Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Oke ik zal eens kijken alleen bij 14% bf zou je toch al abs moeten zien?
Je zult gegarandeerd abs zien nadat je een paar maanden zwaar hebt getraind, goed hebt gegeten en 10kg zwaarder bent.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Oke, eerst maar is hardlopen over een paar maanden kan ik intensief gaan fitnessen. En onder goed eten bedoel je veel brood fruit ei en groente neem ik aan?
lees de stickies dan weet je wat goed eten is....en nog wat, waarom pas over een paar maanden? je moet gewoon nu beginnen, dat hardlopen ga je niet veel mee opschieten
Winners are not those who never fail, but those who never quit!
Oke, eerst maar is hardlopen over een paar maanden kan ik intensief gaan fitnessen. En onder goed eten bedoel je veel brood fruit ei en groente neem ik aan?
Als je eruit wilt zien zoals die foto in jou avatar zou ik eerder aan de gewichten gaan hangen i.p.v. hardlopen.
En met goed eten bedoel ik eerder veel vlees, kwark, vis, eieren, etc. Met groentes, pasta, rijst uiteraard. En fruit. Lees de stickies maar even door.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Is het dan niet een idee om ipv hardlopen te gaan fietsen? 10 km heen 10 km terug dan heb je vast wel een goede gym in de buurt voor minder dan 35 euro per maand wat dat is me toch een bedrag voor een gym..
10km verder zit de dichtst bijzijnde sportschool en dat zijn er twee met dezelfde tarieven.., en ik was van plan juist goed te eten en daar naast hardlopen
10km is maar een half uurtje fietsen? Maargoed, het is ook maar net hoe graag je iets wil. En als jij liever op dieet gaat, moet je dat vooral doen. Draait erom dat jij in balans bent met jouw activiteiten en jouw lijf.
Wat je ook gaat doen; succes!
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Je bent al zo mager dat je broek afzakt. En dan wil je ook nog eens gaan hardlopen? Ik krijg een beetje het gevoel dat we onze tijd aan het verdoen zijn met jou want daarnaast blijf je maar doorzagen over hetzelfde I.p.v. dat je actie onderneemt.
Nog een keer dan: ik wil helemaal niet gaan dieeten!!!, ik wil juist conditie opbouwen tot dat ik op fitness kan en ben ook niet van plan magerder te worden
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment