Wekelijkse boodschappen overzicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waar zijn de pizza's en friet en ijslollies? #yolooo#swek#you#only#life#online

Dit is een reactie die nocerino nog gaat maken als hij in dit topic komt, dus bij deze kun je er al vast op reageren indien daar behoefte aan is.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik haal wel eens pizza, gewoon de tonno of met spinazi, ook bij de lidl.. daar pleur ik dan blik tonijn overheen.. BULKING FOODZZZ
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Opzich geen verkeerde basis (beetje beperkt qua variatie maar wel goed). wat me wel direct opviel was de kant en klare pastasaus. Nu geloof ik best dat het allemaal wel meevalt qua toevoegingen en voedingswaarden, maar zelfgemaakt smaakt gewoon zoveel beter.

Ook viel het beleg op. Je kan een aantal kipfilets even in de pan werpen, bakken, in plakjes snijden, op bewaren in een doosje en klaar. Bespaart je geld, is gezonder en lekkerder.

Vroeg me trouwens af waarom alleen magere zuivel. Ikzelf ben wel voorstander van halfvol of volle zuivel, dus vroeg het me af.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Beperkt in variatie valt dus mee omdat als er andere groentes zoals groene asperges of chinese kool zijn enzo ik die ook meeneem. En mijn eiwitbasis bestaat zo'n beetje uit alle bedenkbare eiwitten die je goed kan nemen als bodybuilder. Zelfde als mijn koolhydraat bronnen. Deze vind ik ook zeer breed. Dus beperkte variatie kan jij vinden maar ben ik het niet mee eens. Dit is mijn basis. Veel grotere gasten eten veel simpeler..

Pastasaus heb je gelijk in. Dat geef ik zelf ook aan. Dit is meer een gemaksproduct voor mij. Met die pasta voor als ik in tijdnood zit. Eet het 1x pw. Dus nog prob.

Kip en kalkoenfilet heb je ook gelijk in. Maar heeft ook met gemak te maken. Ik eet zelf al veel gewone kipfilet en ook gerookte kip door mn salades met mango bijv. Dus beetje afwisseling is niet verkeerd. Je noemt nu ook de 2 productkeuzes op waar ik zelf eventueel betere alternatieven voor kan bedenken maar die ik wel bewust kies om het gemak. Voor de rest maak ik alles al zelf.

Betreft mn zuivel ligt dit lichter op de maag. Ik gooi er zelf nog veel havermout doorheen vaak en heb dit eerst met halfvolle yoghurt gedaan en vind dit niet lekker liggen op de maag. En magere melk omdat ik deze pak na het trainen met mijn eiwitshake en beetje havermout. Weer omdat het lichter verteerbaar is omdat ik daarna (lees half uurtje later) nog mijn grote post workout maaltijd weg moet werken. Om de vetten of calorien hoef ik geen volle producten te pakken. Haal genoeg vetten uit mijn eieren, steaks, zalm, olijfolie, kokosolie en avocados. Magere producten passen beter in de mijn maaltijden.
          Last edited by Cidious; 07-09-2013, 16:48.

Comment

nice =) waar haal je zoete aardappels, hier in de winkel zijn die dingen takke duur 4-5 euro per kilo. wil ze toch eens gaan proberen

Comment

LIDL! Vast in het assortiment tegenwoordig. Echt geniaal. 1,69 per kg. Haalde ze eerst op de markt voor 2 eu per kg.. daarvoor 2,50 per halve kilo bij de bio winkel.. Naaiballen.

Comment

Lidl all the way Tonijn is daar ook een stuk goedkoper en ook vind ik de kip daar altijd goed, valt me op dat deze goed schoon is daar en weinig pezen meuk ed.

Comment

Originally posted by timberman View Post
                  Lidl all the way Tonijn is daar ook een stuk goedkoper en ook vind ik de kip daar altijd goed, valt me op dat deze goed schoon is daar en weinig pezen meuk ed.
                  Klopt!
                  Haal mijn plofkippie ook altijd daar,veel betere kwaliteit dan appie en c1000.
                  Jumbo is ook drama met pezen,vet e.d.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dyno kan je mij uitleggen waarom je voorstander bent van(half)volle zuivel? Het extra vet is toch allemaal verzadig? Weet dat het de transvetten zijn die de boosdoener zijn, maar met opzet je verzadigde vetten ophogen?
                    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

bah ik hoef geen kip uit de supermarkt. Markt is net iets beter.. Beste kip van de turk maar is ook iets duurder.

Comment

Eet je ook weleens pizza?
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Jah. Kojak had me al op jouw vraag voorbereid. Je moet even iets terug lezen. Daar beantwoord ik je vraag.

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
                            Dyno kan je mij uitleggen waarom je voorstander bent van(half)volle zuivel? Het extra vet is toch allemaal verzadig? Weet dat het de transvetten zijn die de boosdoener zijn, maar met opzet je verzadigde vetten ophogen?

One final note that I think will speak to many of you, beyond the health benefits —muscular growth. Researchers compared skim milk to whole milk in the post-training period, to see which would produce greater anabolic effects. They pitted 14oz of skim milk against 8oz of whole milk, to make them calorically equal. Theoretically, the results should be even or in the favor of skim milk, since it had six more grams of protein. The research showed that whole milk was more effective than skim, despite lesser protein content and equal total calories. Another notch in favor of whole-fat over fat-free

Bron: T-nation
                            However, a trial by Elliot et al found that postexercise ingestion of whole milk was superior for increasing net protein balance than fat-free milk [21]. The most striking aspect about this trial was that the calorie-matched dose of fat free milk contained 14.5g protein, versus 8.0 g in the whole milk.

Bron: Lyle mcdonald
                            Het onderzoek zelf:
                            Milk ingestion stimulates net muscle pr... [Med Sci Sports Exerc. 2006] - PubMed - NCBI
                            ---------------------------------------

Daarnaast een kanttekening: Maar 66% van de vetten uit zuivel zijn verzadigd. De overige vetten in zuivel zijn onverzadigd. Verzadigde vetten zijn overigens heel belangrijk voor een goede gezondheid en bij het bouwen van spiermassa. Dit is een interessant artikel dat hierover gaat:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ones-part.html
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              Opzich geen verkeerde basis (beetje beperkt qua variatie maar wel goed). wat me wel direct opviel was de kant en klare pastasaus. Nu geloof ik best dat het allemaal wel meevalt qua toevoegingen en voedingswaarden, maar zelfgemaakt smaakt gewoon zoveel beter.

Ook viel het beleg op. Je kan een aantal kipfilets even in de pan werpen, bakken, in plakjes snijden, op bewaren in een doosje en klaar. Bespaart je geld, is gezonder en lekkerder.

Vroeg me trouwens af waarom alleen magere zuivel. Ikzelf ben wel voorstander van halfvol of volle zuivel, dus vroeg het me af.
                              Maar is proberen dit! Goed topic, altijd leerzaam om is in de keuken van een ander te kijken.
                              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                                Jah. Kojak had me al op jouw vraag voorbereid. Je moet even iets terug lezen. Daar beantwoord ik je vraag.
                                O, helemaal over het hoofd gezien
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X