Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
of het slecht is, je krijgt dan wel slechte vetten binnen met gewone boter, maar aangezien wij geen profs zijn denk ik niet dat het zo heel erg zal zijn, is maar net wat je zelf vind.
ik beperk zulke vetten, omdat het er toch weer af moet.
het beste is grillen, dan komt er geen vet aan te pas en dan zou je je vlees nog even af kunnen deppen om het overige vet er af te halen
Gooi regelmatig wat op de gril maar in de pan of wok gaat alles met olie.
Net zoals KIR uiteraard met goed anti aanbaklaag zodat er maar weinig nodig is.
als ik het zelf klaar maak.
ik bak altijd in olijfolie. en vaak doe ik ook alles wat ik normaal in pannen doe allemaal in de oven en om de 15 beetje olijfolie over sprenkelen
thnx voor jullie commentaar maar kheb nog een vraagje: kun je eigenlijk spiermassa winnen en tegelijk of vetmassa kwijt raken??? moet je hiervoor dan iets speciaals doen???
vb: ik ben niet tevreden over mijn armen: ze zijn volgens mij veel te dun, ik wil dus dat ze verdikken maar hetgeen waar nu aan zit is te veel vet voor me..., kan ik dit vet wegkrijgen e,n tegelijk ook dikkere triceps en biceps verkrijgen???
bodybuilders en vooral recreatieve bodybuilders proberen dit.
proffesionele doen het meestal wat anders. die eten meer dan ze nodig hebben (bulken) om zo meeste spiermassa aan te zetten wat ook gepaard gaat met meer vet. als de wedstrijden er aan komen gaan ze droogtrainen.
als je spiermassa aan wilt komen en vet wilt verliezen, dan ontkom je er niet aan dat je minder spiermassa aan zet als dat je veel meer zou eten.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment