Mensenhaar in ons brood!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dexie View Post
    Achja feitelijk worden er geen haren ingestopt, en word me brood en ook niet minder lekker op. Had de aflevering gezien, en ja tis wel fucking smerig maarja eet toch nauwelijks brood, pannenkoeken ftw.
    In pannekoekenmix zit vaak schaamhaar.

Originally posted by Dexie View Post
    Gelukkig maar dat er dan ook he-le-maal geen paardenvlees verkocht als ander vlees hier verkocht is! Wat fijn die regels en controle!!!
    Ironisch genoeg heb je wel ergens gelijk, ook al is die opmerking sarcastisch bedoeld. Want dat paardenvlees waar iedereen zo'n heisa over maakt blijkt ezelsvlees te zijn. Van Roemeense zwerf ezels, om precies te zijn:

"Paardevlees" blijkt Roemeens zwerf-ezel-vlees | Algemeen - NUjij.nl (15 feb 2013)
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

En wat denk je dat de kleurstof e120 is... luizenbloed: zit in fristi, m&m's, lippenstift etc.

Je moest eens weten wat we allemaal naar binnen gooien

Comment

Ik eet vanaf nu geen brood meer.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

E-nummers zijn niet voor niets een soort code; het zijn veelal dingen die zo vies klinken dat je het beter een nummertje kan geven.
          In Amerika ligt de lat trouwens een stuk lager, daar vinden ze een hoger aantal wormpjes enzo door je voeding acceptabeler. En er zijn toch heel wat producten van een Amerikaans label.

Ik vind het shockerender dat iemand zich niet bewust is van schildluis, paardenhaar, ect,... dan dat er een stofje uit haar wordt gehaald.

Misschien moet je eens uitzoeken waar parfum van gemaakt wordt, dat is ook een leuke. Poep, plas, zweet, er gaat van alles in. Veel luchtjes zijn gebaseerd op Musk. Voor Musk wordt een hertensoort neergeschoten, de muskuskliertjes eruit gehaald, gedroogd, een verwerkt in je parfum. Hmmm!
          En dan amber, dat komt uit de darmen van potvissen, een beetje vergelijkbaar met de haarbal van een kat.

Dat wordt beiden nu synthetisch nagemaakt, maar dat is nog niet zo lang
          Last edited by Patriciaaa; 19-02-2014, 23:42.
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            E-nummers zijn niet voor niets een soort code; het zijn veelal dingen die zo vies klinken dat je het beter een nummertje kan geven.
            In Amerika ligt de lat trouwens een stuk lager, daar vinden ze een hoger aantal wormpjes enzo door je voeding acceptabeler. En er zijn toch heel wat producten van een Amerikaans label.

Ik vind het shockerender dat iemand zich niet bewust is van schildluis, paardenhaar, ect,... dan dat er een stofje uit haar wordt gehaald.

Misschien moet je eens uitzoeken waar parfum van gemaakt wordt, dat is ook een leuke. Poep, plas, zweet, er gaat van alles in. Veel luchtjes zijn gebaseerd op Musk. Voor Musk wordt een hertensoort neergeschoten, de muskuskliertjes eruit gehaald, gedroogd, een verwerkt in je parfum. Hmmm!
            En dan amber, dat komt uit de darmen van potvissen, een beetje vergelijkbaar met de haarbal van een kat.

Dat wordt beiden nu synthetisch nagemaakt, maar dat is nog niet zo lang
            Heerlijk al die verhalen! Zolang de gemiddelde levensverwachting stijgt spuit ik lekker kattepis en eet ik lekker luizenbloed.. Er zullen genoeg rokers dat programma over mensenhaar hebben gezien en die denken allemaal 'bah ik eet geen brood meer' en vervolgens steken ze weer een peuk op.
            The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by bosnaboyyy View Post
              l-cysteine is een stof dat uit mensenhaar gehaald KAN worden. Er zijn andere manieren om deze stof te maken. Mensenhaar kan dus gebruikt worden, maar bijna geen enkel brood wordt daarmee gemaakt!
              gelatine kan ook uit mensenbotten worden gehaald, maar dat wordt ook niet gedaan haha

Originally posted by MisterMn View Post
              Heerlijk al die verhalen! Zolang de gemiddelde levensverwachting stijgt spuit ik lekker kattepis en eet ik lekker luizenbloed.. Er zullen genoeg rokers dat programma over mensenhaar hebben gezien en die denken allemaal 'bah ik eet geen brood meer' en vervolgens steken ze weer een peuk op.
              Ja idd...
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Een roker is meestal wel bewust van hetgeen wat hij rookt, dit is een keuze die hij zelf maakt. Iemand die eet weet niet altijd wat hij eet, onbewust kiest hij voor iets wat hij eigenlijk helemaal niet wilt eten. Ik vind het niet vreemd dat iemand bepaalde producten niet meer wilt eten zodra ze bewust zijn geworden van hetgeen wat ze eten.

Comment

Wel logisch. Als ik er achter kom dat de helft van de producten die ik koop erg schadelijk is zal ik ook voor wat anders kiezen. Zolang het niet schadelijk is voor me vind ik het niet erg wat er allemaal in zit.

Comment

Dat is precies wat ik bedoel Diasog

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                      Een roker is meestal wel bewust van hetgeen wat hij rookt, dit is een keuze die hij zelf maakt. Iemand die eet weet niet altijd wat hij eet, onbewust kiest hij voor iets wat hij eigenlijk helemaal niet wilt eten. Ik vind het niet vreemd dat iemand bepaalde producten niet meer wilt eten zodra ze bewust zijn geworden van hetgeen wat ze eten.
                      Dat vind ik dan ook mooi, je rookt wel een peuk op maar die boterham eet je niet vanwege dat kleine gedeelte haar waar je nooit iets van heb gemerkt.

Ik ben wel fel tegen massaproductie en dierenleed dus daar probeer ik op te letten!
                      Last edited by MisterMn; 20-02-2014, 16:54.

Comment

Dat vind ik dan ook mooi, je rookt wel een peuk op maar die boterham eet je niet vanwege dat kleine gedeelte haar waar je nooit iets van heb gemerkt.

Ik ben wel fel tegen massaproductie en dierenleed dus daar probeer ik op te letten!

ja mensen die roken moeten helemaal niet zeuren! alleen niet rokers mogen dit!!

Comment

Volgens mij is er iemand op zijn teentjes getrapt

Comment

Originally posted by NickP View Post
                            Volgens mij is er iemand op zijn teentjes getrapt
                            Ik neem aan dat je mij bedoelt? Ik ben niet snel op mijn teentjes getrapt, ik vind zijn stelling gewoon onzin

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                              Ik neem aan dat je mij bedoelt? Ik ben niet snel op mijn teentjes getrapt, ik vind zijn stelling gewoon onzin
                              Haha dat heb je met meer stellingen van mij

Niet persoonlijk bedoeld natuurlijk..

Comment

Ja tegen jouw inderdaad.
                                En bij zijn stelling zijn er teveel variabelen die nog meespelen inderdaad, maar ergens diep in zijn stelling klopt er toch wel iets. Stel je voor dat je een ieniemienie deeltje van een verbrande mensenhaar in je brood hebt. Terwijl je wel rookt, die relatief veel meer van zulke schadelijke stoffen bevat:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X