Hallo mensen,
ik ben nieuw op deze site begrijp er nog niet zoveel van eventjes uitvogelen allemaal, ik heb heel veel topics gelezen en de Dieet (voedingsschema ingevuld ) maar ik weet niet wat ik allemaal precies moet invullen
daarom dat ik maar een discussie start.
Ik ga nu al een half jaar naar de sportschool 5 x per week, Ik ben bezig met bulken.
ik heb mijn spieren opgebouwd nu wil ik cutten en echt op mijn buik focussen. ik train nu ook mijn buik 4/3 keer in de week en ik weet dat eten daarom heel belangenrijk is Dit is mijn schema ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.
8:00 Havermout met 250ml melk, een klein bakje cornflakes ( zonder suiker )
10:30: 2 volkoren broodjes met pinda kaas, 1 met kipfilet
10:45: 2 volkoren broodjes met kipfilet.
13:15: Rijstwafels, noten, (soms krekkers)
15:15: een eitje, (soms nog een pannenkoek erbij ), Yoghurt met muesli
16:30: sportschool, Daarvoor een banaan
19:00: avond eten, meestal rijst, aardappel met een stukje vlees en groente sla, broccoli, (4x in de week spinazie
23:00 voor het slapen, halve pot kwark, en een whey protein shake.
NU MIJN BELANGRIJKSTE VRAAG:
Is veel brood nou goed voor je? ik las in een topic dat er veel zout in zit en dat het je sixpack tegenhoudt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
ik ben nieuw op deze site begrijp er nog niet zoveel van eventjes uitvogelen allemaal, ik heb heel veel topics gelezen en de Dieet (voedingsschema ingevuld ) maar ik weet niet wat ik allemaal precies moet invullen
daarom dat ik maar een discussie start.
Ik ga nu al een half jaar naar de sportschool 5 x per week, Ik ben bezig met bulken.
ik heb mijn spieren opgebouwd nu wil ik cutten en echt op mijn buik focussen. ik train nu ook mijn buik 4/3 keer in de week en ik weet dat eten daarom heel belangenrijk is Dit is mijn schema ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.
8:00 Havermout met 250ml melk, een klein bakje cornflakes ( zonder suiker )
10:30: 2 volkoren broodjes met pinda kaas, 1 met kipfilet
10:45: 2 volkoren broodjes met kipfilet.
13:15: Rijstwafels, noten, (soms krekkers)
15:15: een eitje, (soms nog een pannenkoek erbij ), Yoghurt met muesli
16:30: sportschool, Daarvoor een banaan
19:00: avond eten, meestal rijst, aardappel met een stukje vlees en groente sla, broccoli, (4x in de week spinazie
23:00 voor het slapen, halve pot kwark, en een whey protein shake.
NU MIJN BELANGRIJKSTE VRAAG:
Is veel brood nou goed voor je? ik las in een topic dat er veel zout in zit en dat het je sixpack tegenhoudt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Comment