Vaak honger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Is dat zo?
    Blijf je nou van die bijdehante opmerkingen maken?
    Geef is een normale reactie man, dan heeft de TS daar misschien nog wat aan.

Comment

Originally posted by Ectoboy024 View Post
      Blijf je nou van die bijdehante opmerkingen maken?
      Geef is een normale reactie man, dan heeft de TS daar misschien nog wat aan.
      Daar begin ik mee zodra jij je opmerkingen onderbouwt vriend!
      Bij krachttraining komt een goede conditie zeker wel van pas namelijk, of heb jij nooit echt goed gesquat?

Neemt niet weg dat ik ook niet zou gaan hardlopen als ik te was, maar daar ging mijn reactie niet over.
      Last edited by rain; 08-02-2014, 14:36.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Daar begin ik mee zodra jij je opmerkingen onderbouwt vriend!
        Bij krachttraining komt een goede conditie zeker wel van pas namelijk, of heb jij nooit echt goed gesquat?

Neemt niet weg dat ik ook niet zou gaan hardlopen als ik te was, maar daar ging mijn reactie niet over.
        Ik ga niks onderbouwen als dat mij niet gevraagd word.

Voor de 5e keer, je hoeft geen conditie te hebben voor krachttraining!
        Het is handig ja, maar zeker niet nodig snap je het nu misschien??

Comment

Ik ga niks onderbouwen als dat mij niet gevraagd word.

Voor de 5e keer, je hoeft geen conditie te hebben voor krachttraining!
          Haha hier ben je ook al bezig met dingen TYPEN zonder te onderbouwen! Goed bezig!
          The expert in anything was once a beginner..

Comment

Haha jongens geen ruzie , ik snap het nu! Ik heb ook een oplossing gevonden, ik kan dinsdags en donderdags in een sportschool in de buurt gaan trainen voor 60 euro voor drie maanden.. en woensdags ga ik met school. Het is dan wel achter elkaar maar kan een drie daags splitschema maken dan toch?, na de zomervakantie zoek ik een sportschool in de buurt van mn nieuwe school..

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
              Haha jongens geen ruzie , ik snap het nu! Ik heb ook een oplossing gevonden, ik kan dinsdags en donderdags in een sportschool in de buurt gaan trainen voor 60 euro voor drie maanden.. en woensdags ga ik met school. Het is dan wel achter elkaar maar kan een drie daags splitschema maken dan toch?, na de zomervakantie zoek ik een sportschool in de buurt van mn nieuwe school..
              Verstandig, dat was uiteindelijk de bedoeling van iedereen.
              Dan zou je bv: dinsdag borst/schouders/triceps, woensdag benen, donderdag rug/biceps kunnen trainen.
              Schouders bij borst werkt niet voor iedereen even fijn, maar je moet wat he.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja idd ik zal binnenkort een excel bestandje maken met voeding, en ik moet nog een goed trainingschema vinden..

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
                  Haha hier ben je ook al bezig met dingen TYPEN zonder te onderbouwen! Goed bezig!
                  Wat doe jij hier nu dan? Juist ja compleet off topic.

Comment

Je hoeft geen conditie te hebben voor krachttraining!
                    Iedereen heeft een bepaalde conditie / gesteldheid van zijn cardiovasculaire systeem. stellen dat je deze niet nodig hebt voor kracht training is raar. Want zoals al gezegd iedereen heeft het. Dat is alsof je zegt dat je geen hersens nodig hebt als je niet nadenkt (hoe toepasselijk).

Bij krachttraining wordt overigens wel degelijk aanspraak gedaan op ons cardiovasculaire systeem (hartslag gaat omhoog er wordt meer bloed rondgepompt, etc). Een betere conditie / gesteldheid van ons cardiovasculaire systeem heeft absoluut effect op prestatie's bij de kracht training.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Wat doe jij hier nu dan? Juist ja compleet off topic.
                      Klopt, ik zeg toch niet dat je te veel off topic reageert? Je zou alleen je posts wat completer en informatiever kunnen maken ipv maar wat roepen.
                      The expert in anything was once a beginner..

Comment

Ik maak hieruit op dat conditie wel uitmaakt maar ik ga niet meer hardlopen als ik op fitness ga volgende week

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          Iedereen heeft een bepaalde conditie / gesteldheid van zijn cardiovasculaire systeem. stellen dat je deze niet nodig hebt voor kracht training is raar. Want zoals al gezegd iedereen heeft het. Dat is alsof je zegt dat je geen hersens nodig hebt als je niet nadenkt (hoe toepasselijk).

Bij krachttraining wordt overigens wel degelijk aanspraak gedaan op ons cardiovasculaire systeem (hartslag gaat omhoog er wordt meer bloed rondgepompt, etc). Een betere conditie / gesteldheid van ons cardiovasculaire systeem heeft absoluut effect op prestatie's bij de kracht training.
                          Sorry had het verkeerd verwoord ik bedoelde:
                          Je hoeft geen goede conditie te hebben voor krachttraining.

Comment

igg bedankt dat jullie me helpen!, ik moet alleen nog kijken of ik een 3-daags splitschema maak: Dinsdag woensdag donderdag, of maandag woensdag en vrijdag, het eerste is makkelijker qua tijd maar wat denken jullie? ik ben ook van plan whey te gebruiken voor sneller spierherstel

Comment

Ectoboy,ik vind het prima als jij reageert in een discussie maar waarom ben jij zo eigenwijs en snel op je teentjes getrapt in meerdere discussies?
                              Het lijkt wel alsof jij altijd ten koste van alles gelijk wil krijgen.

Zelfs als Dynobet zegt dat"een betere conditie absoluut effect heeft op prestaties bij krachttraining"reageer jij weer door te zeggen dat je geen GOEDE conditie hoeft te hebben voor krachttraining.
                              Wat is jouw punt?Of hou je gewoon van zinloze dicussies?
                              Ook goed,maar dan weten we dat.

Probeer ook eens open te staan voor andere meningen en zie niet gelijk alles als persoonlijke aanval.
                              Dat houdt het forum een stuk gezelliger.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

volkomen mee eens rainman , maar kunnen we even centraal blijven haha, ik ben benieuwd naar jullie ervaring en mening

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X