaten, grote spiegels en losse gewichten enzo. Als je daar als vrouw binnenloopt (wat je niet gauw doet, ik noem het meestal de mannengrot) voel je je de eerste 5 min wel een beetje een kermisattractie inderdaad, maar nogmaals als ik er wel moet wezen zijn ze allemaal op hun best behaviour. Dus geen onvertogen woord van mij
                Soort van cavemen in de man cave...

Enne, Gip...
                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X