Helpen Voedingsschema AUB !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Helpen Voedingsschema AUB !!

Hallo Mensen,

Ik heb een poging gedaan om een voedingsschema te maken voor mezelf.
    Mijn doel ik aankomen in Spiermassa, maar niet in vetpercentage daarom heb ik voor bulken gekozen.
    Kunnen jullie mij helpen wat ik verder moet invullen bij dit schema en of dit uberhaupt goed is.

Alvast bedankt!!

Groeten Tim

voedingsschema (leeg)v4 correctie TIM.xls

Hier krijg je wel wat opmerkingen over denk ik. Banaan om kwart over 10 zou ik persoonlijk niet doen bijvoorbeeld, verander dat in een handje amandelen voor de goede vetten. Ook zou ik er meer variatie in gooien door bijvoorbeeld ander beleg op brood te doen ipv alleen maar kipfilet. De kipfilet zou me neus uit komen op deze manier. Misschien wel een idee om ergens havermout doorheen te flatsen, havermout is erg voedzaam en heeft vele voordelen. Succes met je schema!
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Cornflakes, veel suiker. Zoals MisterMn zegt: havermout. Dat zou hier op zijn plaats zijn.
      Er staan geen grammen ingevuld bij boter. Wel doen.
      Rijst met erwten, goede keuze. Hoog maar wat op (meer eten)

Je bent leuk op weg maar je komt nog 850 kcal tekort. Je zal wat meer in moeten vullen.

Eieren, tonijn, meer brood en inderdaad wat noten of pinda's.
      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Dankjewel jongens. Helaas lust ik geen vis en noten. Havermout is inderdaad een goede ja. Met.wat zou ik dat bijvoorbeeld kunnen mengen? Welke noten zijn het beste. Er zijn een aantal die ik misschien wel lust. Kunnen jullie tevens vertellen wat ik het beste kan eten op de nu nog lege plekken. En met boter bedoel ik gewoon een boterham smeren met boter en daar kipfilet op. Ik heb geen idee hoeveel gram dat zou zijn.

Comment

Originally posted by TimSterr View Post
          Dankjewel jongens. Helaas lust ik geen vis en noten. Havermout is inderdaad een goede ja. Met.wat zou ik dat bijvoorbeeld kunnen mengen? Welke noten zijn het beste. Er zijn een aantal die ik misschien wel lust. Kunnen jullie tevens vertellen wat ik het beste kan eten op de nu nog lege plekken. En met boter bedoel ik gewoon een boterham smeren met boter en daar kipfilet op. Ik heb geen idee hoeveel gram dat zou zijn.
          Mes met boter afwegen erop smeren en weer afwegen als je de echte mierenneuker uit wil hangen. Verder zal je vetpercentage toe gaan nemen maar dit mag niet opwegen tegen je behaalde massa, en wanneer je je schema goed hanteert zal dit ook bijna niet opvallen. Je komt nog een hoop vetten tekort, hier kan je bijvoorbeeld pindakaas voor nemen. Ook meteen een goede vervanger voor de noten als je dit wel lust? Goede producten die ik verder mis zijn eieren, tonijn of zalm (ja je lust het niet maar ik zou het toch een kans geven), meer brood met pindakaas, kipfilet, een goede kaas. En anders misschien een rijst en kip maaltijd voor in de middag. Varieren in groente en fruit om alle voedingsstoffen binnen te krijgen.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
            Mes met boter afwegen erop smeren en weer afwegen als je de echte mierenneuker uit wil hangen. Verder zal je vetpercentage toe gaan nemen maar dit mag niet opwegen tegen je behaalde massa, en wanneer je je schema goed hanteert zal dit ook bijna niet opvallen. Je komt nog een hoop vetten tekort, hier kan je bijvoorbeeld pindakaas voor nemen. Ook meteen een goede vervanger voor de noten als je dit wel lust? Goede producten die ik verder mis zijn eieren, tonijn of zalm (ja je lust het niet maar ik zou het toch een kans geven), meer brood met pindakaas, kipfilet, een goede kaas. En anders misschien een rijst en kip maaltijd voor in de middag. Varieren in groente en fruit om alle voedingsstoffen binnen te krijgen.
            Pindakaas lust ik wel ja! Bedoel je.met.meer brood.dat.ik meer brood in een keer.moet.eten.of.toch verdelen over.de.lege plekken. Dat.is na de post workout en de laatste maaltijd voor.het.slapen. Tonijn lust ik niet. Maar is er iets waarmee ik de smaak van tonijn een.beetje kan onderdrukken haha.

Comment

Originally posted by TimSterr View Post
              En met boter bedoel ik gewoon een boterham smeren met boter en daar kipfilet op. Ik heb geen idee hoeveel gram dat zou zijn.
              Weeg 3 sneetjes brood af (laten we zeggend dat dit 100g is). Smeer nu boter op deze boterhammen (laten we zeggen nu is dit 115g). Dan doe je 115-100=15g boter op 3 snee. Dit is 5g boter per snee. je weet nu dat je 5g boter per snee smeert.

Dit dit zelf thuis na en je weer hoeveel jij per boterham smeert. Daar kun je dan rekening mee houden. Je hoeft dan niet elke dag te wegen.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Als je een weegschaaltje zoekt, laatst heb ik er één bij Bol.com besteld. Tristar Keukenweegschaal KW-2435, prima dingetje, niet duur.
                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Hallo jongens,

Ik heb mijn voedingsschema aangepast. Kunnen jullie even kijken of dit verbeterd is. En tevens mij vertellen wat ik nog kan eten bij mijn Pre-Workout, hier staat alleen nog een banaan. Plus wat ik nog op de lege plekken kan eten dat is na mijn Post-Workout en voor mijn laatste maaltijd om 23:15uur.
                  Mijn doel is trouwens om in spiermassa aan te komen en mijn vetpercentage vrijwel niet te verhogen. Heb daarom gekozen om er ongeveer 300 kcal erboven te zitten.

Ik hoor graag van jullie.

Hieronder het nieuwe schema.

voedingsschema (leeg)v4 correctie TIM (2).xls

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X