cut+cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut+cardio

misschien een stomme vraag maar ik wou toch duidelijkheid,
    op rustdagen eet ik rond de 2200kcal( onderhoud 2500kcal), nu doe ik soms op lege maag cardio en verbrand zo een 600kcal.
    moet ik dan op die dag 2800kcal gaan eten of mag ik het op 2200kcal houden? of zit ik dan onder mijn bmr want zo dan uitkomen op 1600kcal.

vindt 2800kcal veel voor ne dag dat ik zogezegd vet wil verbranden en juist op die dag veel kh ga moeten eten om aan mijn kcal te komen (2800kcal)

Up

kan er iemand kort en bonding reageren.
    is de oplossing eventueel de vet opkrikken naar 1.5xgewicht die dag, of die verbrande calorieen in de week recuperen op trainingsdagen?

Comment

Als jij je onderhoud uitrekent, hou je al rekening met eventuele cardio etc dmv je activiteitsfactor.

Dus dan kan je in principe zorgen dat je iedere dag hetzelfde aantal kcal inneemt.
      Eventueel iets hoger op trainingsdagen kan als je dat fijner vindt, maar hoeft niet.

Het ligt er uiteraard aan wat je doel is.
      Bij cutten iedere dag bv 300 kcal onder onderhoud.
      Last edited by rain; 26-04-2014, 11:50.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

dus ik mag op rustdag onderhoud-300kcal eten en zo aanhouden zelf met cardio.
        en bv op trainingsdagen op onderhoud eten.

2x in de week doe ik op matig intensiteit +-1u cardio, per sesie 600kcal verbranden kom op 1200-kcal per week.

ik train 4x in de week dus mag ik ervan uitgaan op die trainigsdagen dat het tekort komt van de cardio die ik doe op rustdagen?

rainman dank u voor u reacties, jij bent ene van de enige samen met dybonet mensen te helpen die in sukkel fase zitten en nog niet de totale ervaring hebben om alles te weten. blijkbaar als je natty blijft en moeilijk u weg vindt dat ze daar geen aandacht geven wel naar mensen die pas 1a2jaar traine en beginnen met juicen die zijn wel gerespecteerd want dat zijn de mannen, ne natty is saai, evolutie gaat te traag zit dan met veel vragen of alles vlot gaat, twijfel dan teveel.
        nochtans wordt er even hard getraind maarjah resultaat is anders dus ja niet impresionant om aandacht te geven.
        dat beeld heb ik van bodynet spijtig genoeg

Comment

Jammer dat je dat beeld hebt van Bodynet, maar dat ben absoluut ik niet met je eens.
          In je vorige posts werd door meer mensen advies gegeven dan door Dynobet en mij.

Op Bodynet wordt juist geadviseerd om niet te kuren, of het in ieder geval zo lang mogelijk uit te stellen.. juist door de gebruikers!
          Dus mensen die niet gebruiken, worden net zo gerespecteerd hier... of zelfs nog meer.

De reactie van Dynobet in je vorige post, kan je trouwens nu ook weer gebruiken als antwoord op je vraag nu.

Ik snap trouwens wel een beetje je frustatie, omdat er geen reacties komen op jouw vraag .
          Last edited by rain; 26-04-2014, 12:57.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

ja maar het is toch lijk dat je altijd stomme vragen stelt en teveel is om deftig te reageren enz..
            ik spreek ook over topics van andere als ik ze lees, maarjah misschien maak ik tevlug conclusies.

wat denk je van theorie hierboven klopt deze ivm de trainigsdagen en tekort van de cardio op rustdagen?

Comment

Je moet het niet te ingewikkeld maken.
              Je berekent je behoefte, vult je activiteitsfactor in( inclusief de cardio die je doet) en gaat daar iedere dag 300/500 kcal per dag onderzitten.
              Dan hoef je niet nog eens rekening te houden met cardio, dat zou dubbelop zijn.

Dat doe je een aantal weken en dan kijk je of je gewicht en/of vetpercentage zakt.
              Is dat niet het geval, pas je je voeding weer wat aan.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X