Nieuwe voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe voedingsschema

Hey mensen,

Ik heb even een nieuw voedingsschema gemaakt en hoop dat ie goed is. Wil een beetje (erg veel) vet kwijt raken. Ik blijf gewoon 4 x per week trainen en doe er ook 4 x per week cardio bij.

Hoop dat het een goed schema is,

ontbijt 8.00 uur
    35gr brinta en 35gr havermout
    30gr whey
    1 banaan

's morgens 10.30
    2sn bruin brood
    Appelstroop
    Smeerkaas 20+
    4 eieren alleen eiwit

broodmaaltijd 13.00
    4sn bruinbrood
    Smeerkaas 20+
    50 gr kipfilet
    1 appel
    2 eieren alleen eiwit

's middags 16.00
    2sn bruin brood
    Appelstroop
    Smeerkaas 20+
    100gr ananasschijven
    4 eieren alleen eiwit

na training ongeveer 18.30
    30 whey shake
    100gr ananasschijven
    200gr groente
    1 blikje tonijn op water

voor slapen 22.00 uur
    30gr eiwit shake
    1 fruit
    150gr kwark naturel

Hoor graag de reactie's,

mzzl
    !Use my shit and feel the power!

Hoeveel zit je nu onder je dagelijkse behoefte? Als je echt wilt gaan cutten zou ik de appelstroop eruit gooien, zijn pure suikers. Voor de slankie zou ik ook een vervanger zoeken, een mager product met veel eiwitten. Voor de goede vetten zou ik iets van noten toevoegen of een vette vis.
    Voor de rest ziet het er goed uit..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

He Harold,

Dus in plaats van smeerkaas & appelstroop ga ik dan kipfiltet nemen. Zit lekker veel eiwit in dus zeker goed...

Ik probeer natuurlijk zo min mogelijk vet naar binnen te werken. Dus kijk wel of ik elke dag misschien wat licht vet kan eten.

Voor de rest laat ik hem dan zo,

bedankt kerel

Comment

denk dat ik na 3 dagen al geen eieren meer zou kunnen zien haha

eet je als avond eten alleen maar groente ??
        geen pasta of aardappels?
        en misschien kan je nog wat meer kwark nemen 150 gr is echt bijna nix

hoeveel en wat drink je?

Who's the Chef

Comment

He Been,

Ik drink heel veel bier nee hoor drink ongeveer een 3 liter water overdag en als ik naar bed ga drink ik s'nachts ook nog een een liter water dus bij elkaar een 4 liter water per dag voor de rest niets..Geen cola / koffie / limonade ...

Ik eet de groente met aardappels, heb het niet zo op avondeten...alleen als het zuurkool is met worst dat eet ik als het kan elke dag....

mzzl

Comment

Vind het er goed uit zien. Die 20+ smeerkaas en appelstroop kan je er imo wel in houden, je gebruikt maar een klein beetje dus dat zal niet veel uitmaken.

Ik zou wel je vetten wat verhogen, dus af en toe vette vis eten, noten en/of lijnzaadolie toevoegen.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Het KeepItReal,

Ik eet elke dinsdag lekker na het trainen kibbeling van de visboer. En elke vrijdag lekker loempia's van de loempiaboer dus die dagen heb ik me vet wel binnen dus probeer namelijk de rest van de week minder vet te eten. En neem er namelijk ook geen vet dag bij, als ik dat doe eet ik zoveel troep dat ik de eerste 3 dagen na het weekend voor niets kan gaan trainen / cardioën.

Dus zit wel goed,

mzzl

p.s. Dat lijnzaadolie waar kan je dat kopen en hoeveel moet je daar van nemen op een dag dan?

Comment

Kibbeling en loempia's bevatten wel vet, maar niet veel van het juiste vet. Zalm/makreel eten zou dan beter zijn. In vette vis zitten epa en dha, dat zijn essentiele vetzuren. Je kan deze ook binnenkrijgen via visolie capsules

Lijnzaadolie kan je kopen in een reform winkel.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Noten zijn ook een hele goede toevoeging. Bevatten ook goede vitamine.

Grtz.

Comment

Hey Harold & KeepItReal,

Oke, dus gewoon visoliecapsulles en noten erbij. Dat kunnen gewoon cashewnoten zijn ofzo. Die vind ik persoonlijk het lekkerste.

Dus de loempia's en kibbeling maar niet meer doen, of eventueel 1 x per week 1 van de 2. Dus b.v. vrijdags lekker loempia's en geen kibbeling.

Het is niet wat zo'n schema opzetten..

mzzl hoor het wel weer

Comment

Zou 1 van de twee 1 keer per week nemen, moet op zich geen probleem zijn. Let wel op bij de cashewnoten dat ze ongezout zijn, als je elke dag gezout noten zou eten zou een slechte invloed kunnen hebben op je bloeddruk..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (harold @ Mei. 22 2005,08:16)]Hoeveel zit je nu onder je dagelijkse behoefte?
                        Dit is toch eigenlijk wel de allerbelangrijkste vraag maar heb je nog geen antwoord op gegeven D-men...
                        Hoop dat je het wel uitgerekend hebt allemaal?
                        Afhankelijk van die berekeningen ziet het schema er goed uit als je de genoemde aanpassingen erin verwerkt.  

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Shannasse @ Mei. 22 2005,21:49)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (harold @ Mei. 22 2005,08:16)]Hoeveel zit je nu onder je dagelijkse behoefte?
                          Dit is toch eigenlijk wel de allerbelangrijkste vraag maar heb je nog geen antwoord op gegeven D-men...
                          Hoop dat je het wel uitgerekend hebt allemaal?
                          Afhankelijk van die berekeningen ziet het schema er goed uit als je de genoemde aanpassingen erin verwerkt.  
                          Hey,

Ik heb hiervoor een massakuur gedaan. Ik zat op de +- 4500 khl per dag en dat was echt veel. Ik heb echt alles gegeten wat maar goed was. Veel eiwit enzo...

Maar nu wil ik min 2000 khl hebben het liefst nog minder. Ik wil echt voor de zomer een vet% van 14 hebben misschien nog wel minder als het lukt.

Weinig vet en minder khl en veel eiwit dus ik weeg 107kg en dan 3 gram per lichaamsgewicht dat is een 300 gram per dag. Dat wil ik nu wel gaan bereiken.

grt

Comment

Wat is je behoefte dan? Als je die niet weet kun je toch ook niet bepalen hoeveel je moet eten?
                            En hoeveel kcal zitten er dan in dat schema van je?

Je kunt wel zomaar een getal uitkiezen maar als je veel te laag gaat zitten verlies je onnodig veel spier. Het is niet zo dat hoe minder je eet hoe sneller je vet verliest hoor, zo werkt het niet...

Comment

je moet het echt even uit rekenen
                              ben ban dat je met dit schema nog een flink syuk boven de 2000 zit misschien nog wel boven de 3000 ook
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X