droger worden met minimaal spierverlies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik bedoel het ook los gezien van voeding Talalelh15

Naar mijn mening kan Ts beter zorgen dat hij blijft gainen terwijl zijn vp verlaagd.. als hij nu vp verlaagd naar bijvoorbeeld 10 -12 % zou hij nog lichter worden en ondertussen minimaal of helemaal niet groeien

Comment

met 19% hoef je echt niet bang te zijn voor spierverlies overigens. Ga op rustdagen op 2400 zitten. Trainingsdagen op 2600. Kijk wat het doet. Doe op trainingsdagen circa 15-20 minuten cardio.

Comment

Vind het leuk dat de meesten hier altijd reageren met het feit dat het voeding is en moet zijn ( geen aanval op jou Talal ) maar vergeten dat zo iemand totaal niks opgebouwd heeft met zijn lengte gewicht en vp, je kunt het dan wel cutten noemen maar eigenlijk moet hij gewoon bouwen en verantwoord eten naar mijn mening

Comment

mischien domme vraag van mij maar ik kan dus ook nog spiermassa pakken als ik rond de 2500cal per dag zit?
          ik dacht dat je voor spiermassa boven je dagelijkse behoefte moest zitten.
          ik ga gewoon mijn schema weer volgen en tussen te 10-12 reps zitten
          net bij de sportschool gewogen 'nou bleek ik 2,1 kilo af te zijn gevallen men vet percentage van 19% - naar 21%
          lichaamsvocht was 46,4 vandaag 44,1 alleen zie nu ik net thuis kom dat die kerel van de sportschool men lengte verkeerd heeft ingevult in de plaats van 1,77m heeft ie 1,71m ingevuld

Comment

dus de meting zal nu wel voor geen meter kloppen leek mij ook al sterk dat ik hoger in men vet zit

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
              Klaas , cardio is imo het meest overrated !

Als je dan iets doet zul je het volgens interval principe moeten doen zodat je echt iets verbrand.. 3 kwartier op de crosstrainer kun je ook verkorten tot 15 minuten interval

Ook je gewone train snelheid zal omhoog moeten.. je reps hoeven zeer zeker niet hoger
              is wel kort door de bocht, zijn er niet veel die shredded komen te staan zonder cardio.

Comment

Zeg ook niet zonder toch ?? Alleen dat sommigen bijvoorbeeld 45 minuten op de crosstrainer gaan terwijl je met een interval training in 20 minuten veel meer verbrand

Maargoed dat is dus het ding wat ik hier op t forum steeds terug zie komen.. iemand besloot ooit dat je per se zoveel cardio etc moet doen en iedereen lult er maar over mee

Comment

Ik ben het met je eens Hooligan.
                  Cardio bevorderd de vetverbranding wel, maar tot een bepaald punt. Om zo lang cardio te doen heb je niets aan.
                  Het gaat tenslotte om het calorie deficit dat je creëert met je voeding icm een beetje cardio.

Comment

Originally posted by diasog View Post
                    Ik ben het met je eens Hooligan.
                    Cardio bevorderd de vetverbranding wel, maar tot een bepaald punt. Om zo lang cardio te doen heb je niets aan.
                    Het gaat tenslotte om het calorie deficit dat je creëert met je voeding icm een beetje cardio.
                    Danku

Maar moet er nog ff op aanvullen dat het natuurlijk ook pas vanaf een "bepaald "moment werkt.. vandaar dat ik het altijd zo grappig vind dat sommigen een cardio sessie doen van 45 minuten zonder enige training ervoor.. oftewel circa 20 minuten voor niets aan het zweten zijn

Comment

Danku

Maar moet er nog ff op aanvullen dat het natuurlijk ook pas vanaf een "bepaald "moment werkt.. vandaar dat ik het altijd zo grappig vind dat sommigen een cardio sessie doen van 45 minuten zonder enige training ervoor.. oftewel circa 20 minuten voor niets aan het zweten zijn
                      Complete onzin, je hebt het over het moment dat je lichaam zogezegd over gaat naar vetverbranding als hoofdbron voor atp maar op termijn maakt dat geen klote uit. Of denk je dat als ik 5 x per dag 20 minuten cardio doe dat ik het voor niks doe?

---------

Cal in vs cal out is belangrijkste in eerste instantie, hoe je dat doet niet zozeer. Je krijgt alleen het verhaal van metabolische aanpassing gratis erbij als je uren per week lit lopt te doen.

Wat betreft lit vs hiit, daar is ondertussen toch wel echt genoeg data voor dat het tweede echt by far superieur is wat betreft het mobiliseren van je capaciteit tot vetverbranding dus ik ga die discussie niet meer aan. Voor diegenen die lit doen en het werkt, never change a winning team, maar laten we er nu geen theorieën op los laten wanneer lit beter is want dat is echt bs.

No offense Talal hiit of niet heeft niks met lowcarb op zichzelf te maken eerder met je vermogen tot herstel en of het haalbaar/verstandig is in combinatie met kt. Heb er zelf weinig last van doorgaans. Alleen veel krachtsporters zijn in mijn ervaring dusdanig uit shape dat het idd geen slim plan is.
                      Last edited by pescatore; 01-05-2014, 12:04.
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Altijd leuk die lui die altijd maar hiit blijven aanwijzen als de beste methode.

