Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Water uit de kraan jaja.
Het begon met gietijzeren hoofdleidingen en de in huis leidingen (vanaf de straat) waren van lood.. (lekker?)
Toen kreeg je PVC leidingen met thyleen leidingen naar binnen en verder met koper in huis.
Nu is het hoofdnet gedeeltelijk van een nylon mix omdat dat makkelijk spiegelt (warmte lassen met platen) waarbij PCB vrijkomt en onze leidingen in huis zijn nog steeds van koper, en soms zit daat nog wel eens n stukje oud met lood bij, bv onder de vloer bij oudere huizen.
Ik denk dat zo'n flesje niet eens zo slecht is...
Water uit die dure flesjes komt ook uit de kraan.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Wat nog veel gekker is, is dat er asbest in ons brood kan zitten.
Grootste bakkerij van nederland'Bakkersland'heeft slecht funtionerende ovens waardoor er meerdere malen asbest in het brood zat.
Maar de onderzoekers weten niet of asbest eten slecht is!!!
Tsja, asbest op een dak en iedereen moet zijn huis uit maar eten is niet schadelijk zeker?
Scheelt nogal of je het inademt..kleine stofdeeltjes of inslikt las ik maar ze zijn er wel van overtuigd dat het niet gezond is
Toch bizar de ovens vervangen duurt twee jaar lol.
Mensen moeten leren kritisch te kijken naar dingen. Veel plezier met je google verder, daar word je erg wijs van
Iets met potten en ketels. Drie weken geleden plukte je nog een plempsel van een willekeurig islamforum over varkensvlees en dan begin jij over kritisch?
OT: ik weet er het fijne niet van, maar aan de onderzoeken te zien, is het ernstig genoeg om je in te lezen.
Nou jongens, wie kan mij helpen, ik fitness nu al 2 maanden en zie nog geen mega resultaat, ik wilde shakes gaan nemen maar wist niet of het gevaarlijk was, dus ik denk vraag maar, niet dat me piemel kleiner word ofzo.
Liever zulke topics? XD
OT: ik ga me er niet druk om maken tbh, ik leef gezond maar als je op alles moet gaan letten kan je helemaal niks meer.
Nou jongens, wie kan mij helpen, ik fitness nu al 2 maanden en zie nog geen mega resultaat, ik wilde shakes gaan nemen maar wist niet of het gevaarlijk was, dus ik denk vraag maar, niet dat me piemel kleiner word ofzo.
Liever zulke topics? XD
OT: ik ga me er niet druk om maken tbh, ik leef gezond maar als je op alles moet gaan letten kan je helemaal niks meer.
Nee meneer Dex, de shakes maken je piel juist langer. Of was het nou, veel shaken met je piel dat hij langer werd?
Ik weet het niet precies meer. Ik heb ook eens gehoord dat het andersom werkt, dat bv je kloten gaan staan en je piel blijft hangen.
Zoek het anders ff op op google......
Of maak ff n topic aan over shakes, kunnen we allemaal nog wat van leren whaaaaaahahahaha. Topic nr 9938468250034 van shakes.
Nee meneer Dex, de shakes maken je piel juist langer. Of was het nou, veel shaken met je piel dat hij langer werd?
Ik weet het niet precies meer. Ik heb ook eens gehoord dat het andersom werkt, dat bv je kloten gaan staan en je piel blijft hangen.
Of maak ff n topic aan over shakes, kunnen we allemaal nog wat van leren whaaaaaahahahaha. Topic nr 9938468250034 van shakes.
Zouden er dan ook mensen zijn die serieus gaan reageren ?
Nou maak je me wel in de war hoor, weet niet of ik het wel moet kopen
hahaha achja die topics zullen sws wel blijven komen
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment