Vlees, vis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vlees, vis

hoe bakken juliie je vlees en vis
    in boter?
    of roosteren/grillen?

als je het in boter bakt, is dat dan wel helemaal goed???

ik bak het in bak en braad met olijfolie.

of het slecht is, je krijgt dan wel slechte vetten binnen met gewone boter, maar aangezien wij geen profs zijn denk ik niet dat het zo heel erg zal zijn, is maar net wat je zelf vind.
    ik beperk zulke vetten, omdat het er toch weer af moet.

het beste is grillen, dan komt er geen vet aan te pas en dan zou je je vlees nog even af kunnen deppen om het overige vet er af te halen

groetjes corina
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Gebruik bak en braad van bertolli, dat is op basis van olijfolie. Ik gebruik een anti aanbakpan en dan heb je maar weinig vet nodig.

In de magnetron kan je ook goed vlees en vis bereiden, dan heb je helemaal geen vet nodig.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Alles in de magnetron..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Gooi regelmatig wat op de gril maar in de pan of wok gaat alles met olie.
          Net zoals KIR uiteraard met goed anti aanbaklaag zodat er maar weinig nodig is.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 16 2005,10:47)]Alles in de magnetron..

Greets...
            Dat is geen bakken of koken natuurlijk, alleen maar opwarmen...

Comment

Voor de chef-koks onder ons misshien maar voor mij is het koken, bakken en braden in één...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als ik het zelf klaar maak.
                ik bak altijd in olijfolie. en vaak doe ik ook alles wat ik normaal in pannen doe allemaal in de oven en om de 15 beetje olijfolie over sprenkelen
                I live to end the game

Comment

Precies t zelfde

Comment

thnx voor jullie commentaar maar kheb nog een vraagje: kun je eigenlijk spiermassa winnen en tegelijk of vetmassa kwijt raken??? moet je hiervoor dan iets speciaals doen???
                    vb: ik ben niet tevreden over mijn armen: ze zijn volgens mij veel te dun, ik wil dus dat ze verdikken maar hetgeen waar nu aan zit is te veel vet voor me..., kan ik dit vet wegkrijgen e,n tegelijk ook dikkere triceps en biceps verkrijgen???

Comment

kan het: ja.

bodybuilders en vooral recreatieve bodybuilders proberen dit.
                      proffesionele doen het meestal wat anders. die eten meer dan ze nodig hebben (bulken) om zo meeste spiermassa aan te zetten wat ook gepaard gaat met meer vet. als de wedstrijden er aan komen gaan ze droogtrainen.

als je spiermassa aan wilt komen en vet wilt verliezen, dan ontkom je er niet aan dat je minder spiermassa aan zet als dat je veel meer zou eten.
                      I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X