Originally posted by Teddek
View Post
vervanging voor 500 ml melk
Collapse
X
-
Originally posted by Teddek View PostJe moet het ook serieus nemen als je resultaten wil boeken.
Wordt lastig dan toch,ik denk dat ts het wel serieus neemt namelijk.
Ik denk dat je het gewoon rustig moet opbouwen en de tijd moet geven,die paar maanden maakt ook niks uit.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Wie bepaald dat en wat is dan "te serieus"? De ouders gaan in dit geval enkel uit van negatie berichten die ze lezen en verplaatsen zich ws niet in de situatie van zoonlief door oa een oplossing te zoeken.
Ik zou graag zien dat, vooral tieners, te serieus bezig waren met voeding dan achterlijk de ene kcal bom na de andere weg te spoelen met cola. Want dat is tenslotte geaccepteerd door de maatschappij.Last edited by Teddek; 25-08-2013, 13:59.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Absoluut waar ,maar je kan niet verwachten dat ouders van de een op andere dag hun mening compleet veranderen.
Door middel van goede argumenten en onderbouwingen,kan je hun mening bijstellen.
Maar als ze nu zo denken,verandert dat echt niet met 1 goed gesprek meestal.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rotop View PostZeg tegen je moeder dat ze niet zo veel vegetarische propaganda moet volgen. Maar als je echt geen melk mag drinken dan kan je dit proberen: amandel melk, kwark en turkse/griekse yoghurt(zijn beide het zelfde)
en ze zegt dat het teveel drinken van melk slecht is.-Bench 8x45
-squat 8x65
-Deadlift 6x97,5
Comment
-
Originally posted by Tonijnvreter View PostVraag dan wat haar bron is
daar houden de meeste mensen zich helemaal niet mee bezigik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by ObamaHeb je je moeder al weten te overtuigen inmiddels?
dus ik ben wel tevreden hier mee-Bench 8x45
-squat 8x65
-Deadlift 6x97,5
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
7 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment