Vraag over voedingsschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over voedingsschema.

Hey allen,

Gister las ik een topic over iemand die redelijk veel was afgevallen, en hij had er een voedingsschema bij toegevoegd om te laten zien.

In dit voedingsschema stond wat hij op 1 dag eet volgens mij. Betekent dit dat je elke dag hetzelfde moet eten om resultaat te krijgen? Of is variëren beter?

Alvast bedankt!

Originally posted by Milu View Post
    Hey allen,

Gister las ik een topic over iemand die redelijk veel was afgevallen, en hij had er een voedingsschema bij toegevoegd om te laten zien.

In dit voedingsschema stond wat hij op 1 dag eet volgens mij. Betekent dit dat je elke dag hetzelfde moet eten om resultaat te krijgen? Of is variëren beter?

Alvast bedankt!
    Elke dag hetzelfde...
    Je kan ook meerdere voedingsschema's maken met dezelfde macro's.
    Zo kun je toch ook per dag variëren als je daar behoefte aan hebt.
    installing muscles....please wait

Comment

Thanks voor je snelle reply! Ik maakte tot nu toe elke dag een extra spreadsheetpagina aan, en probeerde op die manier ongeveer opdezelfde waardes uit te komen. Zal vanaf nu vaker hetzelfde gaan eten, hopelijk geeft het meer resultaat!

Comment

Waarom zou het uitmaken of je elke dag hetzelfde eet of niet? Het maakt uberhaupt veel minder uit wat je eet dan dat je denkt. Het gaat allemaal om calorieen en uit hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten deze bestaan. Als je minder eet dan je verbrandt, dan val je geheid af, zelfs al eet je alleen maar donuts en pizza.

Comment

Originally posted by Milu View Post
          Thanks voor je snelle reply! Ik maakte tot nu toe elke dag een extra spreadsheetpagina aan, en probeerde op die manier ongeveer opdezelfde waardes uit te komen. Zal vanaf nu vaker hetzelfde gaan eten, hopelijk geeft het meer resultaat!
          In begin is het even "kutten". Je echte onderhoudsniveau is meestal iets anders dan voor je wordt berekend. Dus in het begin is het een kwestie van afwegen, je zelf wegen en meten.

Als je dan wat verder bent weetje ongeveer wat je macro's zijn en kun je daar wat mee spelen.
          Bij mezelf bijvoorbeeld weet ik wat mijn onderhoudsniveau is en ik eet op trainingsdagen gewoon iets boven onderhoud.
          Voor mij werkt het op die manier het beste. Heeft ook te maken met je bouw, ene komt heel snel aan en ander bijna niet.
          Kwestie van uit proberen dus...
          installing muscles....please wait

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X