fout in Excel sheet voor voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fout in Excel sheet voor voedingsschema?

volgens mij zit er een fout in het Excel sheet voor voedingsschema.
    ik moet namelijk 4962kcal binnen krijgen voor bulk, ik heb het complete schema in gevuld en kom uit op : 4961.
    MAAR nu staat er bij het verschil-totaal target (grammen ) dat ik 2gr eiwit te weinig krijg, 42gr koolhydraat te weinig en 2 gr vet te veel.
    is dit nou gewoon een fout in de opsomming van kcal of kan dit best kloppen?
    heb alle producten in de lijst na gekeken en alles klopt 100%
    Train Insane Or Remain The Same.

Shit man dadelijk gain je niet meer. Heb je die 4990 ook ingevuld bij je target of alleen bij de uitkomst vd formule ? Verder is excell niet zo lastig check gewoon ff de formules...

PS wtf die kcals bijna 5000?
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

handig als je jouw ingevulde excel meegepost had.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Shit man dadelijk gain je niet meer. Heb je die 4990 ook ingevuld bij je target of alleen bij de uitkomst vd formule ? Verder is excell niet zo lastig check gewoon ff de formules...

2 meter of groter, zwaar fysiek werk misschien?
        Superbia in Proelio

Comment

ik kijk sws niet naar die targets in dat schema. Dat is toch totaal niet van toepassing op mij, als ik naar dat schema zou 'bulken' zou ik afvallen.
          Zou gewoon beetje doen wat jij denkt dat goed is qua macro's en kcal.
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

sorry voor de late reactie!

Originally posted by FitnessBoer View Post

heb het schema ingevuld na behoren.
            hij geeft bij het eind resultaat dus aan dat ik op mijn kcal behoefte zit maar toch in grammen te kort kom...

1,94M 98kg zware trainingen en lichamelijk zwaar werk!
            dus ja, bijna 5000 kcal.

Originally posted by dynobet View Post
            handig als je jouw ingevulde excel meegepost had.
            oke, ik ga hem nu posten!

Originally posted by Bricks View Post
            2 meter of groter, zwaar fysiek werk misschien?

Originally posted by Nieck01 View Post
            ik kijk sws niet naar die targets in dat schema. Dat is toch totaal niet van toepassing op mij, als ik naar dat schema zou 'bulken' zou ik afvallen.
            Zou gewoon beetje doen wat jij denkt dat goed is qua macro's en kcal.
            ik kijk er ook niet heel serieus naar, ik gebruik het om mijn aantallen uit te rekenen, anders moet ik alles met rekenmachine en kladblok doen en daar zit wel 6x zoveel tijd in ( als het niet meer is. )

Link van mijn voedingsschema, kon hem niet uploaden via bodynet dus heb ik het via filedropper gedaan.
            http://www.filedropper.com/voedingsschemabulk

Comment

Dat spreadsheet is OK. De dagelijkse targets staan in regels 13 tot en met 16. Je dagelijkse resultaat staat op regel 101. En de verschillen tussen die twee staat op regel 102.
              Ik vind het erg knap dat jij een activiteitsfactor van 2.1 hebt (regel 10). Zo'n hoog getal heb ik nog niet eerder gezien.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

niet blind op staren, als jij 5k bulkt. en je krijgt in ieder geval 200-300 gram eiwitten binnen dan boeit de rest niet zo of het nou in de kh of vetten zit met die hoeveelheden

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Dat spreadsheet is OK. De dagelijkse targets staan in regels 13 tot en met 16. Je dagelijkse resultaat staat op regel 101. En de verschillen tussen die twee staat op regel 102.
                  Ik vind het erg knap dat jij een activiteitsfactor van 2.1 hebt (regel 10). Zo'n hoog getal heb ik nog niet eerder gezien.
                  die 2.1 heb ik zo staan zodat hij het juiste aantal kcal weergeeft.
                  zoals ik al zij heb ik erg zwaar werk en ik ben ook wel redelijk lang (1,94) en ook redelijk zwaar (bijna 100kg).
                  ik reken zelf uit hoeveel kcal ik nodig heb (wat werkt voor mij).

Originally posted by Protasius View Post
                  niet blind op staren, als jij 5k bulkt. en je krijgt in ieder geval 200-300 gram eiwitten binnen dan boeit de rest niet zo of het nou in de kh of vetten zit met die hoeveelheden
                  Oke bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X