Ooit wel er eens bij stil gestaan dan icm bepaalde trainingsfrequentie hiit je lichaam gewoon opbrandt als jij ook nog 2-3x per week je benen kapot traint tijdens een kcal tekort.

Tuurlijk heeft hiit ook mijn voorkeur, maar zeggen dat hiit altijd beter is, is natuurlijk de reinste onzin. Tuurlijk zijn er lui die goed kunnen herstellen (genetische aanleg en/of roids, anyone?) van 1-2x hiit per week en 2-3x per week benen aanpakken, maar kijk naar het gehele plaatje hoe of wat. Het is niet zo zwart, wit. Dat is het nooit..

Krachttraining moet ten alle tijden de prioriteit houden als je aan bodybuilding doet en als je daarvoor liit moet doen ipv hiit, so be it..
                        Last edited by Iron Mind; 01-05-2014, 12:08.
                        "Straight outta gym"

Comment

Ach ja jij weet het altijd wel weer zo te draaien dat er iets voor te zeggen is !

Ga maar fijn 5 x per dag cardio doen dan.. je weet donders goed wat ik bedoel

Gaat hier gewoon om de ts die niet echt massa heeft, wel een hoog vp , om terug te gaan naar 10 -11 % is IMO onnodig en erg jammer.. beter gewoon voeding aanpassen en training zodat misschien het gewicht gelijk blijft of hoger word terwijl het vp daalt !

Maargoed jij gaat nu vast weer het tegendeel beweren

Comment

Ach ja jij weet het altijd wel weer zo te draaien dat er iets voor te zeggen is !

Ga maar fijn 5 x per dag cardio doen dan.. je weet donders goed wat ik bedoel

Gaat hier gewoon om de ts die niet echt massa heeft, wel een hoog vp , om terug te gaan naar 10 -11 % is IMO onnodig en erg jammer.. beter gewoon voeding aanpassen en training zodat misschien het gewicht gelijk blijft of hoger word terwijl het vp daalt !

Maargoed jij gaat nu vast weer het tegendeel beweren
                            Ik reageerde alleen op je "eerste 20 minuten is voor niks" shjtick, ouwe. En dat is gewoon onzin die je in het rijtje vetverbrandingszone en andere huisvrouwcoaching kan stoppen in een spinningklasje en niet op bovenstaand daar heb ik me helemaal niet in gemengd.

Daarnaast draai ik helemaal niks. Ik reageer gewoon inhoudelijk.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Complete onzin, je hebt het over het moment dat je lichaam zogezegd over gaat naar vetverbranding als hoofdbron voor atp maar op termijn maakt dat geen klote uit. Of denk je dat als ik 5 x per dag 20 minuten cardio doe dat ik het voor niks doe?

---------

No offense Talal hiit of niet heeft niks met lowcarb op zichzelf te maken eerder met je vermogen tot herstel en of het haalbaar/verstandig is in combinatie met kt. Heb er zelf weinig last van doorgaans. Alleen veel krachtsporters zijn in mijn ervaring dusdanig uit shape dat het idd geen slim plan is.
                              Low carb heeft er zeker mee te maken. Kijk bijvoorbeeld naar the stubborn fat solution, protocol 1 of 2. Hiit heeft voornamelijk als functie om de vetzuren los te trekken. Door verhoogde adrenaline/noradrenaline breekt het lichaam vetzuren af om te gebruiken als energie. Door low carb, is de vraag naar energie groter. Verhoogde bloedtoevoer groter. En zullen de vetzuren eerder gebruikt als energie. Tijdens hiit kan het lichaam geen vet verbranden, volgens mij door een te grote aanwezigheid van lactaat. Dus is een combi beter....Hit + lit.

Kijk naar ud 2.0. Waarin het voornaamste doel is om eerste glycogeen depleted te zijn(energie moet nu ergens anders vandaan gehaald worden). Tussendoor gebruiken ze lit om het vet te verbranden.

Dus eigenlijk bepaal je of je hiit op litt nodig, op basis van je energielevel.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Ik reageerde alleen op je "eerste 20 minuten is voor niks" shjtick, ouwe. En dat is gewoon onzin die je in het rijtje vetverbrandingszone en andere huisvrouwcoaching kan stoppen in een spinningklasje en niet op bovenstaand daar heb ik me helemaal niet in gemengd.

Daarnaast draai ik helemaal niks. Ik reageer gewoon inhoudelijk.
                                DAt blijft het ook bij de eerste 20 minuten.. als jij 5 x per dag cardio gaat doen ga je zeker wel verbranden

Misschien dat jij het er niet mee eens bent maar als de ts wat wil zal hij toch hard en goed moeten trainen en kan het daarna aaanvullen met cardio. Daar blijf ik bij

DAt jij in zijn topic reageerd op 1 zin uit mn post zegt meer over jou dan over mij pescatore ! Dit topic is toch bedoeld om Klaas31 te helpen ?? niet om er 1 zin uit te pikken en daarop door te zagen ??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X