wie kan me helpen voedingsschema cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie kan me helpen voedingsschema cut

Beste mensen , ik zal graag scherper komen te staan . Maar weet niet hoe juist . Ik ben 32 jaar , train nu zo'n 5 jaar . 5 keer per week een 40 min kracht en 25 cardio. Ik ben 1.88 en 100 kilo en vetperc. 23 . Ik werk wel met vaste nacht . Hier mijn voedingsschema

12 uur

6 eiwitten gebakken in de pan met 1 schel dieet kaas en 1 snee volkoren brood

13 uur

trainen

14.30

1 eiwit shake met stuk fruit

16 uur

3 aardappelen/rijst of pasta 200 gram met kip en groenten

18 uur

brinta met 1 snee volkoren brood

20 uur

1 eiwitshake met stuk fruit

22 uur

400 gram kwark met schepje eiwitpoeder en appel

24.30

150 gram droge pasta met kipfilet

03.30

150 gram tonijn

06 uur

1 eiwitshake net voor slapen

ik drink wel dagelijks zo'n tas koffie of 4 - 2 glazen zero cola en 1 liter water en 1 koek petit pierre

Zet dit even in het excel-bestand dat je in de sticky topics kan vinden. Is voor jezelf ook een stuk overzichtelijker
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
      Zet dit even in het excel-bestand dat je in de sticky topics kan vinden. Is voor jezelf ook een stuk overzichtelijker
      Dit.

En reken daar ook je behoefte per dag eens uit,aangezien ik denk dat je erg weinig eet voor je gewicht.
      En eidooiers ook opeten,zitten vol met goede vetten,eiwitten en mineralen en is niet slecht voor je cholesterol.
      Water mag je ook wel wat meer drinken dan een liter p.d.
      Last edited by rain; 06-09-2013, 14:36.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

hoe bereken je dit juist ?

Comment

Staat kant en klaar bij de stickers voeding
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

kcal : 3242
            eiwitten : 186 gr
            vetten : 72 gram
            kool : 462 gram

Comment

Zet het toch in nog even in het exel bestandje svp.
              Aangezien ik niet kan zien hoeveel kipfilet en Brinta je bv neemt en ik zo nog steeds denk dat je niet aan de 3200 kcal komt!

Makkelijker te beoordelen en makkelijker voor jezelf.

http://forum.bodynet.nl/attachments/...ma-leeg-v4.xls
              Last edited by rain; 06-09-2013, 19:37.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Kopie van voedingsschema (leeg)v4.xls

Comment

deze klopt niet , sorry was ene dat ik aan proberen was

Comment

schema.xls

Comment

dit was de goede

Comment

Je onderhoud ligt rond de 3150 kcal. Om het vet% te verminderen ga je daar een stuk onder zitten. In jouw geval is 500-600 kcal ok. Dit betekent dat je rond de 2600 kcal moet nuttigen. Eiwitten rond de 200g, koolhydraten rond de 250g, vetten rond de 88g.

Je kan ook verschil maken tussen training en rustdagen:
                        Dan zou ik 2800 op trainingsdagen: E200, K350, v66
                        Op rustdagen 2200: E200, K150, V88

deze laatste optie is lastiger maar effectiever.

Groeten
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik dacht al dat je niet aan de 3200 kcal komt en ik zie nu waarom.
                          Je vult bij het voedingsschema 6 hele eieren in (inlc dooier)ipv 6 eiwitten uit je 1e schema.
                          Ik weet niet of dit ook geldt voor de 2 eieren om 03.00 u,anders krijg je een aardig vertekend beeld.
                          Die stonden ook niet in je 1e schema toch?

Dat scheelt nogal wat kcal!
                          Last edited by rain; 07-09-2013, 17:58.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

maar als ik wil scherper staan mag ik toch niet aan de 3200 kcal komen en idd smorgens neem ik 6 eitjes waarvan 2 met geel en de rest enkel wit , en 03 uur ook enkel wit omdat ze me zeiden dat eigeel niet goed is

Comment

Eigeel is wel goed!Daar zitten juist goede vettenin en ook eiwitten en mineralen.
                              Dat het niet goed is voor je chlolesterol is achterhaald.

Je moet inderdaad lager dan 3200 kcal komen maar het gaat erom dat je voedingsschema niet klopt als je 8 eieren invult terwijl er maar 2 complete eieren daadwerkelijk bijzitten.

Geen dooier scheelt per ei 60/70 kcal.Maal 6 is +/- 400 kcal minder.
                              Tevens zitten de vetten ook in de dooier dus je komt ook +/- 36 gram lager uit met je vetten in werkelijkheid.

Als je onder onderhoud wilt eten komt het qua kcal dus eigenlijk wel goed uit maar qua vetten kom je veel te laag uit dan.

Eigenlijk moet je je schema aanpassen met de verdeling zoals dynobet beschrijft.
                              Neem je geen boter op je brood of bak je niet met olijfolie?
                              Telt allemaal mee dan,het zijn details maar zo kom je wel hoger qua vetten.
                              Last edited by rain; 07-09-2013, 21:01.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X