voeding na het cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding na het cutten

Ik heb nu 7 weken in de cut gezeten, en wil straks weer over gaan naar het bulken.
    maar is het verstandig om bijvoorbeeld eerst 1 week op onderhoud te gaan eten?
    of moet ik dat langer doen?

Denk je dat iemand je kan helpen op deze manier. Wie ben je? Wat doe je? Wat eet je?

Rustig opbouwen web is vaak wel de beste manier om je lichaam te laten wennen aan de verhoging van kcal.
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Waarschijnlijk is je onderhoud omlaag gegaan door het cutten, dus het is even belangrijk om dit weer te gaan testen.
      Hiernaast is het niet verstandig om meteen van een deficit over te gaan op een overschot. Ik zou het lekker rustig opbouwen, om de 5 dagen ofzo 200 kcals omhoog gaan.

Comment

Hangt ook vanaf of je on of off bent.

Reboud kan knetterhard zijn.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
          Hangt ook vanaf of je on of off bent.

Reboud kan knetterhard zijn.
          Kan je dit toelichten hoe dit gaat als je on bent?

Comment

Bedoel je dat je on gaat als je weer gaat bouwen na de cut?

of on in cut en dan switchen naar bulk?
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Nu snap ook ik het niet meer helemaal.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                Nu snap ook ik het niet meer helemaal.
                Ik snap mezelf vaak ook niet

Comment

Bedoel je dat je on gaat als je weer gaat bouwen na de cut?

of on in cut en dan switchen naar bulk?

't laatste natuurlijk

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                    't laatste natuurlijk
                    Kan geen kort eenvoudig antwoord geven.

Hoe dieper je cut, hoe harder de rebound. Of je nou off of on bent.

Meeste cutten met korte esters.

Dan bouwen met lange esters.

Als je dan een bouw kuur doet met test/deca/Diana gaat het hard.
                    Als je elke week 300/400 kcal meer gaat eten knal je de voorraad glycogeen weer hard vol.
                    Meestal hebben mensen geen geduld en verhogen direct 1000/1500 kcal.
                    Dan ben je levende michelin mannetje

Doordat je on blijft heb je geen dip.
                    Dus je voelt je al goed, dan ga je meer eten, 3x raden.
                    Je wordt voller en voller, kracht stijgt direct, aders overal, gruwelijke pomp en vetter word je niet. (in begin dan)
                    Dus dan heb je week na week(stopt wel na bepaalde tijd natuurlijk) dat god/beastmode gevoel.

Kilo's zijn leuk, maar wat heb je aan10 kilo in 1 week waarvan 9 vocht?
                    Langzaam opbouwen, blijven monitoren in spiegel en huidplooimeter.
                    Kleine veranderingen in voeding hebben vaak grote gevolgen.
                    Alles wat snel komt zal ook weer snel gaan

Langzaam bouwen, vet NOOIT hoog laten oplopen.
                    Hoe meer vet hoe eerder je vet aanzet (ff makkelijk gezegd)

Comment

Bedankt voor de info, maar is 300 a 400 calorieën verhogen per dag per week niet te gek dan?
                      zou het jammer vinden als ik meteen weer erg veel vet ga aanzetten.
                      en uiteraard ga ik me elke week meten/wegen.

Comment

oeps, dubbelpost

Comment

Originally posted by PsYchon View Post
                          Bedankt voor de info, maar is 300 a 400 calorieën verhogen per dag per week niet te gek dan?
                          zou het jammer vinden als ik meteen weer erg veel vet ga aanzetten.
                          en uiteraard ga ik me elke week meten/wegen.
                          dat is voor iemand die gebruikt, niet voor jou dus
                          gewoon rustig opbouwen, 200 kcals per 5 dagen is een mooie richtlijn.. of per week als je dat fijner vind.

Comment

Kan geen kort eenvoudig antwoord geven.

Hoe dieper je cut, hoe harder de rebound. Of je nou off of on bent.

Meeste cutten met korte esters.

Dan bouwen met lange esters.

Als je dan een bouw kuur doet met test/deca/Diana gaat het hard.
                            Als je elke week 300/400 kcal meer gaat eten knal je de voorraad glycogeen weer hard vol.
                            Meestal hebben mensen geen geduld en verhogen direct 1000/1500 kcal.
                            Dan ben je levende michelin mannetje

Doordat je on blijft heb je geen dip.
                            Dus je voelt je al goed, dan ga je meer eten, 3x raden.
                            Je wordt voller en voller, kracht stijgt direct, aders overal, gruwelijke pomp en vetter word je niet. (in begin dan)
                            Dus dan heb je week na week(stopt wel na bepaalde tijd natuurlijk) dat god/beastmode gevoel.

Kilo's zijn leuk, maar wat heb je aan10 kilo in 1 week waarvan 9 vocht?
                            Langzaam opbouwen, blijven monitoren in spiegel en huidplooimeter.
                            Kleine veranderingen in voeding hebben vaak grote gevolgen.
                            Alles wat snel komt zal ook weer snel gaan

Langzaam bouwen, vet NOOIT hoog laten oplopen.
                            Hoe meer vet hoe eerder je vet aanzet (ff makkelijk gezegd)
                            thanks Ruhl

heb het gemerkt ja, begon met 16% ofzo te kuren en werd vet, vetter, nog vetter...
                            plan is om mijn bf onder de 10% te krijgen.. ongeacht hoelang het gaat duren, hoeveel ik moet inleveren, alvorens ik weer on ga.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X