Mensenhaar in ons brood!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jou bedoel je

Ik zie het verband niet met dierlijke stoffen..
    Als je geen haar wilt eten dan doe je dat toch gewoon niet.. of je nu rookt, drinkt, of kontridder bent.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      Jou bedoel je

Ik zie het verband niet met dierlijke stoffen..
      Als je geen haar wilt eten dan doe je dat toch gewoon niet.. of je nu rookt, drinkt, of kontridder bent.
      ik heb het vermoeden dat jij rookt?

Het gaat mij erom dat ik het naïef vind om wel te paffen maar niet die 1% haar in brood te eten.

eindeloze discussie kan dit worden natuurlijk aangezien jij er toch anders over denkt..
      The expert in anything was once a beginner..

Comment

Achja de mensen die roken weten ook maar half wat ze in hun mond hebben hoor.

Comment

Groot deel van de rokers heeft niet eens het karakter om zomaar te kunnen stoppen
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
            ik heb het vermoeden dat jij rookt?

Het gaat mij erom dat ik het naïef vind om wel te paffen maar niet die 1% haar in brood te eten.

eindeloze discussie kan dit worden natuurlijk aangezien jij er toch anders over denkt..
            Ex-roker, maar dat is niet relevant, ik blijf gewoon mijn bammetje eten na het lezen van dit artikel
            Ik ben het ook met je eens dat het enigzins naïef van ze is, maar zo bedoelde ik het ook niet.
            Laat ik het anders stellen, waarom is het niet naïef van een niet-roker? Snap je mijn punt een beetje?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Groot deel van de rokers heeft niet eens het karakter om zomaar te kunnen stoppen
              een hele andere discussie, maar helemaal eens!

Comment

Originally posted by diasog View Post
                Achja de mensen die roken weten ook maar half wat ze in hun mond hebben hoor.
                True, dat er teer en nicotine in zit weten we wel allemaal. Maar er stonden inderdaad wel wat bestandsdelen op dat plaatje waar ik geen flauw benul van had. Maar dat is met zo'n beetje alles wat we nuttigen.

Comment

Originally posted by rainman View Post

BROODVERBETERHAAR.

AKTIE!!BIJ 3 BRODEN EEN GRATIS BORSTEL!

(ik blijf lekker brood eten hoor,is het geen asbest dan is het wel haar.Gewoon gemanipuleerd door rijstproducenten )
                  Just do it!!!!

Comment

een hele andere discussie, maar helemaal eens!
                    Nou, weet ik niet. Denk dat er bijna geen roker is die zich er niet van bewust is dat het slecht voor je gezondheid is + dat het zonde van het geld is. Stoppen is dan aannemelijk, lijkt me. Maar als dat niet lukt, dan is het toch passender om het weg te wuiven en het niet te willen zien?

Comment

Waar die L-cysteine nou uit geëxtraheerd is, boeit mij niet echt. Het eiwit is dusdanig geïsoleerd, dat men de oorsprong ervan niet eens meer kan achterhalen.

Waar ik me wel aan stoor: De bakker in de uitzending spuugt zijn eigen gebakken brood met broodverbeteraar uit (dat hij dagelijks maakt en verkoopt), Maar eet wel het gemaakte brood zonder broodverbeteraar. Dit smaakt volgens hem en de reporter vele malen beter.

Waar zijn we dan mee bezig? De vraag is of dit aan de bakker ligt of aan de consument. De bakker die brood kan verkopen dat langer "vers" blijft EN die sneller en meer brood kan produceren (meer winst). Of zijn het de consumenten die verwachten dat een brood lang "vers" blijft EN die weinig willen betalen voor brood (sneller meer kunnen produceren verlaagt de productiekosten).

Naar mijn mening is het een kwestie van vraag en aanbod. De consument wil zo min mogelijk geldt uitgeven aan voeding, maar heeft wel hoge eisen (zoals lange houdbaarheid, etc etc). Dan krijg je allemaal vreemde toestanden. Niet alleen bij brood, maar dit geldt voor alle levensmiddelen.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Nou, weet ik niet. Denk dat er bijna geen roker is die zich er niet van bewust is dat het slecht voor je gezondheid is + dat het zonde van het geld is. Stoppen is dan aannemelijk, lijkt me. Maar als dat niet lukt, dan is het toch passender om het weg te wuiven en het niet te willen zien?

Dat heet een verslaving, ik moet de eerste nog tegenkomen die aan brood verslaafd is :P

Comment

Dat heet een verslaving, ik moet de eerste nog tegenkomen die aan brood verslaafd is :P
                          Iron, komop, doe je best eens wat vaker.

Comment

dat is met alles zo in het programma keuring dienst van waarden is dat ook zo mooi te zien
                            vind deze zelf een goede aflevering Keuringsdienst van Waarde - Leverworst
                            leverworst kan geen eens gemaakt worden voor de prijs die in de winkel licht
                            Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              Naar mijn mening is het een kwestie van vraag en aanbod. De consument wil zo min mogelijk geldt uitgeven aan voeding, maar heeft wel hoge eisen (zoals lange houdbaarheid, etc etc). Dan krijg je allemaal vreemde toestanden. Niet alleen bij brood, maar dit geldt voor alle levensmiddelen.
                              + heel veel

Zo weinig mogelijk kosten tov de baten en dan huilie huilie doen als dingen zoals dit naar buiten komen
                              the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

vergeet niet je shakes of weightgainer te checken

nutfacts_mutantmass_vanilla.jpg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X