Dieet cutter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dieet cutter

Hallo mensen,

ik ben nieuw op deze site begrijp er nog niet zoveel van eventjes uitvogelen allemaal, ik heb heel veel topics gelezen en de Dieet (voedingsschema ingevuld ) maar ik weet niet wat ik allemaal precies moet invullen

daarom dat ik maar een discussie start.

Ik ga nu al een half jaar naar de sportschool 5 x per week, Ik ben bezig met bulken.
    ik heb mijn spieren opgebouwd nu wil ik cutten en echt op mijn buik focussen. ik train nu ook mijn buik 4/3 keer in de week en ik weet dat eten daarom heel belangenrijk is Dit is mijn schema ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.

8:00 Havermout met 250ml melk, een klein bakje cornflakes ( zonder suiker )

10:30: 2 volkoren broodjes met pinda kaas, 1 met kipfilet

10:45: 2 volkoren broodjes met kipfilet.

13:15: Rijstwafels, noten, (soms krekkers)

15:15: een eitje, (soms nog een pannenkoek erbij ), Yoghurt met muesli

16:30: sportschool, Daarvoor een banaan

19:00: avond eten, meestal rijst, aardappel met een stukje vlees en groente sla, broccoli, (4x in de week spinazie

23:00 voor het slapen, halve pot kwark, en een whey protein shake.

NU MIJN BELANGRIJKSTE VRAAG:

Is veel brood nou goed voor je? ik las in een topic dat er veel zout in zit en dat het je sixpack tegenhoudt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Is veel brood nou goed voor je? ik las in een topic dat er veel zout in zit en dat het je sixpack tegenhoudt.

klopt je krijgt er een sevenpack van
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Beste kun je even je voedingsschema inclusief de voedingswaarde posten. Hierbij even erbij zetten wat je stats en behoefte zijn. Ook je doelen vermelden voor de komende tijd.

Het cutten kun je natuurlijk op verschillende manieren aanpakken. Ikzelf ben hier ook nog niet zo heel goed in thuis. Volg namelijk ook het advies van iemand anders op. Wat ik heb geleerd is dat het er vooral om gaat om je lichaam te leren kennen.

Het bijhouden van je gewicht/ trainingsresultaten/ vetpercentages/ fitheid. Alles heeft ermee te maken. Het vergt discipline, maar als je iets wilt, lukt het echt wel.

Brood is natuurlijk niet de beste voeding in een cutfase. Het ligt natuurlijk ook in welke fase je zit en welke vetpercentage momenteel.

Post je voedingsschema en mensen willen je hier echt wel helpen.
      Stats: 74kg at 11%
      Vision: 85kg at 8%

Comment

Waarom zou je geen brood in de cut kunnen nemen dan? Volkoren brood is ook in de cut vrij weinig mis mee volgensmij. Zolang het in je schema past uiteraard. Dat er mega veel zout in zit is ook redelijk achterhaald naar mijn mening.
        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Niks mis met brood.
          Als je niet sub 8 wil zijn maakt het geen zak uit en zelfs dan kunnen we daar nog over discussieren.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X